500daysofsjs Just catching up with the daily gossip with the neighborhood dogs 💭 1d

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs Who's walkin who... #stopdraggingme 1d

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs Man Crush MNDAY... And @trevorcolden 2d

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs Jasberry Ft. PUP 😴 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs Sometimes I forget they call me Jenny oops #LifeAlive 4d

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs Ya-shyte* #NYC 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs Still can't get over this... Missing Harry and Zayn already such an amazing and beautiful concert 1w

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs Can't believe you're a new member of my family now, I love you so much already and I'm so glad you're mine 1w
  •   mszshelly So cute !!!!! Puppy play dates. Lol 1w
  •   500daysofsjs Oh, my gosh! Do you have a puppy too? Because YES @mszshelly 1w
  •   mszshelly Lol. Yes I have a corgi. He's on my Instagram. Still 5 months old ! 1w
  •   500daysofsjs I seeee now he's SOSO cute! I'm sucha noob because this is my first time having a dog, you need to train ME on how/what to do lmao @mszshelly 1w
  •   mszshelly I'm gonna DM you my # ! Teach ya everything !! 1w
  •   nissayy Play date with my dog?! (My secret excuse to see you too ) 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs You look so perfect standing there in my American Apparel underwear #5SOS #1D #ROUND2 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs The most attractive guy on the planet ever ever EVER 2w

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs I fucking love Harry styles sorry 2w

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs love meh 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

500daysofsjs where u be at 2w
  •   chanlearsmilec Jellieeees 2w
  •   40oz.queen what size are you??? I order mines but I hope they don't fit me too big lol 2w
  •   princesscollazo 😎 2w
  •   daryan.k Wow shoes 2w
  •   500daysofsjs I bought these in store for $3 but the ones I ordered hurt lika bitch because it rubs against my skin a lot and the other one I ordered is like really bad quality lol... Where did you order yours from?! @40oz.queen 2w
  •   40oz.queen I order mine from AA, but I'm scared they're going to be bigger lol 2w
  •   500daysofsjs Nooo, I doubt it'd come out big if anything it will be kinda small but they stretch out @40oz.queen #TeamJuJuJellies 2w
  •   40oz.queen Hopefully 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.