Toggle navigation

#johor2,399,215 POSTS

Post Content
Manchester United kit 17/18
.
.
Gred : Triple A
💵Harga : Rm35
👕 Size : S -XXL
.
.
🚚 Free postage SM
🚚 Delivery time : 3days
.
.
Berminat? Cepat hubungi no dibawah! Cepat! Cepat!
.
.
📲 Whatsapp : 019-2907193
💻 Email : 3107.co@gmail.com
.
.
#jerseyonline #playerissue #jerseymurah #jerseyborong #jerseypadangbesar #hargabolehbincang #belibanyakdapatmurah #igshop #malaysia #perlis #kedah #pahang #perak #penang #melaka #selangor #johor #kelantan #terengganu #sabah #sarawak #kualalumpur #kl
Erica -POLARIZED-dgan 3warna paling hot,Leapord,Black n Brown..lihat bingkai halus dan paduan hebat dengan Lens cembung yg cukup2 sempurna !! suggested utk berhijab,sbb tudung xkembang.kalau korang zoo tengok kat Lens atas tu ada tulisan P tu beza Lens Polarized ngan Lens kaca,Erica ni ringan dan sangat selesa..sekarang ni kan musim panas melampau,,memang kami suggest pakai polarized ni,lindungi mata dari uv tau👍👍
yg biasa pakai polarized memang taulah BETAPA bestnya pakai,penglihatan clear,silau langsun xde,even nk pakai waktu malam or hujan pon lagi best😉
utk pembelian boleh wassup ke 0139700450,,
.
.🔰harga hanya RM155 sahaja🔰
.
#brunei #malaysia #kelantan #sabah #sarawak #kedah#terengganu #perak #kualalumpur #kuantan #johor #negerisembilan #pulaupinang #selangor #Melaka #perlis#tv3malaysia#bazarpaknil#bajuraya2017#emas916#pesonapengantin#shaklee#sayajual#kasutmurah#bajumurah#bagmurah#tudungbawal#meletop#bazarpaknil#bazaarpaknil
Manchester United Home kit 17/18
.
.
Gred : Triple A
💵Harga : Rm35
👕 Size : S -XXL
.
.
🚚 Free postage SM
🚚 Delivery time : 3days
.
.
Berminat? Cepat hubungi no dibawah! Cepat! Cepat!
.
.
📲 Whatsapp : 019-2907193
💻 Email : 3107.co@gmail.com
.
.
#jerseyonline #playerissue #jerseymurah #jerseyborong #jerseypadangbesar #hargabolehbincang #belibanyakdapatmurah #igshop #malaysia #perlis #kedah #pahang #perak #penang #melaka #selangor #johor #kelantan #terengganu #sabah #sarawak #kualalumpur #kl
SERISOAP SABUN TOMATO

Antara manfaat utama serisoap.
🍅bantu cerahkan kulit
🍅kurangkan lebihan minyak
🍅atasi masalah jerawat
🍅naikkan seri (atasi kulit kusam)
🍅kecilkan pori
🍅lembapkan kulit (atasi kulit kering)
🍅melembut dan menghaluskan kulit
🍅menganjalkan kulit 🍅merawat sunburn
🍅merawat kulit alergik/ sensitif

Harga:RM29/buku
(FREE bekas comel untuk letak sabun)
-

Whatsapp Ida 0126556539
Mereka dh berjaya ! Anda bila lagi ? Height CALSIUM & ZINC ni mmg betul2 berkesan ! Tiada side effect . Boleh gunakan Height Up tanpa was-was . Dan anda secara semulajadi akan mnjadi TINGGI ! ORIGINAL! 📱WECHAT : ubat_tinggi_malay 📱ws : +60 16 528 3781 #kualalumpur #johor #kelantan #kajang #johorbahru #batupahat #kluang #kulaijaya #muar #kotatinggi #kereta #lepas #comel #dadah #wayang #erafm #nakbebel #lawa #aydajebat #amarbahrain #ketibaan #emmamaembong #ctdk #tesukatanpasengaja #tiensmalaysia.
BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-
-
🐝BEE VENOM HONEY LIQUID CLEANSER (5ml)
🐝BEE VENOM MOISTURISER & REPAIRING (7g)
🐝BEE VENOM SUNBLOCK FOUNDATION (7g)
🐝BEE VENOM SERUM (5ml)
-
-
KEBAIKANNYA😘
-
💛Anti penuaan
💛Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan kekusaman kulit
💛 Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan parut
💛 Meredakan kemerahan kulit
💛 Meremajakan kulit kendur
-
-
Cara Pakai Bee Venom Set 4 in 1 -
-
🐝Bersihkan kulit wajah terlebih dahulu menggunakan Bee Venom Liquid Cleanser
-
🐝Lap kering menggunakan tuala bersih -
-
🐝 titiskan 3 titis serum kemudian disapu dr bawah wajah menghala ke atas wajah,sapu juga leher dengan sekata,bila sudah serata biarkan 2-3 min serum itu meresap..kemudian
-
🐝 Sapu rata Bee Venom Moisturizer *Boleh dipakai siang atau malam
- 🐝Sapu rata Bee Venom Sunblock Foundation sebelum keluar rumah ATAU
- 🐝sebagai sapuan asas (foundation) sebelum memakai mekap. *Dipakai pada waktu siang SAHAJA.
-
-
Harga rm60 * tk trmsuk postage💕
-
-
Cara membeli ?
==========================
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
==========================
.
.
Kembalikan Kulit anda seperti Baru Dilahirkan dengan Bee Venom 😍😍
100% pure venom 100% daripada bahan organik serta halal😊
.
#beevenom4in1 #beevenom #beevenomskincare #kedah #kelantan #selangor #ukm #kl #dropshipmalaysia #johor #pahang #perlis #pulaupinang #skincareorganik
#uitm #uum #beevenomhq #beevenomori #beevenomfeedback #beevenommurah #beevenomterbaik #dropship #bazarpaknil #bazaarpaknil #sabah #sarawak #perak #negerisembilan #pulaupinang #upm
CHOCOTAINER HEALTHY SNACK
🎯homemade
🎯energy bar
🎯full of nutrition

Try CHOCOTAINER ENERGY BAR now and you'll be surprised ,you will love to eat more

www.wasap.my/60172677422

#energy
#snack
#healthysnack
Chocotainer Chocotainer
#kuantan #sgbuloh #kualalumpur #kelantan #johor #perak #kedah #melaka #negerisembilan #perlis #temerloh #terengganu #pengemarcoklatmalaysia
NAK TURUNKAN BERAT BADAN?
-
SERITOKS ni memang banyak kelebihannya.
-

Jom cuba seritoks! Banyak faedah yang boleh korang dapat tau.
1. Meningkatkan prestasi penghadaman
2. Melancarkan sistem perkumuhan
3. Menambah tenaga
4. Meningkatkan kadar serapan vitamin
5. Fokus lebih baik
6. Mengurangkan berat badan
7. Mengurangkan risiko kanser kolon
8. Meningkatkan kesuburan
9. Mengimbangi pH dalam darah
10. Memperbaiki kesihatan secara menyeluruh
-

Whatsapp Nur.
📱0132795097
🍊SERITOKS kini hanya RM29/botol
-

Assalamualaikum, selamat pagi semua😊
BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-
-
🐝BEE VENOM HONEY LIQUID CLEANSER (5ml)
🐝BEE VENOM MOISTURISER & REPAIRING (7g)
🐝BEE VENOM SUNBLOCK FOUNDATION (7g)
🐝BEE VENOM SERUM (5ml)
-
-
KEBAIKANNYA😘
-
💛Anti penuaan
💛Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan kekusaman kulit
💛 Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan parut
💛 Meredakan kemerahan kulit
💛 Meremajakan kulit kendur
-
-
Cara Pakai Bee Venom Set 4 in 1 -
-
🐝Bersihkan kulit wajah terlebih dahulu menggunakan Bee Venom Liquid Cleanser
-
🐝Lap kering menggunakan tuala bersih -
-
🐝 titiskan 3 titis serum kemudian disapu dr bawah wajah menghala ke atas wajah,sapu juga leher dengan sekata,bila sudah serata biarkan 2-3 min serum itu meresap..kemudian
-
🐝 Sapu rata Bee Venom Moisturizer *Boleh dipakai siang atau malam
- 🐝Sapu rata Bee Venom Sunblock Foundation sebelum keluar rumah ATAU
- 🐝sebagai sapuan asas (foundation) sebelum memakai mekap. *Dipakai pada waktu siang SAHAJA.
-
-
Harga rm60 * tk trmsuk postage💕
-
-
Cara membeli ?
==========================
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
==========================
.
.
Kembalikan Kulit anda seperti Baru Dilahirkan dengan Bee Venom 😍😍
100% pure venom 100% daripada bahan organik serta halal😊
.
#beevenom4in1 #beevenom #beevenomskincare #kedah #kelantan #selangor #ukm #kl #dropshipmalaysia #johor #pahang #perlis #pulaupinang #skincareorganik
#uitm #uum #beevenomhq #beevenomori #beevenomfeedback #beevenommurah #beevenomterbaik #dropship #bazarpaknil #bazaarpaknil #sabah #sarawak #perak #negerisembilan #pulaupinang #upm
BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-
-
🐝BEE VENOM HONEY LIQUID CLEANSER (5ml)
🐝BEE VENOM MOISTURISER & REPAIRING (7g)
🐝BEE VENOM SUNBLOCK FOUNDATION (7g)
🐝BEE VENOM SERUM (5ml)
-
-
KEBAIKANNYA😘
-
💛Anti penuaan
💛Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan kekusaman kulit
💛 Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan parut
💛 Meredakan kemerahan kulit
💛 Meremajakan kulit kendur
-
-
Cara Pakai Bee Venom Set 4 in 1 -
-
🐝Bersihkan kulit wajah terlebih dahulu menggunakan Bee Venom Liquid Cleanser
-
🐝Lap kering menggunakan tuala bersih -
-
🐝 titiskan 3 titis serum kemudian disapu dr bawah wajah menghala ke atas wajah,sapu juga leher dengan sekata,bila sudah serata biarkan 2-3 min serum itu meresap..kemudian
-
🐝 Sapu rata Bee Venom Moisturizer *Boleh dipakai siang atau malam
- 🐝Sapu rata Bee Venom Sunblock Foundation sebelum keluar rumah ATAU
- 🐝sebagai sapuan asas (foundation) sebelum memakai mekap. *Dipakai pada waktu siang SAHAJA.
-
-
Harga rm60 * tk trmsuk postage💕
-
-
Cara membeli ?
==========================
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
==========================
.
.
Kembalikan Kulit anda seperti Baru Dilahirkan dengan Bee Venom 😍😍
100% pure venom 100% daripada bahan organik serta halal😊
.
#beevenom4in1 #beevenom #beevenomskincare #kedah #kelantan #selangor #ukm #kl #dropshipmalaysia #johor #pahang #perlis #pulaupinang #skincareorganik
#uitm #uum #beevenomhq #beevenomori #beevenomfeedback #beevenommurah #beevenomterbaik #dropship #bazarpaknil #bazaarpaknil #sabah #sarawak #perak #negerisembilan #pulaupinang #upm
BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-
-
🐝BEE VENOM HONEY LIQUID CLEANSER (5ml)
🐝BEE VENOM MOISTURISER & REPAIRING (7g)
🐝BEE VENOM SUNBLOCK FOUNDATION (7g)
🐝BEE VENOM SERUM (5ml)
-
-
KEBAIKANNYA😘
-
💛Anti penuaan
💛Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan kekusaman kulit
💛 Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan parut
💛 Meredakan kemerahan kulit
💛 Meremajakan kulit kendur
-
-
Cara Pakai Bee Venom Set 4 in 1 -
-
🐝Bersihkan kulit wajah terlebih dahulu menggunakan Bee Venom Liquid Cleanser
-
🐝Lap kering menggunakan tuala bersih -
-
🐝 titiskan 3 titis serum kemudian disapu dr bawah wajah menghala ke atas wajah,sapu juga leher dengan sekata,bila sudah serata biarkan 2-3 min serum itu meresap..kemudian
-
🐝 Sapu rata Bee Venom Moisturizer *Boleh dipakai siang atau malam
- 🐝Sapu rata Bee Venom Sunblock Foundation sebelum keluar rumah ATAU
- 🐝sebagai sapuan asas (foundation) sebelum memakai mekap. *Dipakai pada waktu siang SAHAJA.
-
-
Harga rm60 * tk trmsuk postage💕
-
-
Cara membeli ?
==========================
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
==========================
.
.
Kembalikan Kulit anda seperti Baru Dilahirkan dengan Bee Venom 😍😍
100% pure venom 100% daripada bahan organik serta halal😊
.
#beevenom4in1 #beevenom #beevenomskincare #kedah #kelantan #selangor #ukm #kl #dropshipmalaysia #johor #pahang #perlis #pulaupinang #skincareorganik
#uitm #uum #beevenomhq #beevenomori #beevenomfeedback #beevenommurah #beevenomterbaik #dropship #bazarpaknil #bazaarpaknil #sabah #sarawak #perak #negerisembilan #pulaupinang #upm
BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-
-
🐝BEE VENOM HONEY LIQUID CLEANSER (5ml)
🐝BEE VENOM MOISTURISER & REPAIRING (7g)
🐝BEE VENOM SUNBLOCK FOUNDATION (7g)
🐝BEE VENOM SERUM (5ml)
-
-
KEBAIKANNYA😘
-
💛Anti penuaan
💛Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan kekusaman kulit
💛 Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan parut
💛 Meredakan kemerahan kulit
💛 Meremajakan kulit kendur
-
-
Cara Pakai Bee Venom Set 4 in 1 -
-
🐝Bersihkan kulit wajah terlebih dahulu menggunakan Bee Venom Liquid Cleanser
-
🐝Lap kering menggunakan tuala bersih -
-
🐝 titiskan 3 titis serum kemudian disapu dr bawah wajah menghala ke atas wajah,sapu juga leher dengan sekata,bila sudah serata biarkan 2-3 min serum itu meresap..kemudian
-
🐝 Sapu rata Bee Venom Moisturizer *Boleh dipakai siang atau malam
- 🐝Sapu rata Bee Venom Sunblock Foundation sebelum keluar rumah ATAU
- 🐝sebagai sapuan asas (foundation) sebelum memakai mekap. *Dipakai pada waktu siang SAHAJA.
-
-
Harga rm60 * tk trmsuk postage💕
-
-
Cara membeli ?
==========================
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
==========================
.
.
Kembalikan Kulit anda seperti Baru Dilahirkan dengan Bee Venom 😍😍
100% pure venom 100% daripada bahan organik serta halal😊
.
#beevenom4in1 #beevenom #beevenomskincare #kedah #kelantan #selangor #ukm #kl #dropshipmalaysia #johor #pahang #perlis #pulaupinang #skincareorganik
#uitm #uum #beevenomhq #beevenomori #beevenomfeedback #beevenommurah #beevenomterbaik #dropship #bazarpaknil #bazaarpaknil #sabah #sarawak #perak #negerisembilan #pulaupinang #upm
BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-
-
🐝BEE VENOM HONEY LIQUID CLEANSER (5ml)
🐝BEE VENOM MOISTURISER & REPAIRING (7g)
🐝BEE VENOM SUNBLOCK FOUNDATION (7g)
🐝BEE VENOM SERUM (5ml)
-
-
KEBAIKANNYA😘
-
💛Anti penuaan
💛Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan kekusaman kulit
💛 Menghilangkan jeragat
💛 Menghilangkan parut
💛 Meredakan kemerahan kulit
💛 Meremajakan kulit kendur
-
-
Cara Pakai Bee Venom Set 4 in 1 -
-
🐝Bersihkan kulit wajah terlebih dahulu menggunakan Bee Venom Liquid Cleanser
-
🐝Lap kering menggunakan tuala bersih -
-
🐝 titiskan 3 titis serum kemudian disapu dr bawah wajah menghala ke atas wajah,sapu juga leher dengan sekata,bila sudah serata biarkan 2-3 min serum itu meresap..kemudian
-
🐝 Sapu rata Bee Venom Moisturizer *Boleh dipakai siang atau malam
- 🐝Sapu rata Bee Venom Sunblock Foundation sebelum keluar rumah ATAU
- 🐝sebagai sapuan asas (foundation) sebelum memakai mekap. *Dipakai pada waktu siang SAHAJA.
-
-
Harga rm60 * tk trmsuk postage💕
-
-
Cara membeli ?
==========================
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
Whatsapp ➡ 0139494172
==========================
.
.
Kembalikan Kulit anda seperti Baru Dilahirkan dengan Bee Venom 😍😍
100% pure venom 100% daripada bahan organik serta halal😊
.
#beevenom4in1 #beevenom #beevenomskincare #kedah #kelantan #selangor #ukm #kl #dropshipmalaysia #johor #pahang #perlis #pulaupinang #skincareorganik
#uitm #uum #beevenomhq #beevenomori #beevenomfeedback #beevenommurah #beevenomterbaik #dropship #bazarpaknil #bazaarpaknil #sabah #sarawak #perak #negerisembilan #pulaupinang #upm

Hashtags found on this page