Toggle navigation

#mostview697 POSTS

Post Content
" Wah, dah hidup senang kau sekarang ni. Kenal aku lagi tak? " " Gila aku tak kenal, kau lah yang hilang masa aku susah dulukan. "
#like #Likes #Qcd #timessquare #Apple #Love #Potd #ootd #Malaysia #Local #Awesome #KL #insta #Instagood #InstaFamous #Me #Izzat #Efran #MostView
Orang yang paling dianggap menyemak dalam hidup kau ni yang akan kau rindu bila kau sedar dia dah hilang dari hidup kau. Percayalah. 😊
#Hi #Friends #Ootd #Throwback #Monday #Potd #Likes #Like #Follow #Followers #Efran #izzat #Fitri #View #MostView #Love #malaysia
Sembang tak memilih soal jodoh. Kalau dah emoji pun kau pilih kulit yang putih je lagi nak sembang tak memilih.
#hi #Morning #Love #Ootd #IphoneX #Malaysia #Like #Likes #Follow #Followers #Awesome #Kacak #View #MostView #Nice #insta #instagood #instagramer
User Image dcmarvelcomicsmovies Posted: Dec 13, 2017 7:12 PM (UTC)

1,355
20 Normal
The Avengers: Infinity War trailer is now the most viewed trailer of all time on YouTube with 100 million views! 😎👏🔥Nice Job!
The trailer tops Star Wars: The Force Awakens' first trailer which was highly anticipated, relaunching the Star Wars franchise, and has tallied just under 100 million views. The Avengers: Infinity War trailer is currently sitting at 100,018,171 views but going up with every refresh of the YouTube page. ~GL
#avengers #avengersinfinitywar #teaser #trailer #mostview #alltime
#youtube #marvel #mcu

Hashtags found on this page