Toggle navigation

#produkkecantikan1,481,504 POSTS

Post Content
Apabila artis "abam bomba i love you"-nadya syahera juga memilih CFSW sbg pembersih cik bunga. Kami tak putus putus dpt PM tau. Menderu deru.. Desup desap. Masing masing pakat nak pakai utk raya katanya. .
Risau kejadian stok licin terjadii lagi katanya.
.
Alhamdulillah CFSW mmg sudah byk membantu merawat masalah wanita di luar sana. Kami gembira sgt. .
Awk nak juga bersih sesuci lebaran nanti. Jom dapatkan segera sementara stok masih ad. Permintaan tinggi utk cfsw ni. .
📱Untuk Order Terus WhatsApp
019.588.0442
019.588.0442
019.588.0442
.
🌸AGEN & STOKIS DIPERLUKAN 
Jom jana pendapatan dengan Skin
Stories
.
#skinstories #celebrityfemininescrubwash #femininewash #pencuciwanita #hygienewash #keputihan #agentwanted #dropshipneeded #bazaarpaknil #bazarpknil #bazaaronline #kosmetik #marykaymalaysia #igreview #igshop #igseller #sayajualonline #swapreview #lokalah #vitamins #produkkecantikan #sapotlokal #serum #aurawhite #shaklee #scrubs #skincare #vendorboutique #trustedseller #stokiswanted
[ DETOX TOKSIN DALAMAN BARU KESAN PUTIH CEPAT PADA KULIT ] .
Those yang nak putih dengan cepat, pastikkan dalaman bersih dari toksin, bahan kimia sampai bersih semua dah flush out keluar. .
Jangan tertanya-tanya kenapa kulit tak sihat. Jawapannya bila dalaman penuh toksin, sebab tu senang kulit berjerawat. Bila dalaman kotor dan tak bersih, akan terpancar jerawat, jeragat yang berbukit bukau dan muka yang tak flawless. .
Jadi, kami keluarkan produk 2 in 1, bersih dalaman, flawless luaran.
Aikk, mcm mana tu? .
Fairy Kisses kan produk collagen putih detox kunyah yang superb. Mcm mana Fairy Kisses buat kerja? .
Fairy Kisses akan flush out toksin dan bahan kimia yg bersarang dalam badan uolss sampai bersih sekaligus bantu cerahkan kulit uolss sampai gebuss nampak urat hijau. .
Harga mampu milik 60 biji RM 99.00 henggitttt jeeee. Kunyah-kunyah je terdetox, kunyah-kunyah je putih mcm Nelopaaaa .
.
.
📱 Order Terus WhatsApp
019.588.0442
019.588.0442
019.588.0442
.
🌸AGEN & STOKIS DIPERLUKAN 
Jom jana pendapatan dengan Skin
Stories
.
#skinstories #celebrityfemininescrubwash #femininewash #pencuciwanita #hygienewash #fairykisses #keputihan #agentwanted #dropshipneeded #bazaarpaknil #bazarpknil #bazaaronline #kosmetik #marykaymalaysia #igreview #igshop #igseller #sayajualonline #swapreview #lokalah #vitamins #produkkecantikan #sapotlokal #aurawhite #shaklee #scrubs #skincare #vendorboutique #trustedseller #stokiswanted
Apa si GLUCELLA ???
Kok smua pada heboh GLUCELLA
.
Baca yuk..
.
👉Glucella merupakan produk kecantikan berupa minuman serbuk rasa apel yang diformulasikan dari bahan terbaik seperti kolagen, gluthation, ekstrak apel, asam hyaluronat serta premix vitamin dan mineral. Memberikan nutrisi pada kulit dan kaya dengan vitamin C untuk menjaga daya tahan tubuh sehari-hari.
.
👉Glucella adalah minuman kesehatan dan kecantikan alami dari HWI yang bisa memberikan manfaat serta khasiat terbaik untuk Anda. Glucella boleh dikonsumsi baik oleh pria maupun wanita.
.
👉Glucella adalah minuman kesehatan yang segar dan alami, bagus untuk kesehatan tubuh dan membuat tubuh lebih fit sekaligus memberikan nutrisi yang dibutuhkan oleh kulit Anda.
.
👉Glucella telah terdaftar di BPOM dengan nomor registrasi MD 867028021341.
.
Udh jelas kan tentang GLUCELLA 😅😅
Tunggu apa lagi?? Siap kirim ke semua negara 🌍
PROMO hari ini langsung chat aja
.
Info bisnis & produk :
.
Wiwii Dist HWI
☆BBM : D0F7E5C6
☆WA : 089677764988
☆LINE : Amoy_31
☆IG : @Wiwii_hwi
.
#suplemenkulit #pemutihkulit #pemutihwajah #suplemenpemutih #whitening #skincare #antiaging #stemcell #produkkecantikan #antiflekwajah #skincare #skincarekorea #obatflekhitam #pemutihbadan #kosmetikalami #jualprodukkecantikan #jualkosmetik #kolagen #jualcollagen #apelstemcell #jualstemcell #obatflek #serumwajah #emkori #sk2 #obatjerawat #suntikputih #pemutihampuh
Alhamdulilah .. pakai secara konsisten insya Allah dpt hasilnya ;)
.
Pewiiit sudah 4tahun dlm pasaran malaysia
500 000 pcs sudah terjual ..
Yakin pewiit untuk masalah JERAWAT
.
----------------------------------------------------
Nak CANTIK tak? Nak DISKAUN?
📱📱Whatsapp @ 0169313439
📱📱Whatsapp @ 0169313439
📱📱Whatsapp @ 0169313439
----------------------------------------------------
.
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #ukm #upm #ump #umt #kulitkusam #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur
- Jom cantik dengan aset yang padat.
Serlahkan keyakinan diri dengan miss B dan punggung yang anjal dan mantap.
.
====
Apa yang MABELES sangat pasal LOVE POTION ni
?
==== 💋Menegangkan buah dada dan lurah
💋Memontokkan payudara kepada saiz idaman
💋Menghidrat & menguatkan semula tisu payudara
💋Meningkatkan kelembutan kulit dan keanjalan payudara
💋Mengatasi masalah payudara leper akibat penyusuan bayi
💋Seimbangkan saiz kedua2 payudara .
Jangan risau dear. Produk ni dijamin selamat. Sebab tu dapat kelulusan dari KKM.
↪ Produk keluaran GMP
↪ Dijamin HALAL & suci
↪ Tidak mengandungi bahan terlarang
➟ Tanpa sebarang side effect merbahaya

Bertindak sekarang untuk dapatkan HARGA PROMO HARI GAJI
.
📲 Whatsapp "HUSH" Ke 0125359620

#produkwanita
#produkkecantikan #produkkecantikanmurah
#krimpunggung
#punggungmantap
#ubatbesartetek
#produkpayudara #produkbesarkanpunggung
#jamudara
#ubatbesarkanpayudara
#krimpayudara
#putihgebu
#lovepotionbyhushhush
#tipscantik
#krimpembesarpayudara
#breastenlargement
#breastcream #romperbaby #bajukanak2 #bajumenyusu
#ubattetek #jamuratumalaya #nursingbra #manjakaseh #jamuseripengantin
SIAPKAH BUNDA UNTUK HAMIL DI BULAN INI????
MENUNDA ATAU TETAP BERUSAHA, PILIHAN ADA DI TANGAN BUNDA!!!!
Ada gak ya bunda yang siap untuk memiliki buah hati di bulan ini???
Tidak ingin kah bunda melengkapi kebahagiaan dengan hadirnya seorang buah hati di tengah keluarga?
Bunda mungkin saat ini sedang merasa putus asa untuk memiliki buah hati. Karena sudah banyak yang bunda dan suami korbankan baik itu waktu, harta, tenaga, pikiran, namun belum ada hasilnya.
Apakah bunda mulai menyerah dan pasrah???
---------------------------------------------------------------------
Untuk konsultasi lebih lanjut seputar penghambt kehamilan silahkan konsultasi melalui :
BBM : D81d410a
WhatsApp 087857090988
#bisnissampingan#bisnissukses#modalratusanuntungbesar#bisnismudah#bisnisbaru#bisnisdatabase#pinkonveksi#wirausaha#bisnisonline#bisnisberkah#shopping#onlineshopping#onlineshop#jualanku#gamis#gamissyari#produkkecantikan#herbal#distributor#baju#bajucouplemurah#bajuwanitamurah#style#indonesia#hijabers
Pewiit skincare 5in1 *NEW*
.
Dalam 1set ada
- 1sabun kulit kayu manis(50grm)
- Day cream 20grm++ ( uv protaction)
- Night cream 20grm++ ( alovera + vit A ,C E)
- cream treatment 20grm ++ (mecerah dan mengurankan melanin hitam) (teknologi korea & jepun)
- pewiit scar serum 15ml (menghilangkan parut dan jeragat)
- pellavina toner facial collagen (125ml)
Kelebihannya sangat luar biasa kerana korea & jepun sudah menggunakan teknologi ini .. hasil tradisional malaysia + teknologi korea & jepun . mampu .. :
.
- menghalang sel melanin hitam dari merebak.
- menghilangkan jerawat batu
- menghilangkan parut jerawat
- menghilangkan kesan jerawat
- memutihkan
- mengecilkan pori kulit
- menyihatkan kulit
- menghilangkan kulit berminyak .
- glowing
- menghilangkan jeragat
- menghilangkan kulit kusam
- uv protaction
- mengekalkan kelembapan kulit
.
Nak harga PROMOSI??
.
Kami nak bagi harga DISKAUN!!
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
📱📱whatsapp 0169313439
📱📱whatsapp 0169313439
📱📱whatsapp 0169313439
.
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #wardasayapunya #pengantin #poslaju #uitm #unikl #msu #barangbaby #bajubaby #igshopmalaysia #malaysian #malaywedding
BERTAHUN JERAWAT !
.
tpi ambik masa 19hari sahaja untuk pulih ! .. kalau dh satu bulan mungkin dh clear ;) ..
.
Untung set 5in1 ni sbb blh clear parut skli ..dlm 1set ada
.
1day cream (20grm)
1night cream (20grm)
1treatment cream (20grm)
1sabun (50grm)
1serum (15ml)
.
Nk ORDER ??? Nk dptkn HARGA DISKAUN ?? FREEGIFT ??
semua ni anda akan dapat percuma:
✔ Free Postage
✔ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔ FREE 4 Masker shiseido
.
Berminat sila whatsap. Arina +6016 9313439
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #wardasayapunya #pengantin #poslaju #uitm #unikl #msu #barangbaby #bajubaby #igshopmalaysia #malaysian #malaywedding
PRODUK 100% ASLI
1. (SC) STEMCELL
KANDUNGAN:
- Kandungan Melia SC Cleanser adalah SEL INDUK APPLE UTTWILER SPATLAUBER yang telah teruji tetap segar dalam jangka waktu yang lama dibandingkan Apple dan buah lainnya - Ekstrak Bahan Aktif yang yang terkandung di dalam Apple tersebut meningkatkan Vitalitas dan Usia Sel Induk Kulit Wajah (memperlambat Penuaan Kulit Wajah)

MANFAAT:
- Membersihkan wajah dari kotoran ataupun make up
- Melindungi dan memperbaiki jaringan kulit wajah
- Memperlambat proses penuaan dini dan Menjaga kulit wajah awet muda serta mengurangi kerutan
- Mengangkat sel sel kulit mati dan menua
- Membuat kulit wajah lebih segar, lebih mulus dan lebih putih merona
- Memberikan Nutrisi bagi kulit wajah
2. PLATINUM SERUM

KANDUNGAN MELIA PLATINUM SERUM adalah EKSTRAK BERLIAN (Diamond Extract) dan VITAMIN C

MANFAAT:
- Meregenerasi sel kulit wajah / collagen
- Melembabkan kulit wajah sepanjang hari
- Membuat kulit wajah lebih bersinar
- Meratakan warna kulit wajah (Flek wajah)
- Melawan keriput wajah
- Menghilangkan jerawat atau bekas jerawat

3. ANTI AGING & WHITENING 
KANDUNGAN :
- Bahan aktif Ekstrak Sutra (Zat Humektan) adalah zat yang membantu mempertahankan kelembaban
- 4-n-butylresorcinol adalah Senyawa yang menghambat pembentukan Melanin (zat protein yang menentukan warna kulit sehingga mencerahkan kulit

MANFAAT:
- Anti-aging dan meratakan warna kulit dari noda (Pemutih Kulit)
- Sebagai pelembab (kulit lebih elastis)
- Sebagai anti-oksidan (Menghambat perkembangan tumor di kulit karena peradangan)
- Mampu memperbaiki tekstur kulit, garis-garis halus serta kerutan sehingga kulit tampak lebih muda dan segar
- Bisa melembabkan kulit sepanjang hari dan menyehatkan kulit.
- Melia Anti Aging Whitening adalah Krim yang tidak berminyak *Cocok Untuk Semua Jenis kulit
1. Kulit Normal
2. Kulit Berminyak
3. Kulit Berjerawat
4. Kulit Kering *Cocok Untuk Semua Usia

Low Price, High Quality.. untuk menanyakan Stok mohon Chat terlebih dahulu..😊😘
What's app : 08993751343
Line : @donyd18
#putihbersih #cantik #skincare #serum#produkkecantikan #kualitastinggi #barangmahal#artis #antiaging
Novage Ultimate Lift
.
Perawatan kulit special untuk mengembalikan kekenyalan kulit wajah..
.
dengan formula yang disempurnakan..
.
sangat efektif mengencangkan kulit wajah..
.
1 paket terdiri dari, pembersih wajah, eye cream, serum, day/night cream..
.
special bulan oktober hanya Rp1.915.000/paket
.
More Info Contact 0812 3434 5511
.
#NovageUltimateLiftSet
#EyeCreamOriflame
#novage
#novageultimatelift
#skincare
#novage
#creamaman
#creamoriflame
#produkaman
#creamwajahaman
#creamwajah
#skincareaman
#novageultimateliftoriflame
#EdisiDiskon
#happyshoppingwithoriflame
#oriflamers
#jualoriflame
#promooriflamemurah
#produkkecantikan
#bisnisoriflame
#bisnisanakkuliahan
#katalogoriflame
#l4l
#follow
#followme
PERNAH SCAN MUKA ??
kalau tak pernah scan , jom baca dlu .... seramnya...
.
Runsing dgn masalah kulit ??
Tak selesa dgn kulit muka ??
.
❎jerawat
❎berminyak
❎berparut
❎jeragat
❎liang pori terbuka
❎kusam dan berminyak
❎jerawat resdung
.
Nk ORDER ??? Nk dptkn HARGA DISKAUN ?? FREEGIFT ??
Bagi 99 orang pertama, anda akan dapat percuma:
✔ Free Postage
✔ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔ FREE 4 Masker shiseido
.
➜ 100% HALAL
➜ APPROVED BY KKM
➜ NATURAL PRODUCT
.
----------------------------------------------------
Nak CANTIK tak? Nak DISKAUN?
📱📱Whatsapp @ 0169313439
📱📱Whatsapp @ 0169313439
📱📱Whatsapp @ 0169313439
----------------------------------------------------
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #wardasayapunya #pengantin #poslaju #uitm #unikl #msu #barangbaby #bajubaby #igshopmalaysia #malaysian #malaywedding
"Ada Masalah, Ada Solusi"
Perjalanan hidup memang tidak selamanya mulus dan selalu sesuai dengan keinginan kita.

Ada saatnya kita menghadapi persoalan atau tantangan.
Tidak ada seorangpun yang bisa menghindar dari masalah, ia akan datang tanpa permisi dan bisa menyerang pada siapa saja..
Allah SWT memang tidak pernah menjanjikan hidup tanpa masalah, TETAPI satu hal yang pasti adalah...
Dia akan memberi kekuatan dan selalu menyediakan jalan keluarnya!

Jangan pernah menganggap persoalan sebagai penderitaan, jangan juga terlalu berfokus pada masalah sehingga bisa membuat kita menjadi stress dan depresi..
Milikilah pikiran yang positif. Dibalik suatu masalah PASTI ada suatu kebaikan, selain itu juga akan mendewasakan iman kita agar terus bertumbuh.. Jangan gentar dengan setiap masalah yang muncul.
Percayalah, disaat menghadapi jalan buntu, maka Allah sanggup memberikan jalan keluar yang terbaik..
Sebagaimana sebuah Gembok, sebesar apapun gembok itu pasti ada kunci untuk membukanya. Begitu juga dengan masalah... Sekelam apapun masalah itu PASTI ada jalan keluarnya..
Be Positive.. Be Happy! ===================================== Untuk konsultasi seputar hambatan kehamilan
BBM: DB328700
W A : 082340131990 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Follow,Like, & Share... 🌠@Tipshamilpasutri03 🌠@istanabundahamil01🌠@istanabundahamil95
👈👈👉‌🇵‌🇷‌🇴‌🇲‌🇮‌🇱 ‌🇹‌🇪‌🇷‌🇧‌🇦‌🇮‌🇰 TERBARU DI INDONESIA MEMBERI BUKTI BUKAN JANJI. SUDAH BANYAK YG BERHASIL HAMIL DALAM WAKTU YANG RELATIF SINGKAT DENGAN METODE KHUSUS JIKA PUNYA KELUHAN SEPERTI:KISTA,MIOM,PCOS,OBESITAS,SPERMA ENCER,HAID TIDAK TERATUR,SAL TUBA,DLL... AYO MARI BERKUNGJUNG 🚶🏃🚹🚺👫 konsultasi GRATIS
BBM: DCFBE2DF
WA: 085604690952
💥. *SET MELETOP RM153.80*
- Glowing DD Moist Cake
- Flawless Mineral Loose Powder (new)
- Mineral Shining Blusher (new)
- Miracle Eyeliner
- Pearl Magic Lipstick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#nurraysa #beauty #skincare #produkkecantikan #cantik #nurraysaskincare #makeup #kosmetik #penjagaanwajah #penjagaankulit

Hashtags found on this page