Toggle navigation

#shakleeklcc15,777 POSTS

Post Content
User Image sihatcantik_bysue Posted: Jan 17, 2018 3:24 AM (UTC)

0 0 Normal
Sepanjang bulan Januari 2018 ni, Omega Guard BELI 3 @ 5% OFF. Jimat pun jimat. So, sempena promosi ni, meh kita bace kenapa omega guard pun menjadi favourite mereka di luar sana. .
.
Apa kebaikan omega guard ni??? Jom kita semak😍😍
.
🐠 Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita
🐠 Melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan
🐠 Mencegah salur darah dari tersumbat
🐠 Mengekalkan tekanan normal darah
🐠 Mengurangkan sakit kepala
🐠 Merendahkan kolestrol
🐠 Omega 3 dapat mencegah pembekuan darah dalam badan
🐠 Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL
🐠 Mengurangkan risiko penyakit jantung 🐠 Sangat bagus untuk ibu hamil - membantu tumbesaran dan perkembangan  otak
🐠 Meningkatkan sistem imun tubuh
🐠 Membantu menyihatkan paru-paru
🐠 Omega 3 juga boleh memperbaiki masalah alahan kulit seperti eczema, psoriasis
🐠 Mengurangkan demam,bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus)
🐠 Membantu menentang kanser paru-paru, payudara, kanser prostat dan kanser kolon
🐠 Memelihara fungsi-fungsi sendi
.
Dah habis bace? Mesti nak try kan. Jangan segan silu whatsapp sue

@sihatcantik_bysue
0186622890
.
#omegaguardshaklee #sayajualomegaguardshaklee #shakleepromo #minyakikan #sayangijantungmu #myheart #shakleeampang #shakleeklcc #shakleeampangpoint #shakleepandanindah #shakleepandanmewah #shakleekl #shakleepromosi #januari #kebaikanomegaguard #promosijanuarishaklee
User Image sihatcantik_bysue Posted: Jan 17, 2018 3:17 AM (UTC)

2
0 Normal
#testimonipengguna Omega
.
PROMOSI JANUARI 2018 🎊🎊🎊
.
Omega Guard slh satu vitamin yg membantu dari segi kesihatan dalaman 👍🏻👍🏻👍🏻
.
Omega guard Shaklee mengandungi minyak ikan terbaik di dunia. Yang best, satu keluarga boleh amalkan Omega guard ni
.
Sebab apa? Sebab ia mengandungi DHA yg baik utk otak👍🏻
.
Selain itu, ana sangat2 syorkan pengambilan Omega guard utk org yg selalu rasa kebas2 kaki, sakit lutut, yg ada darah tinggi, penyakit kolestrol, nk kawal berat badan,penyakit jantung dsb.
.
Antara khasiat lain Omega
.
🌸 mengimbangi perubahan dlm kepekatan hormon wanita yg menyebabkan PMS
🌸meningkatkan kesuburan
🌸mencegah penyakit saluran darah & strok
🌸merendahkan kepekatan darah & tekanan darah tinggi
🌸melicinkan saluran darah & melancarkan peredaran darah 🌸mengekalkan tekanan darah normal
🌸kurangkan ketegangan dileher atau sakit kepala
🌸 merendahkan kolestrol
🌸menghindarkan pembekuan darah dlm badan
🌸mengawal masalh obesiti
🌸membantu kurangkan risiko penyakit jantung
🌸membantu tumbesaran & perkembangan otak janin
🌸cegah penyakit alzheimer
🌸mencegah imsomnia
🌸 kurangkan tekanan
.
Jom order dgn sue harini!
.
@sihatcantik_bysue | 0186622890

#pengedarshakleeonline
#Pengedarshakleeampang
#shakleeampang
#jomshaklee
#anashaklee
#omegaguardshaklee
#omegapromo
#shakleeklcc
#shakleekl
#shakleedesapandan #shakleetasekpermai #shakleepandanindah #shakleepandanmewah
User Image khaira_minishop Posted: Jan 17, 2018 2:36 AM (UTC)

0 1 Normal
BEKALKAN TENAGA LUAR BIASA DENGAN COQ-TROL PLUS Shaklee.
.
.
Sudah lebih 2 minggu COQ-TROL PLUS berada dalam pasaran Malaysia.
.
Tapi dah ada testimoni yang mana para master Shaklee sendiri telah consume dan rasai kesan positif selepas consume COQ-TROL PLUS Shaklee.
.
Dari apa yang Syera belajar dalam kelas nutrisi bersama pakar nutrisi shaklee, COQTROLPLUS ni lebih istimewa dari bahan yang sedia ada sebelumnya.
.
Antara bahan yang special dalam COQ-TROL PLUS ini adalah REVERASTROL merupakan sejenis Anti-Oksida yang terdapat dalam buah anggur iaitu ANGGUR MASCADINE.
.
Tinggi antioksida. Bagus untuk kulit serta kesihatan dalaman.
.
Bekalkan tenaga disediakan dengan bantuan nutrien dipanggil coenzyme Q10 (CoQ10), ia juga berperanan dalam menyokong kesihatan saluran darah. CoQ10 dihasilkan secara semulajadi oleh badan dan terdapat dalam semua sel.
.
Jumlah pengambilan makanan seharian kita tidak sampai 10 coq10 malah 1 biji #COQTROLPLUSShaklee mengandungi 100mg CoQ10 bersamaan dengan :
.
👉 100 sudu makan minyak kanola
👉 3kg daging merah
👉 3.3kg kacang
👉 100 cawan brokoli rebus
.
Wah..kecil-kecil cili padi kan?
Dengan 1 biji COQ-TROL PLUS Shaklee, kita dah makan macam diatas.
.
Padanlah yang makan COQ-TROL ni rasa bertenaga sepanjang hari.
.
Bagus untuk kulit, kesuburan, kekuatan jantung dan energy booster 💪
.
Jom dapatkan segera #COQTROLPLUS anda harini.
User Image khaira_minishop Posted: Jan 17, 2018 2:41 AM (UTC)

1
1 Normal
Nak dapatkan kulit yang cantik berseri?
.
Kena cuba COQ TROL PLUS Shaklee ni. Sebab apa ?
.
Sebab dalam COQ-TROL PLUS Shaklee mengandungi REVERATROL iaitu ANGGUR MASCADINE yang mana tinggi kandungan antioksida.
.
Bila tinggi antioksida, kulit pun makin lembut, tegang dan bersih berseri.
.
COQ-TROL PLUS Shaklee sangat disarankan ambil untuk mereka yang memerlukan tenaga luar biasa dalam urusan seharian.
.
Bagus untuk kekuatan jantung dan kulit.
.
Nak tahu lebih detail berkenaan #COQTROLPLUS Shaklee?
.
Boleh hubungi Syera untuk tahu lebih detail.
.
Syeera azmi
0173244776
User Image khaira_minishop Posted: Jan 17, 2018 2:42 AM (UTC)

0 1 Normal
BEKALKAN TENAGA LUAR BIASA DENGAN COQ-TROL PLUS Shaklee.
.
.
Sudah lebih 2 minggu COQ-TROL PLUS berada dalam pasaran Malaysia.
.
Tapi dah ada testimoni yang mana para master Shaklee sendiri telah consume dan rasai kesan positif selepas consume COQ-TROL PLUS Shaklee.
.
Dari apa yang Syera belajar dalam kelas nutrisi bersama pakar nutrisi shaklee, COQTROLPLUS ni lebih istimewa dari bahan yang sedia ada sebelumnya.
.
Antara bahan yang special dalam COQ-TROL PLUS ini adalah REVERASTROL merupakan sejenis Anti-Oksida yang terdapat dalam buah anggur iaitu ANGGUR MASCADINE.
.
Tinggi antioksida. Bagus untuk kulit serta kesihatan dalaman.
.
Bekalkan tenaga disediakan dengan bantuan nutrien dipanggil coenzyme Q10 (CoQ10), ia juga berperanan dalam menyokong kesihatan saluran darah. CoQ10 dihasilkan secara semulajadi oleh badan dan terdapat dalam semua sel.
.
Jumlah pengambilan makanan seharian kita tidak sampai 10 coq10 malah 1 biji #COQTROLPLUSShaklee mengandungi 100mg CoQ10 bersamaan dengan :
.
👉 100 sudu makan minyak kanola
👉 3kg daging merah
👉 3.3kg kacang
👉 100 cawan brokoli rebus
.
Wah..kecil-kecil cili padi kan?
Dengan 1 biji COQ-TROL PLUS Shaklee, kita dah makan macam diatas.
.
Padanlah yang makan COQ-TROL ni rasa bertenaga sepanjang hari.
.
Bagus untuk kulit, kesuburan, kekuatan jantung dan energy booster 💪
.
Jom dapatkan segera #COQTROLPLUS anda harini.
User Image khaira_minishop Posted: Jan 17, 2018 2:52 AM (UTC)

0 1 Normal
ENERGY BOOSTER.
.
Testimoni ibu berpantang consume COQ-TROL PLUS sebagai iktiar kekal bertenaga sepanjang berpantang.
.
Biasa dalam pantang kita akan rasa lesu dan lemah disebabkan banyaknya kehilangan darah semasa bersalin.
.
Kerap terasa pening sebab terlampau letih dan kurang tidur disebabkan baby yang kerap mahu menyusu.
.
Kini tiada masalah lagi.
COQ-TROL PLUS bantu badan hasilkan tenaga yang luar biasa.
.
COQ-TROL PLUS juga antara supplemen cadangan untuk mereka yang iktiar hamil.
Bagus diambil suami dan juga isteri.
.
Untuk suami, COQ-TROL PLUS bantu hasilkan sperma yang banyak dan berkualiti serta bantu sperma suami bergerak pantas dan aktif.
.
Untuk isteri, ia sangat bagus bagi menghasilkan ovum yang subur bagi proses persenyawaan yang bakal berlaku.
.
1 biji COQ-TROL plus mengandungi 100mg CoQ10, reverastrol dan tocopherol.
.
Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan COQ TROL PLUS anda harini.
User Image khaira_minishop Posted: Jan 17, 2018 2:52 AM (UTC)

0 1 Normal
ENERGY BOOSTER.
.
Testimoni ibu berpantang consume COQ-TROL PLUS sebagai iktiar kekal bertenaga sepanjang berpantang.
.
Biasa dalam pantang kita akan rasa lesu dan lemah disebabkan banyaknya kehilangan darah semasa bersalin.
.
Kerap terasa pening sebab terlampau letih dan kurang tidur disebabkan baby yang kerap mahu menyusu.
.
Kini tiada masalah lagi.
COQ-TROL PLUS bantu badan hasilkan tenaga yang luar biasa.
.
COQ-TROL PLUS juga antara supplemen cadangan untuk mereka yang iktiar hamil.
Bagus diambil suami dan juga isteri.
.
Untuk suami, COQ-TROL PLUS bantu hasilkan sperma yang banyak dan berkualiti serta bantu sperma suami bergerak pantas dan aktif.
.
Untuk isteri, ia sangat bagus bagi menghasilkan ovum yang subur bagi proses persenyawaan yang bakal berlaku.
.
1 biji COQ-TROL plus mengandungi 100mg CoQ10, reverastrol dan tocopherol.
.
Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan COQ TROL PLUS anda harini.
User Image khaira_minishop Posted: Jan 17, 2018 2:58 AM (UTC)

0 1 Normal
Mengalami masalah lesu dan kerap mengantuk ketika dipejabat?
.
Ini antara ENERGY BOOSTER yang disarankan untuk mereka yang mempunyai jadual harian yang padat.
.
Sesuai diambil oleh :
👉 surirumah yang memerlukan tenaga seharian
👉 mereka yang mempunyai tugas harian yang padat dipejabat mahupun diluar pejabat.
👉 mereka yang nak dapat kulit yang cantik dan berseri
👉 mereka yang nak jaga kesihatan jantung.
.
Bukan saja bagus untuk tenaga, malah kulit,kesuburan dan kesihatan jantung juga sangat bagus jika amalkan #COQTROLplus ini.
.
Untuk membuat pesanan boleh whatsapp Syera untuk fast response.
.
Syeera azmi
0173244776
User Image theprettyvita Posted: Jan 17, 2018 2:59 AM (UTC)
5
2 Normal
Bagaimana Vivix shaklee berfungsi ?
.
👇👇
.
1- Vivix untuk kencing manis:
.
🍭Resveratrol di dalam Vivix membantu menghalang rintangan insulin yang membuatkan badan menjadi kurang sensitif pada kesan hormon yang berfungsi mengurangkan gula dalam darah ini iaitu insulin.
🍭Rintangan insulin merupakan penyebab kepada kencing manis.
.
.
2- Vivix untuk stroke
.
🍭Resveratrol di dalam vivix membantu mengurangkan inflamasi, mengelakkan pengoksidaan kolestrol jahat dan menjadikan ianya sukar untuk platlet bercantum dan membentuk darah beku yang menyebabkan penyakit jantung.
.
.
3- Vivix untuk menurunkan darah tinggi
.
🍭Resveratrol dalam vivix juga membantu menyelesaikan tekanan darah tinggi (hypertension) melalui beberapa mekanisme.
🍭Ia menurunkan keradangan sel ke dalam dinding pembuluh darah dan menaikkan kemampuan pembuluh darah tersebut untuk bertindakbalas dengan perubahan dalam tekanan darah.
🍭Tambahan lagi, resveratrol sudah dikenalpasti baru-baru ini untuk menurunkan ketegangan pembuluh darah dan otot jantung yang menyebabkan hypertension berlaku.
🍭Resveratrol juga bertindak didalam sel otak untuk menaikkan tekanan darah yang disebabkan oleh faktor pemakanan atau hormon.
.
.
4- Vivix untuk menyokong kesihatan sendi (atau arthritis)
.
🍭Resveratrol di dalam Vivix shaklee mampu mengubah protein catabolism dan fungsi sendi, dan menghalang stress pengoksidaan dan pembentukan sel mati sendi dan tulang.
🍭Secara asasnya,Resveratrol menjaga kekuatan dan ketahanan sendi.
🍭Kajian mendapati bahawa Resveratrol menaikkan ketahanan sendi dengan meningkatkan komponen penghasil tenaga di dalam sel sendi dipanggil mitochondria.
.
.
5- Vivix untuk menjadikan anda 25 tahun lebih muda
.
🍭Kajian mendapati bahawa Resveratrol mampu mengaktifkan DNA SIRT1 iaitu mekanisma biologi yang mampu memelihara badan daripada kesan bahaya dan penyakit2 usia.
.
.
6- Vivix untuk kanser
.
🍭Resveratrol menghadkan penyebaran sel kanser dan membentuk proses pembunuhan sel kanser (dipanggil sebagai apoptosis)
.
.
Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukanlah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.
.
@theprettyvita
User Image theprettyvita Posted: Jan 17, 2018 2:58 AM (UTC)
9
1 Normal
Bagaimana Vivix shaklee berfungsi ?
.
👇👇
.
1- Vivix untuk kencing manis:
.
🍭Resveratrol di dalam Vivix membantu menghalang rintangan insulin yang membuatkan badan menjadi kurang sensitif pada kesan hormon yang berfungsi mengurangkan gula dalam darah ini iaitu insulin.
🍭Rintangan insulin merupakan penyebab kepada kencing manis.
.
.
2- Vivix untuk stroke
.
🍭Resveratrol di dalam vivix membantu mengurangkan inflamasi, mengelakkan pengoksidaan kolestrol jahat dan menjadikan ianya sukar untuk platlet bercantum dan membentuk darah beku yang menyebabkan penyakit jantung.
.
.
3- Vivix untuk menurunkan darah tinggi
.
🍭Resveratrol dalam vivix juga membantu menyelesaikan tekanan darah tinggi (hypertension) melalui beberapa mekanisme.
🍭Ia menurunkan keradangan sel ke dalam dinding pembuluh darah dan menaikkan kemampuan pembuluh darah tersebut untuk bertindakbalas dengan perubahan dalam tekanan darah.
🍭Tambahan lagi, resveratrol sudah dikenalpasti baru-baru ini untuk menurunkan ketegangan pembuluh darah dan otot jantung yang menyebabkan hypertension berlaku.
🍭Resveratrol juga bertindak didalam sel otak untuk menaikkan tekanan darah yang disebabkan oleh faktor pemakanan atau hormon.
.
.
4- Vivix untuk menyokong kesihatan sendi (atau arthritis)
.
🍭Resveratrol di dalam Vivix shaklee mampu mengubah protein catabolism dan fungsi sendi, dan menghalang stress pengoksidaan dan pembentukan sel mati sendi dan tulang.
🍭Secara asasnya,Resveratrol menjaga kekuatan dan ketahanan sendi.
🍭Kajian mendapati bahawa Resveratrol menaikkan ketahanan sendi dengan meningkatkan komponen penghasil tenaga di dalam sel sendi dipanggil mitochondria.
.
.
5- Vivix untuk menjadikan anda 25 tahun lebih muda
.
🍭Kajian mendapati bahawa Resveratrol mampu mengaktifkan DNA SIRT1 iaitu mekanisma biologi yang mampu memelihara badan daripada kesan bahaya dan penyakit2 usia.
.
.
6- Vivix untuk kanser
.
🍭Resveratrol menghadkan penyebaran sel kanser dan membentuk proses pembunuhan sel kanser (dipanggil sebagai apoptosis)
.
.
Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukanlah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.
.
@theprettyvita
User Image theprettyvita Posted: Jan 17, 2018 2:58 AM (UTC)
8
3 Normal
Bagaimana Vivix shaklee berfungsi ?
.
👇👇
.
1- Vivix untuk kencing manis:
.
🍭Resveratrol di dalam Vivix membantu menghalang rintangan insulin yang membuatkan badan menjadi kurang sensitif pada kesan hormon yang berfungsi mengurangkan gula dalam darah ini iaitu insulin.
🍭Rintangan insulin merupakan penyebab kepada kencing manis.
.
.
2- Vivix untuk stroke
.
🍭Resveratrol di dalam vivix membantu mengurangkan inflamasi, mengelakkan pengoksidaan kolestrol jahat dan menjadikan ianya sukar untuk platlet bercantum dan membentuk darah beku yang menyebabkan penyakit jantung.
.
.
3- Vivix untuk menurunkan darah tinggi
.
🍭Resveratrol dalam vivix juga membantu menyelesaikan tekanan darah tinggi (hypertension) melalui beberapa mekanisme.
🍭Ia menurunkan keradangan sel ke dalam dinding pembuluh darah dan menaikkan kemampuan pembuluh darah tersebut untuk bertindakbalas dengan perubahan dalam tekanan darah.
🍭Tambahan lagi, resveratrol sudah dikenalpasti baru-baru ini untuk menurunkan ketegangan pembuluh darah dan otot jantung yang menyebabkan hypertension berlaku.
🍭Resveratrol juga bertindak didalam sel otak untuk menaikkan tekanan darah yang disebabkan oleh faktor pemakanan atau hormon.
.
.
4- Vivix untuk menyokong kesihatan sendi (atau arthritis)
.
🍭Resveratrol di dalam Vivix shaklee mampu mengubah protein catabolism dan fungsi sendi, dan menghalang stress pengoksidaan dan pembentukan sel mati sendi dan tulang.
🍭Secara asasnya,Resveratrol menjaga kekuatan dan ketahanan sendi.
🍭Kajian mendapati bahawa Resveratrol menaikkan ketahanan sendi dengan meningkatkan komponen penghasil tenaga di dalam sel sendi dipanggil mitochondria.
.
.
5- Vivix untuk menjadikan anda 25 tahun lebih muda
.
🍭Kajian mendapati bahawa Resveratrol mampu mengaktifkan DNA SIRT1 iaitu mekanisma biologi yang mampu memelihara badan daripada kesan bahaya dan penyakit2 usia.
.
.
6- Vivix untuk kanser
.
🍭Resveratrol menghadkan penyebaran sel kanser dan membentuk proses pembunuhan sel kanser (dipanggil sebagai apoptosis)
.
.
Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukanlah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.
.
@theprettyvita
User Image shaklee_selangor Posted: Jan 17, 2018 2:21 AM (UTC)

3
0 Normal
Bila sebut bab kesihatan sendi ni, teringat mak di kampung.
.
Bila pergi surau masjid kesian tengok pak cik makcik yang solat duduk atas kerusi. Tak dapat nak sujud disebabkan sakit di bahagian sendi. Satu nikmat yang sangat berharga.
.
Omega 3 membantu dalam menghalang daripada berlakunya keradangan.
.
Dan ia membantu dalam pengurangan penghasilan enzim yang boleh mengakibatkan sakit pada sendi. Maksudnya , orang yang alami masalah arthiritis sangat memerlukan Omega 3.
.
Omega 3 membantu dalam menstabilkan mineral pada tulang dan membantu dalam lancarkan pergerakan sendi, mengurangkan rasa sakit dan bengkak pada sendi .
.
Pendek kata ia sebagai pelincir semula jadi bagi menyenangkan pergerakan.
.
Di samping itu, Omega 3 juga bantu mengurangkan kekakuan dan meningkatkan fleksibiliti sendi.
.

#shakleekl #shakleekualalumpur #shakleeselangor #shakleegombak #shakleeeffect #vitacplusshaklee #setkecantikanshaklee #shakleeshahalam #shakleeselayang #shakleekepong #shakleerawang #shakleebatangkali #shakleebatucaves #shakleesrigombak #shakleebangi#shaklekajang #shakleepuchong #codshaklee #codshakleerawang #shakleeampang #shakleegentinghigland# #shakleeaeonrawang#shakleeseremban#shakleejempol #shakleesetiawangsa #shakleeklcc #supplementkecantikan #supplementkulit #shakleeserdang #shakleeserikembangan
User Image shaklee_selangor Posted: Jan 17, 2018 2:20 AM (UTC)

1
0 Normal
Bila sebut bab kesihatan sendi ni, teringat mak di kampung.
.
Bila pergi surau masjid kesian tengok pak cik makcik yang solat duduk atas kerusi. Tak dapat nak sujud disebabkan sakit di bahagian sendi. Satu nikmat yang sangat berharga.
.
Omega 3 membantu dalam menghalang daripada berlakunya keradangan.
.
Dan ia membantu dalam pengurangan penghasilan enzim yang boleh mengakibatkan sakit pada sendi. Maksudnya , orang yang alami masalah arthiritis sangat memerlukan Omega 3.
.
Omega 3 membantu dalam menstabilkan mineral pada tulang dan membantu dalam lancarkan pergerakan sendi, mengurangkan rasa sakit dan bengkak pada sendi .
.
Pendek kata ia sebagai pelincir semula jadi bagi menyenangkan pergerakan.
.
Di samping itu, Omega 3 juga bantu mengurangkan kekakuan dan meningkatkan fleksibiliti sendi.
.

#shakleekl #shakleekualalumpur #shakleeselangor #shakleegombak #shakleeeffect #vitacplusshaklee #setkecantikanshaklee #shakleeshahalam #shakleeselayang #shakleekepong #shakleerawang #shakleebatangkali #shakleebatucaves #shakleesrigombak #shakleebangi#shaklekajang #shakleepuchong #codshaklee #codshakleerawang #shakleeampang #shakleegentinghigland# #shakleeaeonrawang#shakleeseremban#shakleejempol #shakleesetiawangsa #shakleeklcc #supplementkecantikan #supplementkulit #shakleeserdang #shakleeserikembangan
User Image shaklee_selangor Posted: Jan 17, 2018 2:20 AM (UTC)

1
0 Normal
Bila sebut bab kesihatan sendi ni, teringat mak di kampung.
.
Bila pergi surau masjid kesian tengok pak cik makcik yang solat duduk atas kerusi. Tak dapat nak sujud disebabkan sakit di bahagian sendi. Satu nikmat yang sangat berharga.
.
Omega 3 membantu dalam menghalang daripada berlakunya keradangan.
.
Dan ia membantu dalam pengurangan penghasilan enzim yang boleh mengakibatkan sakit pada sendi. Maksudnya , orang yang alami masalah arthiritis sangat memerlukan Omega 3.
.
Omega 3 membantu dalam menstabilkan mineral pada tulang dan membantu dalam lancarkan pergerakan sendi, mengurangkan rasa sakit dan bengkak pada sendi .
.
Pendek kata ia sebagai pelincir semula jadi bagi menyenangkan pergerakan.
.
Di samping itu, Omega 3 juga bantu mengurangkan kekakuan dan meningkatkan fleksibiliti sendi.
.

#shakleekl #shakleekualalumpur #shakleeselangor #shakleegombak #shakleeeffect #vitacplusshaklee #setkecantikanshaklee #shakleeshahalam #shakleeselayang #shakleekepong #shakleerawang #shakleebatangkali #shakleebatucaves #shakleesrigombak #shakleebangi#shaklekajang #shakleepuchong #codshaklee #codshakleerawang #shakleeampang #shakleegentinghigland# #shakleeaeonrawang#shakleeseremban#shakleejempol #shakleesetiawangsa #shakleeklcc #supplementkecantikan #supplementkulit #shakleeserdang #shakleeserikembangan
User Image shaklee_selangor Posted: Jan 17, 2018 2:19 AM (UTC)

1
0 Normal
Tau tak? 60% dari otak kita terdiri daripada lemak.
.
Untuk otak, DHA dan EPA ni bantu menggalakkan signal saraf otak saling berhubung untuk mengoptimumkan keupayaan otak.
.
Omega 3 membaiki fungsi kognitif dan perasaan.
.
Omega 3 Meningkatkan memori atau ingatan dalam pembelajaran dan memanjangkan daya fokus.
.
Omega 3 juga beri kesan kepada mood, iaitu bantu mengurangkan stress iaitu (mood yang baik).
.
Omega 3 melambatkan kemerosotan mental yang berkaitan dengan penuaan. Iaitu membantu dalam atasi masalah yang berkaitan dengan kekurangan fungsi otak seperti alzheimer (lupa).
.
Untuk ibu hamil pula, Omega 3 membantu dalam perkembangan otak dan mata bayi dalam kandungan. .

#shakleekl #shakleekualalumpur #shakleeselangor #shakleegombak #shakleeeffect #vitacplusshaklee #setkecantikanshaklee #shakleeshahalam #shakleeselayang #shakleekepong #shakleerawang #shakleebatangkali #shakleebatucaves #shakleesrigombak #shakleebangi#shaklekajang #shakleepuchong #codshaklee #codshakleerawang #shakleeampang #shakleegentinghigland# #shakleeaeonrawang#shakleeseremban#shakleejempol #shakleesetiawangsa #shakleeklcc #supplementkecantikan #supplementkulit #shakleeserdang #shakleeserikembangan
User Image shaklee_selangor Posted: Jan 17, 2018 2:18 AM (UTC)

1
0 Normal
Tau tak? 60% dari otak kita terdiri daripada lemak.
.
Untuk otak, DHA dan EPA ni bantu menggalakkan signal saraf otak saling berhubung untuk mengoptimumkan keupayaan otak.
.
Omega 3 membaiki fungsi kognitif dan perasaan.
.
Omega 3 Meningkatkan memori atau ingatan dalam pembelajaran dan memanjangkan daya fokus.
.
Omega 3 juga beri kesan kepada mood, iaitu bantu mengurangkan stress iaitu (mood yang baik).
.
Omega 3 melambatkan kemerosotan mental yang berkaitan dengan penuaan. Iaitu membantu dalam atasi masalah yang berkaitan dengan kekurangan fungsi otak seperti alzheimer (lupa).
.
Untuk ibu hamil pula, Omega 3 membantu dalam perkembangan otak dan mata bayi dalam kandungan. .

#shakleekl #shakleekualalumpur #shakleeselangor #shakleegombak #shakleeeffect #vitacplusshaklee #setkecantikanshaklee #shakleeshahalam #shakleeselayang #shakleekepong #shakleerawang #shakleebatangkali #shakleebatucaves #shakleesrigombak #shakleebangi#shaklekajang #shakleepuchong #codshaklee #codshakleerawang #shakleeampang #shakleegentinghigland# #shakleeaeonrawang#shakleeseremban#shakleejempol #shakleesetiawangsa #shakleeklcc #supplementkecantikan #supplementkulit #shakleeserdang #shakleeserikembangan
User Image shaklee_selangor Posted: Jan 17, 2018 2:17 AM (UTC)

1
0 Normal
Keradangan (inflamation) pada badan boleh merosakkan salur darah dan menyebabkan penyakit jantung dan strok.
.
Contohnya, sekiranya kita tengok anak yang terkena Ekzema. Bahagian luar akan nampak seperti ruam, tetapi bahagian dalam adalah membengkak.
.
Dan keradangan ni boleh juga berlaku pada jantung dan organ badan yang lain. Sudah tentu ia amat bahaya. Akibatnya, organ gagal berfungsi dengan baik.
.
Keradangan ini juga boleh mengakibatkan salur darah rosak. Kesannya ia mengakibatkan penyakit jantung dan strok. .
Dalam banyak kajian yang dijalankan, ada penemuan yang membuktikan EPA (Eicosapentaenoic Acid) dan DHA (Docosahexaenoic Acid) dalamOmega 3 membantu dalam mengurangkan risiko terkena penyakit jantung. Iaitu dengan cara melancarkan peredaran darah, kekalkan rentak jantung.
.
Omega 3 membantu mengatur tekanan darah yang baik. Sebab apa? Sebab tekanan darah tinggi boleh memberi tekanan pada salur darah. Kesannya membebankan jantung untuk bekerja lebih kuat. Jadi Omega 3 berperanan untuk membantu.
.
Omega 3 membantu meningkatkan ‘kolestrol baik’ (HDL) dan mengurangkan paras ‘kolestrol jahat’ (LDL) dan triglisride. .

#shakleekl #shakleekualalumpur #shakleeselangor #shakleegombak #shakleeeffect #vitacplusshaklee #setkecantikanshaklee #shakleeshahalam #shakleeselayang #shakleekepong #shakleerawang #shakleebatangkali #shakleebatucaves #shakleesrigombak #shakleebangi#shaklekajang #shakleepuchong #codshaklee #codshakleerawang #shakleeampang #shakleegentinghigland# #shakleeaeonrawang#shakleeseremban#shakleejempol #shakleesetiawangsa #shakleeklcc #supplementkecantikan #supplementkulit #shakleeserdang #shakleeserikembangan
User Image supplement_bydiyana Posted: Jan 17, 2018 1:15 AM (UTC)

0 0 Normal
JOM SIHAT BERSAMA SUPPLEMENT KURUS SHAKLEE
.
🍀 BAKAR/PECAH LEMAK 🍀
.
🔨 LECITHIN
- Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh.
- Membantu menghalang pembentukan lemak baru dari makanan yang kita ambil apabila digandingkan dengan Alfalfa
.
🔥 OMEGA GUARD
- Proses memecahkan lemak lama dalam tubuh seperti di bawah kulit, di dalam hati, di dalam salur darah, lemak yang menyalaputi luar organ.
- Membantu mengawal selera makan dengan menghasilkan hormon leptin yang menyekat selera makan dan membakar lemak untuk tenaga.
- Omega 3 juga terbukti menaikkan metabolisma dan membakar 40% lebih banyak lemak bila bersenam.
.
.
🍀 BUANG, DETOX ATAU SINGKIRKAN LEMAK 🍀
.
🚽 HERBLAX
- Kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat.
- Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.
- Selepas dinding usus kita bersih, baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.
.
💩 ALFALFA COMPLEX
- Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan OmegaGuard.
.
.
🍀 BINA OTOT ELAK MENGGELEBER, DIET SIHAT, BERTENAGA DAN KURANGKAN LAPAR 🍀
.
💪🏼 ESP
- Sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan dan mengawal selera makan selain membantu tubuh bertenaga sepanjang hari.
- Sesuai untuk ibu menyusu kerana ESP berfungsi meningkatkan kualiti susu, pekatkan susu.
.
ORDER & PERTANYAAN 👇🏼
.
📲 Diyana Mohamad | +6017-2967807
📲 Diyana Mohamad | +6017-2967807
📲 Diyana Mohamad | +6017-2967807
.
📮 Postage seluruh Malaysia | Everyday
.
#shakleekl #shakleekepong #shakleekualalumpur #shakleesentul #shakleesetapak #shakleeselangor #shakleeselayang #shakleesrigombak #shakleesrirampai #shakleegombak #shakleebatucaves #shakleebatangkali #shakleewangsamaju #omegaguardshaklee #herblaxshaklee #codshakleekl #shakleeampang #shakleebukitantarabangsa #shakleeukayperdana #shakleeukaybistari #shakleekeramat #shakleesetiawangsa #shakleetamanmelati #shakleeklcc #shakleeklsentral #supplementkurus #supplementkesih
User Image supplementsbynuna Posted: Jan 17, 2018 1:14 AM (UTC)

2
1 Normal
Assalamualaikum. Morning! Huihui dah breakfast keeee. Nie nak share resepi ESP lagi.
.
Untuk yg sukaaaaaa sangat minum susu, boleh mix kan ESP + fresh milk tau tauuu! 250ml fresh milk + 2 sudu besar ESP.
.
Shake shake lepas tu boleh minum. Confirm pencinta susu nie suka gilaaaa! Sebab mmg sedap tak tipu hihii.
.
So korang boleh la cuba yaa! Yg takde ESP lagi? Meh grab ngan kite. Tgh promo kaw kaw nie rugi oi tak grab!
.
.
.
Untuk dapatkan harga PROMO dan FREE consultation boleh whatsapp
🌸Nadia | 0146086386
User Image supplementsbynuna Posted: Jan 17, 2018 1:13 AM (UTC)

4
1 Normal
Assalamualaikum. Morning! Huihui dah breakfast keeee. Nie nak share resepi ESP lagi.
.
Untuk yg sukaaaaaa sangat minum susu, boleh mix kan ESP + fresh milk tau tauuu! 250ml fresh milk + 2 sudu besar ESP.
.
Shake shake lepas tu boleh minum. Confirm pencinta susu nie suka gilaaaa! Sebab mmg sedap tak tipu hihii.
.
So korang boleh la cuba yaa! Yg takde ESP lagi? Meh grab ngan kite. Tgh promo kaw kaw nie rugi oi tak grab!
.
.
.
Untuk dapatkan harga PROMO dan FREE consultation boleh whatsapp
🌸Nadia | 0146086386

Hashtags found on this page