Toggle navigation

#kempen1g1bulan1keluarga1,364 POSTS

Post Content
Ina berbangga sangat kerana setiap hari ade saje yang dah bertukar sedikit demi sedikit simpanan wang kertas kepada emas👍

Tahniah buat #Nooraireen Najwa👏👏👏 kerana berjaya reward diri sendiri dengan membeli barang kemas Cincin Pasir dan juga Rantai Tangan Pasir

Alhamdulillah kerana semakin bertambah muda mudi sekarang yang celik emas, hebat hebat

u beli u punye bestkan!

#inakayaemas#gelangemas916#gelang#dinar#goldbar#syilingemas#syiling#powergold.biz#1gram1bulan1keluarga#kempen1g1bulan1keluarga#ilovemyjob❤️#emasonline#emasmurahonline
💫 Simpan Stok Emas dari Sekarang....
.
🙅🏻Bukan untuk........berbangga-bangga .
. 🐝 "Aku kaya boleh beli emas" 🐝 "Aku kaya ada simpanan emas"
.
Tidak...🙅🏻🙅🏻🙅🏻
.
Tapi adalah kerana... 🐝 simpanan emas jauh lebih baik drp simpanan tunai .
.
✅ Emas kalis inflasi- nilai tak jatuh spt RM ✅ Mudah dicairkan- emas adalah tunai, boleh ditukar bila2 masa ✅ Aset mudah alih /senang nak jual
✅ Kekayaan bertahan lama
✅ Boleh dijadikan modal pusingan
✅ Emas tiada warganegara
✅ Emas laku di ceruk mana pn
.
✒Dari sudut hati sy share ilmu supaya kwn2 smua celik emas.
✒Tak nk smpn byk xpe..tp smpn lah sikit.
✒Emas je yg blh jual terus masa kita terdesak.
✒Tak payah nk sbuk2 kalut pinjam ngan org..
Betul kan..... 😉
.
📲 0195296658/Shikin
.
.
#jomsimpanemas #emaskalisinflasi
#kempen1g1bulan1keluarga
#KempenSimpanEmasDemiMasaDepanSekeluarga #kempencelikemas #celikemas #1gram1bulan #powergoldbiz #simpanemasfizikal #emasmampumilik #emasmagnetkekayaan #emaskalisinflasi #emastulen #goldbar #emas999
💫 Simpan Stok Emas dari Sekarang....
.
🙅🏻Bukan untuk........berbangga-bangga .
. 🐝 "Aku kaya boleh beli emas" 🐝 "Aku kaya ada simpanan emas"
.
Tidak...🙅🏻🙅🏻🙅🏻
.
Tapi adalah kerana... 🐝 simpanan emas jauh lebih baik drp simpanan tunai .
.
✅ Emas kalis inflasi- nilai tak jatuh spt RM ✅ Mudah dicairkan- emas adalah tunai, boleh ditukar bila2 masa ✅ Aset mudah alih /senang nak jual
✅ Kekayaan bertahan lama
✅ Boleh dijadikan modal pusingan
✅ Emas tiada warganegara
✅ Emas laku di ceruk mana pn
.
✒Dari sudut hati sy share ilmu supaya kwn2 smua celik emas.
✒Tak nk smpn byk xpe..tp smpn lah sikit.
✒Emas je yg blh jual terus masa kita terdesak.
✒Tak payah nk sbuk2 kalut pinjam ngan org..
Betul kn..... 😉
.
📲 0195296658/Syikin
.
#jomsimpanemas #emaskalisinflasi
#kempen1g1bulan1keluarga
#KempenSimpanEmasDemiMasaDepanSekeluarga #powergoldbiz #1gram1bulan #simpanemasfizikal #emaskalisinflasi #emasmagnetkekayaan #celikemas #kempencelikemas #emasmampumilik
Nak share sikit la pasal kebaikan emas..
.
🌛emas boleh cover insurance 📄
🌛emas boleh ganti kad kredit 💳
🌛emas boleh ganti pinjaman peribadi 🔑
🌛emas boleh cover bayar rumah dan kereta bila gaji lambat masuk ⏳
🌛emas boleh beli motor cash 🚲
🌛emas boleh beli kereta cash 🚗
🌛emas boleh bayar deposit rumah 10% 🏡
🌛emas boleh buat utk renovate rumah 🔨
🌛emas boleh buat utk join biz² lain 👥
🌛emas boleh buat modal utk buka gerai goreng pisang chesse coklat 🍌🍫
🌛emas boleh buat pusingan modal utk masuk project kecil²an 🎉
🌛emas boleh buat hantaran kawin lagi.. 🙊☔
.
Caranya: beli Emas 1 gm 1 bln atau ikut kemampuan anda. Letakkan target berapa lama nak simpan cth 3 thn. Slps 3 thn Emas yg dah terkumpul tu pajak kat Ar Rahnu atau jual Dan duitnya boleh diguna kan utk perkara2 di atas. Lagi lama Emas dlm simpanan lagi tinggi nilai x sama dgn nilai dividen simpan duit di tabungan Haji , Asb dsbnya. Ni yg dikatakan kumpul aset( Emas ) jual semula Dan beli aset semula cth rumah atau tanah. .
Emas kita boleh beli sedikit demi sedikit tetapi rumah Dan tanah tak boleh beli sikit 2.
.
JOM SIMPAN EMAS
💪💪💪💪💪💪😁
.
📲 0195296658/Syikin
.
#jomsimpanemas #kempen1g1bulan1keluarga
#emaskalisinflasi #simpanemasfizikal
#KempenSimpanEmasDemiMasaDepanSekeluarga #powergoldbiz #1gram1bulan #celikemas #kempencelikemas #emasmagnetkekayaan #emasmampumilik #kedaiemasonline
● 1GRAM 1BULAN nampak simple kan? Tapi tak semua berjaya memulakan. Yang dah memulakan pula, tak semua istiqomah. Tapi yang dah ada 1GRAM (GOLDBAR @ SYILING EMAS) dah dikira KAYA. ● Harga emas 999 tahun 1980an, RM30/gram. Masa tu ada orang cakap mahal. Sekarang emas 999 bernilai lebih kurang RM200/gram pun tetap ada yang cakap mahal. Jangan berharap harga emas nak tunggu kita, kita yang kena pulun 'tackle' dia. ● Boleh sakit otak kalau hanya sekadar follow up turun naik harga emas. Penyelesaian TERBAIK, beli emas sewaktu ada LEBIHAN WANG. Bukan beli tapi lebih kepada SELAMATKAN KEKAYAAN dalam bentuk emas. Faham kan? ● Berminat untuk memiliki Goldbar,Goldcoin dan Dinar Emas?
● Berminat untuk turut serta dalam Keahlian Powergold?

#askmehow
#stokispowergold0194583282
#kempensimpanemas
#kempen1g1bulan1keluarga
*TAK MAMPU BELI EMAS!*
Biar betul ..Duk survey kat kedai emas..Semuanya tak mampu nak beli.

Macam mana nak menyimpan ni...simpan duit asyik bocor je

Risau pulak untuk pendidikan anak-anak nanti. Sedih tahu kalau terpaksa meminjam... Dah cuba cari tapi tidak ada yang mampu dibeli atau mahal lagi-lagi barang kemas 916 BILA CAMPUR UPAH DAN GST JADI MAHAL.

Mai nak bagitahu sikit. Sekarang ni serendah *0.5gram@1gram* pun dah boleh miliki emas.

Memang banyak pilihan dan mampu milik sangat-sangat. Powergold..semua orang boleh simpan emas.

Jangan duk terkejut sangat lah😃

Mula dari 1g, 5 bulan dah 5g
setahun?
Jom?

#kempen1g1bulan1keluarga
#jomsimpanemas