Toggle navigation

#produkkecantikan1,568,018 POSTS

Post Content
KAK KUNYIT DAILY ROUTINE
-
-
Assalamualaikum..
Selamat tengah hari❤️
Hari ni Kak Kunyit nak share my daily routine before apply lipstick or lipsbum, iaitu Lipscrub..
=
Penting tau untuk kita jaga bibir, lagi2 girls yang suka pakai lipsmatte or lipstick ni.. Kadang2 tak match, bibir jadi kering dan nampak hitam.. Tambahan lagi kurang minum air dan suka jilat bibir, NO NO NO sangat tak bagus!
=
Maka kene cuba Lipscrub Temyracle, in shaa allah sangat2 membantu.. Rajin pakai dan jaga bibir, bibir akan kelihatan pinky tau!
Seri wajah pon naik, confident level pon tinggi😘
=
Now ada sale, less RM2.. Pulak tu ada Freegift menanti..
Nak order, meh mesej 018-4714755 sekarang..
-
#temyracleTeamNur
#agenttemyracleAmpang
#agenttemyracleCheras
#agenttemyracleRawang
#temyracleonSALE
User Image ayy_oriflamepayakumbuh Posted: Dec 18, 2017 5:27 AM (UTC)

1
0 Normal
Milk & Honey Gold Softening Creamy Soap Bar..
Sabun Batang untuk membersihkan tubuh dengan infusi glycerin, talc membantu menjga kulit tubuh tetap lembab, halus, sehat dan cerah.. Milk & Honey Gold Softening Creamy Soap Bar

Seperti sudah dibahas sebelumnya bahwa kandungan utama Milk & Honey Gold ini adalah Susu dan Madu yang berfungsi menutrisi, melembabkan, melembutkan kulit, membuat kulit menjadi kenyal dan sehat bercahaya ... #Oriflame #sabun #happyskin #produkkecantikan #novage #lipstik #bedak #Mascara #eyeliner #oriflame
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:27 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Bismillah
Assalammualaikum
-
ESP MINUMAN PROTIEN
Kenapa kita perlu protein utk kulit yg cantik?
-
Mesti ramai yg tertanya-tanya apa kaitan protein dgn kulit yg cantik? Haa..kalau korang yg dulu masa sekolah pernah belajar sains kan, korang ingat lagi tak kulit kita ni composed of air, lemak dan protein. Nampak tak lagi kenapa pentingnya protein utk kulit? Jadi utk dapatkan kulit yg sihat dan glowing kita kenalah pastikan kita mendapat sumber protein yg secukupnya. .
-
Nak tahu lagi kenapa protein sgt penting?
✅ Sebab protein dapat membekalkan keperluan amino acids yg mana badan kita tak dapat hasilkan utk mendapatkan kulit yg cantik
✅ Membantu penghasilan sel-sel kulit yg sihat
✅ Membaiki dan menghasilkan sel-sel kulit dan tisu yg baru .
✅ Menghasilkan hormon yg baik & enzim penting utk kulit
✅ Membantu penghasilan amino acid glutathione yg dapat membantu melindungi kulit dari sinaran matahari
-
info lanjut boleh DM 😍 Whatsapp k.maz tau.
-
FB : Mazni Nasir
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleeseriiskandar
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas
User Image qandeez.unlimited Posted: Dec 18, 2017 5:27 AM (UTC)

0 0 Normal
BOTOX SKIN REPAIR.

BBS dan BS
mampu merawat wajah yang mengalami heeling proses yang teruk akibat pakai bahan yang mengandungi kimi yang kuat untuk kulit.

BOTOX SOAP
Memberi proses yang lembut pada wajah,
Buih yang kurang pada BS adalah salah satu sebab kenapa soap yang kami keluarkan mampu membuat kulit lembut dan tidak mengeringkan kulit.
PH yang sangat rendah untuk merawat struktjr kulit yang bermasalah.

BOOSTER BOTOX
Serum terbaik yang mengandungi pure hyaluronic yang diperlukan oleh kulit wajah.
Ini adalah salah satu bahan yang mampu memberi effect wajah kembali anjal dan awet muda.
Merawat kulit yang bermasalah adalah salah satu kesan yang terdapat dalam serum yang dikeluarkan Ndeel Fresh Skin.

Nak dapatkan bole klik link dibawah
www.wasap.my/60182604789
www.wasap.my/60182604789
www.wasap.my/60182604789
www.wasap.my/60182604789

#serumklang #serumboosterbotox #serumterbaik #serumwajahberkesan #serumberkesan #serumvural #produkviral #produkkecantikan #produkterlajaklaris #produkterbaik #ndeelboosterbotoxserumklang #ndeelboosterbotoxshahalam #ndeelboosterbotoxlangkawi #ndeelboosterbotoxagentsah #ndeelboosterbotoxoriginalhq #bazarpaknilprodukkecantikan #bazar #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazarpaknil #bazaronline #bazarlangkawi #bazarklangmurah #bazarshahalamonline #dropshipdiperlukan #dropship
User Image skkm_bywawairfan946 Posted: Dec 18, 2017 5:26 AM (UTC)

0 0 Normal
Awak2 semua tu .. haaa tgk ni , byk kan?! Ni postage semalam tau .. sis bru sempat update hari ni .. hahaha . Nmpak tak sis bz beno 😂😂 .. tq pada customer2 yg setia ngn skkm . Ada yg dh repeat order berkali2 tauu . Awk tu 🤗 ,, ye awk laaaa . Bilaaa nk join ? Mehla grab 1 .. tak rugi pon .. haaa . Byk kelebihan skkm ni . Ape kelebihan dy? Pm sis , nt sis citer 😅 . Ptg2 mcm ni sis mls skit nk menaip pnjg .. heee .

#skkm #susukambingkurmamadu #susukambing #produkkecantikan #produklakukeras #murah2je #readystock #nakcantik #nakhensem #pmsis
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:26 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Bismillah
Assalammualaikum
-
ESP MINUMAN PROTIEN
Kenapa kita perlu protein utk kulit yg cantik?
-
Mesti ramai yg tertanya-tanya apa kaitan protein dgn kulit yg cantik? Haa..kalau korang yg dulu masa sekolah pernah belajar sains kan, korang ingat lagi tak kulit kita ni composed of air, lemak dan protein. Nampak tak lagi kenapa pentingnya protein utk kulit? Jadi utk dapatkan kulit yg sihat dan glowing kita kenalah pastikan kita mendapat sumber protein yg secukupnya. .
-
Nak tahu lagi kenapa protein sgt penting?
✅ Sebab protein dapat membekalkan keperluan amino acids yg mana badan kita tak dapat hasilkan utk mendapatkan kulit yg cantik
✅ Membantu penghasilan sel-sel kulit yg sihat
✅ Membaiki dan menghasilkan sel-sel kulit dan tisu yg baru .
✅ Menghasilkan hormon yg baik & enzim penting utk kulit
✅ Membantu penghasilan amino acid glutathione yg dapat membantu melindungi kulit dari sinaran matahari
-
info lanjut boleh DM 😍 Whatsapp k.maz tau.
-
FB : Mazni Nasir
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleeseriiskandar
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas
User Image novie_niaa Posted: Dec 18, 2017 5:24 AM (UTC)

0 0 Normal
SELAMAT SIANG MSI LOVERS DI SEANTERO JAGAD RAYA

PRODUK BARU DARI MSI AKAN SEGERA HADIR. 🎍SABUN BAMBOO🎍 💧Menghilangkan bintik2 hitam
💧Memudarkan flek hitam
💧Menghilangkan jerawat
💧Mengecilkan pori2
💧Atasi wajah berminyak
💧Atasi wajah kering
💧Mengangkat sel kulit mati
💧Menutrisi
💧Mengenyalkan kulit
💧Mencerahkan kulit

WA 087833629246

#msi #msiindonesia #mahakaryasejahteraindonesia #msiherbal #skincare #skincaremsi #skincareherbal #skincareaman #skincarehalal #skincarebpom #produkmsi #produkherbal #produkkecantikan #produkkesehatan #sehat #cantik #solusicantikalami
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:26 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Bismillah
Assalammualaikum
-
ESP MINUMAN PROTIEN
Kenapa kita perlu protein utk kulit yg cantik?
-
Mesti ramai yg tertanya-tanya apa kaitan protein dgn kulit yg cantik? Haa..kalau korang yg dulu masa sekolah pernah belajar sains kan, korang ingat lagi tak kulit kita ni composed of air, lemak dan protein. Nampak tak lagi kenapa pentingnya protein utk kulit? Jadi utk dapatkan kulit yg sihat dan glowing kita kenalah pastikan kita mendapat sumber protein yg secukupnya. .
-
Nak tahu lagi kenapa protein sgt penting?
✅ Sebab protein dapat membekalkan keperluan amino acids yg mana badan kita tak dapat hasilkan utk mendapatkan kulit yg cantik
✅ Membantu penghasilan sel-sel kulit yg sihat
✅ Membaiki dan menghasilkan sel-sel kulit dan tisu yg baru .
✅ Menghasilkan hormon yg baik & enzim penting utk kulit
✅ Membantu penghasilan amino acid glutathione yg dapat membantu melindungi kulit dari sinaran matahari
-
info lanjut boleh DM 😍 Whatsapp k.maz tau.
-
FB : Mazni Nasir
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleeseriiskandar
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:24 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Kenapa PROTEIN penting sangat untuk kulit cantik?
-
Haaa nie jawapan dia. Sebab protein lah yang hasilkan sel dan tisu kulit kita,
Okey apa kata maz buat satu perumpamaan suapaya korang semua paham.
-
Protein--> Batu bata
Kulit--> Rumah
Nak bina rumah kena ada batu bata betul tak? Kalau nak buat rumah tapi tak cukup batu-bata mesti rumah akan lompong kan? Tak kukuh dan tak cantik
-
Tapi bila batu bata cukup, rumah pun kukuh.. Cantik.. Boleh dibina seperti yang kita idamkan.. Sama lah jugak dengan kulit kita..
-
Kalau dah namanya PROTEIN sebagai bahan binaan sel kulit, tapi protein pulak tak cukup.. Sebab tu jangan hairan kalau kulit tak cukup cantik.. Tak cukup licin.. Berlubang-lubang dengan parut.. Sebab PROTEIN tak cukup!
-
Pasti ada yang akan cakap, cukuplah sekadar ambil protein dari ayam dan ikan.. Korang cukup yakin kandungan protein yang korang ambil seharian tu cukup untuk tampung keperluan protein badan korang?
-
Dengan ESP, InshaAllah CUKUP! Sebab ESP mengandungi 9 jenis asid amino penting yang TIDAK DAPAT DIHASILKAN SENDIRI OLEH BADAN.
-
Alhamdullilah puas rasa dapat kongsi info penting ni dengan korang tau. Jadi korang tahu apa yang perlu buat sekarang kan? 😉 -
Jika anda ada sebarang pertanyaan, boleh terus whatsapp maz atau DM, Serta boleh tinggalkan no tel untuk maz hubungi
-
FB : Mazni nasir.
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleekedah
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:24 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Kenapa PROTEIN penting sangat untuk kulit cantik?
-
Haaa nie jawapan dia. Sebab protein lah yang hasilkan sel dan tisu kulit kita,
Okey apa kata maz buat satu perumpamaan suapaya korang semua paham.
-
Protein--> Batu bata
Kulit--> Rumah
Nak bina rumah kena ada batu bata betul tak? Kalau nak buat rumah tapi tak cukup batu-bata mesti rumah akan lompong kan? Tak kukuh dan tak cantik
-
Tapi bila batu bata cukup, rumah pun kukuh.. Cantik.. Boleh dibina seperti yang kita idamkan.. Sama lah jugak dengan kulit kita..
-
Kalau dah namanya PROTEIN sebagai bahan binaan sel kulit, tapi protein pulak tak cukup.. Sebab tu jangan hairan kalau kulit tak cukup cantik.. Tak cukup licin.. Berlubang-lubang dengan parut.. Sebab PROTEIN tak cukup!
-
Pasti ada yang akan cakap, cukuplah sekadar ambil protein dari ayam dan ikan.. Korang cukup yakin kandungan protein yang korang ambil seharian tu cukup untuk tampung keperluan protein badan korang?
-
Dengan ESP, InshaAllah CUKUP! Sebab ESP mengandungi 9 jenis asid amino penting yang TIDAK DAPAT DIHASILKAN SENDIRI OLEH BADAN.
-
Alhamdullilah puas rasa dapat kongsi info penting ni dengan korang tau. Jadi korang tahu apa yang perlu buat sekarang kan? 😉 -
Jika anda ada sebarang pertanyaan, boleh terus whatsapp maz atau DM, Serta boleh tinggalkan no tel untuk maz hubungi
-
FB : Mazni nasir.
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleekedah
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:24 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Kenapa PROTEIN penting sangat untuk kulit cantik?
-
Haaa nie jawapan dia. Sebab protein lah yang hasilkan sel dan tisu kulit kita,
Okey apa kata maz buat satu perumpamaan suapaya korang semua paham.
-
Protein--> Batu bata
Kulit--> Rumah
Nak bina rumah kena ada batu bata betul tak? Kalau nak buat rumah tapi tak cukup batu-bata mesti rumah akan lompong kan? Tak kukuh dan tak cantik
-
Tapi bila batu bata cukup, rumah pun kukuh.. Cantik.. Boleh dibina seperti yang kita idamkan.. Sama lah jugak dengan kulit kita..
-
Kalau dah namanya PROTEIN sebagai bahan binaan sel kulit, tapi protein pulak tak cukup.. Sebab tu jangan hairan kalau kulit tak cukup cantik.. Tak cukup licin.. Berlubang-lubang dengan parut.. Sebab PROTEIN tak cukup!
-
Pasti ada yang akan cakap, cukuplah sekadar ambil protein dari ayam dan ikan.. Korang cukup yakin kandungan protein yang korang ambil seharian tu cukup untuk tampung keperluan protein badan korang?
-
Dengan ESP, InshaAllah CUKUP! Sebab ESP mengandungi 9 jenis asid amino penting yang TIDAK DAPAT DIHASILKAN SENDIRI OLEH BADAN.
-
Alhamdullilah puas rasa dapat kongsi info penting ni dengan korang tau. Jadi korang tahu apa yang perlu buat sekarang kan? 😉 -
Jika anda ada sebarang pertanyaan, boleh terus whatsapp maz atau DM, Serta boleh tinggalkan no tel untuk maz hubungi
-
FB : Mazni nasir.
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleekedah
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas
Sunblock with jojoba oil.
.
.
Natural Skincare yg diperbuat drpd bahan2 semulajadi tanpa bahan kimia.
100% clinically PROVEN
✔Tanpa Hidroquinon
✔Tanpa Mercury
✔Tanpa Silicone
✔Tanpa Mineral Oil
✔Tanpa SLEs
✔Tanpa Paraben .
.
For details info
📱Whatsapp : +6012 3859409
http://ArkaySubangJaya.wasap.my

#DealerArkay #arkaysubangjaya
#arkayEssentials #skincare
#arkayskincare #produkkecantikan#beaut #kulitcantik
#serum #tomato #tomatoserum #cleanserlemon #kecantikankulit #grapefruit #magiccream #magicserum #almondoil #sunblock #sunblockalmondoil #jojobaoil #sunblockjojobaoil #produksemulajadi
#awetmuda #kulitwajahcantik #gebu #licin  #rawatjeragat 
#rawatjerawat #codsubangjaya
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:22 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Bismillah
Assalammualaikum
-
ESP MINUMAN PROTIEN
Kenapa kita perlu protein utk kulit yg cantik?
-
Mesti ramai yg tertanya-tanya apa kaitan protein dgn kulit yg cantik? Haa..kalau korang yg dulu masa sekolah pernah belajar sains kan, korang ingat lagi tak kulit kita ni composed of air, lemak dan protein. Nampak tak lagi kenapa pentingnya protein utk kulit? Jadi utk dapatkan kulit yg sihat dan glowing kita kenalah pastikan kita mendapat sumber protein yg secukupnya. .
-
Nak tahu lagi kenapa protein sgt penting?
✅ Sebab protein dapat membekalkan keperluan amino acids yg mana badan kita tak dapat hasilkan utk mendapatkan kulit yg cantik
✅ Membantu penghasilan sel-sel kulit yg sihat
✅ Membaiki dan menghasilkan sel-sel kulit dan tisu yg baru .
✅ Menghasilkan hormon yg baik & enzim penting utk kulit
✅ Membantu penghasilan amino acid glutathione yg dapat membantu melindungi kulit dari sinaran matahari
-
info lanjut boleh DM 😍 Whatsapp k.maz tau.
-
FB : Mazni Nasir
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleekedah
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas
User Image rzn.beauty Posted: Dec 18, 2017 5:15 AM (UTC)

0 0 Normal
Set combo Pen Pemutih Gigi + Super Carbon Teeth Whitening .. .
.
Kebaikan : .
.
✔ putihkan gigi
✔ buang karang gigi @ plak2 gigi
✔ menjadikan nafas berbau wangi
✔ jimat masa, kos rawatan & kos pengangkutan
✔ tidak menghakis
✔ lulus KKM

For order : whatsapp 0177315239

#teamkimlani #RZNbeauty #oxygendollfoundation #magicsparklingwater #fwsskincare #feelwhiteskincare #macaronlips #lashiraellipmatte #dewiharum #laveniatrimmingpowder #blusherina #penpemutihgigi #pengigi #foundation #lipsmatte #baazarpaknil #letscantik #produkkecantikan #skincare #foundationspf50 #SuperCarbonTeethWhitening
#dollyvshapemask
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:22 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Bismillah
Assalammualaikum
-
ESP MINUMAN PROTIEN
Kenapa kita perlu protein utk kulit yg cantik?
-
Mesti ramai yg tertanya-tanya apa kaitan protein dgn kulit yg cantik? Haa..kalau korang yg dulu masa sekolah pernah belajar sains kan, korang ingat lagi tak kulit kita ni composed of air, lemak dan protein. Nampak tak lagi kenapa pentingnya protein utk kulit? Jadi utk dapatkan kulit yg sihat dan glowing kita kenalah pastikan kita mendapat sumber protein yg secukupnya. .
-
Nak tahu lagi kenapa protein sgt penting?
✅ Sebab protein dapat membekalkan keperluan amino acids yg mana badan kita tak dapat hasilkan utk mendapatkan kulit yg cantik
✅ Membantu penghasilan sel-sel kulit yg sihat
✅ Membaiki dan menghasilkan sel-sel kulit dan tisu yg baru .
✅ Menghasilkan hormon yg baik & enzim penting utk kulit
✅ Membantu penghasilan amino acid glutathione yg dapat membantu melindungi kulit dari sinaran matahari
-
info lanjut boleh DM 😍 Whatsapp k.maz tau.
-
FB : Mazni Nasir
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleekedah
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas
User Image vitamin_kingbeauty Posted: Dec 18, 2017 5:22 AM (UTC)

0 0 Normal
-
Bismillah
Assalammualaikum
-
ESP MINUMAN PROTIEN
Kenapa kita perlu protein utk kulit yg cantik?
-
Mesti ramai yg tertanya-tanya apa kaitan protein dgn kulit yg cantik? Haa..kalau korang yg dulu masa sekolah pernah belajar sains kan, korang ingat lagi tak kulit kita ni composed of air, lemak dan protein. Nampak tak lagi kenapa pentingnya protein utk kulit? Jadi utk dapatkan kulit yg sihat dan glowing kita kenalah pastikan kita mendapat sumber protein yg secukupnya. .
-
Nak tahu lagi kenapa protein sgt penting?
✅ Sebab protein dapat membekalkan keperluan amino acids yg mana badan kita tak dapat hasilkan utk mendapatkan kulit yg cantik
✅ Membantu penghasilan sel-sel kulit yg sihat
✅ Membaiki dan menghasilkan sel-sel kulit dan tisu yg baru .
✅ Menghasilkan hormon yg baik & enzim penting utk kulit
✅ Membantu penghasilan amino acid glutathione yg dapat membantu melindungi kulit dari sinaran matahari
-
info lanjut boleh DM 😍 Whatsapp k.maz tau.
-
FB : Mazni Nasir
IG : Vitamin_KingBeauty
019.5272.690
-
#DesireMillionaires
#espshaklee
#vitamincshaklee
#ostematrixshaklee
#omegaguardshaklee
#vivixshaklee
#shakleeperak
#shakleeselangor
#shakleesarawak
#shakleepahang
#shakleemelaka
#shakleeperlis
#shakleekedah
#shakleeterengganu
#shakleekualakangsar
#setpantangshaklee
#setmenyusushaklee
#sethamilshaklee
#setkesuburanshaklee
#setkecantikanshaklee
#setjerawatshaklee
#produkkecantikan
#produkjerawat
#shakleeutm
#shakleeuitm
#unimas
#uitm
#uthm
#usas

Hashtags found on this page