Toggle navigation

#selamatpagi1,046,537 POSTS

Post Content
User Image uswatun2104 Posted: Feb 19, 2018 12:23 AM (UTC)

0 0 Normal
Karna semuanya sudah menjadi bagian dalam hidupku 😇 #jalaninikmatisyukuri #selamatpagi donaaaaang(sulis) 😘
User Image nhiza_ichaa Posted: Feb 19, 2018 12:21 AM (UTC)

0 0 Normal
Bekerja sampai yang kita rasa mahal menjadi murah ☺
#Selamatpagi
#office
User Image lyns_cosmetics Posted: Feb 19, 2018 12:21 AM (UTC)

2
0 Normal
Hai, good morning gadis-gadis cantik😍 Korang bila bangun pagi-pagi ni mesti muka rasa tidak bermaya kan? So pakai la Lynscosmetics Magic Milky Soap ni hah..confirm lepas pakai kulit terasa lembut dan licin je tau😊

Lepastu jangan lupa pulak pakai Lynscosmetics Glowing Serum utk glowingkan kulit anda😘 habis semua mak nenek jerawat hilang tau, muka terasa lembab je..yang penting serum ni cepat menyerap ke dlm kulit & tak berminyak😉
.
Nak tau harga dia tak? Tak mahal pun guys. Cepat order sebelum stok licin
.
Whatsapp 📲01117959891
.
#trendingmalaysia #modelmalaysia #lynscosmetics #lynscosmeticsresellers #gadiscantik #selamatpagi #fattzura #dropship needed #stokistwanted #agentwanted #produkmalaysia #malaysia #skincaremalaysia #kosmetikmurah #neelofa #makeup #makeuptutorial #makeupmurah #skincaremurah #kulitkorea #glowing #kulitkorea #kulitcerah #serumwajah #bazarpaknil
User Image xzan_icuun Posted: Feb 19, 2018 12:21 AM (UTC)

3
0 Mayfair
,selamat pagi senin,,, ,km yg masih menginkan minggu,,, ,
,tak mampu menahan rindu,,, ,tapi hanya takut mengganggu ,
,
,
#scooter #vespavideo #vespagram #vespatv #scooterina #sidecar #seninsemangat #senin #selamatpagi #pagipagisemangat #vespa
User Image lendamatakupan Posted: Feb 19, 2018 12:21 AM (UTC)
2
0 Ludwig
Segala sesuatu akan menjadi baik jika mengawalinya dengan pikiran yang positif😇😊 #selamatpagi#7thfloor#
User Image _inaijari_ Posted: Feb 19, 2018 12:19 AM (UTC)
8
0 Normal
Assalamualaikum dan Selamat pagi..hehe💝💝💝
#SelamatPagi
#Melaka
User Image cantiqa_purestskin_kl Posted: Feb 19, 2018 12:18 AM (UTC)

2
0 Normal
Selamat pagi & moning igers😊🌹
.
.
.

Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah.. di saat kita rasa terlalu sedih dan lemah, yakinlah bahawa Allah sentiasa bersedia membantu kita.. pohonlah kepada-Nya, insyaAllah pasti kita akan mendapat pertolongan daripada-Nya.. .
.
.
#goodmorning #selamatpagi
#followme #nature #quoteoftheday #PleaseForgiveMe #sky #sun #like4like #quote #beautiful #katakatahikmah #follow4follow #sunrise #mutiarakata #flowers #selamatpagimalaysia #smile #goodmorningpost #clouds #beauty #light #senyumsokmo #photooftheday #love #motivasipagi #skylovers #igers #weather #day
User Image by_idazahim Posted: Feb 19, 2018 12:18 AM (UTC)

6
0 Clarendon
"Is there anything she can't handle? She's been broken. She's been knocked down. She's been defeated. She felt the pain that most couldn't handle. She looks fear in the face; year after year, day after day, but yet she never runs, she never hides. And she always find a way to get back up. She's unbreakable. She's a warrior. She's ME." ❤🔗
.
#selamatpagi #isnin #salamisnin #goodmorning #hellomonday #monday #throwback #mondayvibes #positivevibes #goodvibes #instagram #instagramer #instagramers #instamalaysia #igmalaysia #igersmy #igersmalaysia #instagood #instamoment #love #life #loveyourlife #loveyourself #beyourself 🌹
User Image ratugoyang Posted: Feb 19, 2018 12:18 AM (UTC)
0 1 Normal
Morning.... Selamat beraktivitas, jgn lupa bersyukur

Walau cuaca terang, tp mungkin aja bakal hujan...tiati di jln friends
#bersyukur #morning #selamatpagi #semangatsenin #abisliburpanjang #ceritamers
User Image asaaulian Posted: Feb 19, 2018 12:18 AM (UTC)

2
0 Gingham
Ketika sebuah pintu tertutup, pada saat yang sama Allah telah membuka pintu yang lain.
.
Jangan bodoh. Jika pintu itu bukan untuk kamu, buat apa menunggu di depannya terlalu lama?
.
#pagi #selamatpagi #morning #goodmorning #morningmotivation #quotes #way #sky #skystillblue
User Image 73openk Posted: Feb 19, 2018 12:17 AM (UTC)
9
1 Normal
..Cuma di lihat,lalu pergi..
..
Selamat pagi sahabatku semuanya,walau habis hujan semalam dan cuaca sedikit mendung,tetep semangat jalan masih panjang untuk di lalui,,,
..
#selamatpagi
#selamatpagiindonesia😘
#selamatpagidunia
#selamatpagisahabat
#selamatpagisahabatpositif ..
Tepi jalan Desa Haurgeulis - cikidang kec Bantarujeg Majalengka
By.📱asuszenphone2laser.
User Image jomkedapur Posted: Feb 19, 2018 12:17 AM (UTC)

1
0 Normal
Nak resepi lagi? Follow @jomkedapur @jomkedapur .
.
Apam Balik

Bahan-bahan untuk apam balik:
2 cawan tepung gandum
1/4 cawan gula
1 sudu teh soda bikarbonat
1 sudu teh baking powder
1 biji telur
1 1/2 cawan susu full cream atau susu cair
1/2 sudu kecil garam
sedikit pewarna kuning
Sedikit minyak, untuk disapu pada kuali
Bahan-bahan untuk di tabur:
sebuk kacang tanah (goreng tanpa minyak dan kisar kasar)
1 tin jagung krim
gula pasir secukupnya

Cara Penyediaan:

Cara-cara untuk apam balik:
Ayak tepung bersama baking powder, soda bikarbonat dan garam.
Pukul telur bersama gula sehingga sebati. Masukkan susu dan pewarna kuning. Teruskan kacau sehingga sebati.
Masukkan bahan ayak dan kacau sehingga adunan tepung menjadi licin dan tidak berketul.
Perap selama 1 jam. Panaskan kuali non stick dan ambil tisu atau kain bersih. Lap permukaan kuali dengan minyak cukup sekadar lapisan nipis di permukaan.
Tuang adunan anggaran satu senduk lebih. Biarkan seketika sehingga gelembung udara naik.
Tabur sedikit gula, jagung dan kacang tanah. Lipat dan angkat apam balik.

Kredit resepi ini kpd Ummie Lyana Kitchen

Selamat mencuba😘
.
.
#resepi #resepimudah #lazat #tasty #selamatpagi #pagi #makanpagi #minumpagi #sarapan #breakfast #minum #makan #kuihmuih #kuih #kudapkudap #kudapan #food #foodporn #apambalik #kuihraya #mesticuba #terbaik #malaysiafood
User Image charms_shafika27 Posted: Feb 19, 2018 12:17 AM (UTC)

1
0 Normal
اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ..🌷 Jangan pernah mengeluh dengan keadaan hari ini, apapun yang terjadi terimalah dengan lapang dada😊 . Kenapa ? Sbb semuanya yang Allah tuliskan dalam hidup ini sudah pasti penuh dengan keberkahan, pasti ada hikmah yang tersimpan didalamnya ☺ .
.
Tentang sakit , bahagia , sedih , dan bahkan sesuatu yang tidak kau inginkan sekalipun akan selalu bererti dan akan selalu menjadi sesuatu yang sangat disyukuri setiap saatnya 🙂 bila kau sedar dan percaya bahwa apapun yang Allah tetapkan adalah suatu kebaikan 😇🌸 " HIDUP JANGAN SELALU MENGELUH JIKA PENAT . BERUSA UNTUK MENDAPATKAN HASIL KEJAYAAN 🏆 "
#assalammualaikum
#selamatpagi
#happysaturday
#bersyukur
#charmsfarika
#raiseyourlife
User Image budiachmadutomo Posted: Feb 19, 2018 12:16 AM (UTC)

1
0 Normal
Terkadang ada beberapa orang yang dipertemukan tetapi tidak untuk dipersatukan ,diprtemukan agar saling belajar ,dipertemukan hanya hiasan kecil ssbagai pelengkap cerita kehidupan
#selamatpagi dunia
User Image edyl_white_holic Posted: Feb 19, 2018 12:16 AM (UTC)
99
1 Normal
Kesetiaan cinta bisa terbukti dengan tidak pernah menghadirkan cinta lain 😊

#selamatpagi #selamatberaktivitas #semangat #senin
User Image alymalik01 Posted: Feb 19, 2018 12:16 AM (UTC)

0 0 Normal
Saat dia munafik dan berkhianat di balik semuanya , hanya mentari pagi yg mampu memberikan jawaban bahwa yg baik bukanlah yg indah #selamatpagi#selamatberaktifitas

Hashtags found on this page