[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance at 22/10/14 10:00(JST) - 22/10/14 11:00(JST), which may cause temporary disruption on our site.
Get updates: Facebook or Twitter

96 Posts

j_eyeheart GUYS! Who doesn't love a good fanfic? Especially a one direction fanfic? This is absolutely one of my top favorites written by my lovely friend mia ️(twitter @KissesfromZiall) please show some love it is amazing you won't regret reading it! Copy and paste the link below! www.wattpad.com/story/12936391-excelsior-a-harry-styles-love-story
#onedirection #harry #harrystyles #1damily #fanfic #fanfiction #wattpad
4mon

» LOG IN to write comment.

Normal OCT 3= BEST NIGHT OF OUR LIVES
craycray_about_1d Ima follow a few people bc I want my following thingy even so instead of 817 ill follow 820 so yeah. Ask if you want a follow (you have to be following me) •Marigrace• 10mon

» LOG IN to write comment.

Normal OCT 3= BEST NIGHT OF OUR LIVES
craycray_about_1d Haha good morning probably will not be on a lot today at a friends house sowwy •Marigrace• 1y

» LOG IN to write comment.

Normal OCT 3= BEST NIGHT OF OUR LIVES
craycray_about_1d Harry what's up with your hair boy. •Marigrace• 1y

» LOG IN to write comment.

craycray_about_1d What would you do hmmm •Marigrace• 1y
  •   craycray_about_1d Haha lol yesh @thesunisonfire 1y
  •   louis.wtf well... I would give you a big hug and then we go to Starbucks and start blogging then we go to England to stalk one direction and rape them and then we go back to my house and we buy tacos from Taco Bell and blogggggggg. And then we dance and watch Toy Story and watch the 1D3D movie and cry bc ily :) 1y
  •   craycray_about_1d Omg best day Eva!!! Ily too @loutommo_rockme 1y
  •   twerf I'll get you some tacos and we will fly to the UK and find Ed Sheeran and One Direction. The we lock them in a basement and make them write a song together. 1y
  •   craycray_about_1d Seems legit I'm in @aylinayala 1y
  •   nataliebonner_ Run up to them and hug them bc this is the longest time that I haven't seen my sisters 1y
  •   craycray_about_1d Yea... I miss you @nattaaalieeeee 1y
  •   lulle37r I would hug them bc i love their pics!!!!!!!!! 1y

» LOG IN to write comment.

automalik_ Actual LOVE this pictuuree ! :)) || cred to : @we_love_one_direction :) 2y

» LOG IN to write comment.