138,413 Posts

3min gowmarre
Amaro Margot Guyot
zeetoothfairy Seriously barfed right into my flip flop? This was premeditated. #DAMNITTED #stupidcat #barf #vomit #thisiswhywecanthavenicethings 1h

» ログイン to write comment.

beckiecrump Got to love a PFA to start your day #vomit!!!!! 2h

» ログイン to write comment.

elia_elina Ohh please..
I'm fed up!
Orang len amek 3 tahun skali..
Kes aq ni. Hampir msuk 3 kali setahun.. =.=" pasni gua bleh jadi 'mutant' Hahahaha ^^
#apeciter
#boring
#vomit
#lantakkaulah
2h
  •   syerasyerow Asal ambik sampai 3 kali setahun? Sekali inject tu utk 3 tahun kerja kan? 43min

» ログイン to write comment.

miumiurene 對不起我在電影院裡尖叫了
齁里屑!!!
雖然那種噴法很不符合實際的狀況
但還是令人崩潰
看完會食慾大減
適合無法抗拒美食的人看!
有助於抑制食慾噢啾咪
#gonegirl#myjesus#ben#smurf#vomit
2h

» ログイン to write comment.

2h vooden4
Mayfair Joseph Marty
vooden4 People use the word LOVE so loosely I promise if I ever tell you I love you that shit is real!! #Love #sad #heatbreaks #vomit #sick #hearts #heart2heart #red 2h

» ログイン to write comment.

lizthestripper Met my two biggest fears this #halloween, #Regan in the #Excorsism and #vomit (mustard) 3h
  •   jontegitarren Du skrämde mig faktiskt en aning där, så good job!! 2h

» ログイン to write comment.

jxhnbinder Nothing pisses me off more than how Jeremy Scott has made Moschino into a joke. #Vomit 3h

» ログイン to write comment.

kronickaren Damn these people just going around and wasting food....dont they know how to chew their food??? There's pieces of mac n cheese in it!!! Geesh!! There's people starving out there and these people here are just wasting food....if you can't eat no more then don't stuff yourself like pigs!! ..... Also....I just took the picture cuz of the texture and chunky pieces in it LOL yes gross but cool!!!! LOL 4h

» ログイン to write comment.

prudiegirl I couldn't find the glue. Tagged by @therunnelofdreams. @calliope._ Write me something, babe, using that as the first line. 4h

» ログイン to write comment.

totopanozzo Ves gente enamorada y vos tipo #Unicorn #vomit #love #rainbow #Idiots 4h

» ログイン to write comment.

reinamichel Jake and I went to Kisha Poppo. We are currently regretting that decision.. #impregnant #withafoodbaby #vomit 5h

» ログイン to write comment.

  •   vinnie_lusty I have pretty much the same sign in my work bathroom haha, but with a bit more vulgar tradie slang 3h
  •   georgieboi13 So many poo jokes so little time haha #poojokes 60min

» ログイン to write comment.

never_alone_ily #NOTME
That feeling when you put on a shirt and you're like "wow I actually don't look THAT fat." It feels amazing. And Brooke you will NOT feel like that again if you keep eating. I purged tonight and I'm empty now...I feel amazing. I forgot how nice it feels. I'm absolutely not eating lunch tomorrow. If I do I'm going to absolutely demolish my wrists. No exceptions. And then maybe say I don't feel good and get out of dinner, too. And a run! Running sounds good. Hm I guess we'll see. •
I'll stop when I'm skinny.

#ana #mia #deb #sue #cat #selfhate #selfharmmm #ugh #ednos #binge #purge #starve #fat #fatty #whale #cow #toofat #toofattofunction #ugly #anorexia #bulimia #vomit #skinny #thin #thinspoooo #NOTME
6h

» ログイン to write comment.

honeycultvintage In PRESBY ER. I got in a car wreck. I'm okay. ️ was treated by DOCTOR HO naturally at #presbydallas. I've got a cervical sprain. I don't think my life is real. My mom is driving me home and her driving makes me #vomit so either I get #Ebola tonight or die in her car. 6h

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

blainerose0 Ew no wtf #vomit 6h

» ログイン to write comment.