Toggle navigation

#igersmalaysia2,326,411 POSTS

Post Content
User Image bakeologys_my Posted: Nov 21, 2017 6:27 AM (UTC)
0 0 Normal
These gorgeous limited edition gingerbread snowflakes were oh so well received at the Maple Food Market in @greateastern.mall last Sunday! Thank you everyone for coming and trying out our products! So happy to have met all the new people and our awesome followers too. See you guys at the next pop-up this Thursday at Plaza Mont Kiara and Saturday at PAM Centre, Jalan Tanduk, Bangsar. 🤗🤗🤗😘😘😘 #bakeologysmy #bakeologysmyisnowonline #freshlybakedwithlove #qualityingredients #cakeloaves #exclusive #christmas2017 #christmas2017goodies #igersmalaysia #klbazaar #supportlocal #localentrepreneurs #foodie #atsymadelocalmalaysia #atsymalaysia #cakesofinstagram #foodaddict #plazamontkiara #pmk #pmkbazaar
User Image njihaysf Posted: Nov 21, 2017 6:26 AM (UTC)
2
0 Normal
Custom b&w design using customer's photo; ordered by Izzah. Thankyou! 😊
#vsco #vscocam #vscomalaysia #igersmalaysia #ipostprecious #ikutcarakita
User Image iamreena Posted: Nov 21, 2017 6:24 AM (UTC)
2
2 Normal
Boringkan duduk rumah dengan mama bila dapat mc 😂 Mama bukanlah sejenis yang suka bukak tv lepak-lepak tengok sinetron. Kebiasaannya bila mama tak bukak tv, memang takde sorang pun yang berani bukak pertanyaan ‘nak tengok tv’ 🙈 Mungkin sebab dah terbiasa dengan jawapan ‘tak boleh’ mama kot 😂
.
Kesudahannya, baca jelah buku 😌 confirm mama approve 😅
.
#reenakids
User Image jojoanne_rant Posted: Nov 21, 2017 6:24 AM (UTC)
6
1 Normal
Coz i wear baju kurung today. Same color with the tree.😅
User Image wanahmadnabil Posted: Nov 21, 2017 6:03 AM (UTC)
1
1 Normal
User Image topup.agentt Posted: Nov 21, 2017 6:23 AM (UTC)
0 0 Normal
Nak buat side income tak? Senang je tauu.. Tak perlu buka kedai
Tak perlu banyak modal
Tak perlu ambil pekerja
Pakai hp sedia ada sahaja

Tapi income RM 2++ sebulan! 🤑
Jual topup ni paling untung, sebab setiap hari ada orang beli topup kan? Tak percaya? Boleh try jual topup dulu. Rezeki cenggini 👍🏼👍🏼👍🏼 In sha Allah 😊

Berminat nak jadi agen topup? Pm saya 🌸

#vscomalaysia #igersmalaysia #ikutcarakita #bisnestopup #gunafon #johor #melaka #negerisembilan #selangor #pahang #terengganu #kelantan #perak #pulaupinang #kedah #perlis #gelang #gelangmurah #instashopmalaysia #malaysiaonlineshop #malaysiaonlinestore #malaysiashopping #malaysiaigshop #malaysiashoponline #kedaionline #bazarpaknil #sayajual #lokalah#promosi
User Image agenttopup.at Posted: Nov 21, 2017 6:22 AM (UTC)
2
0 Normal
Nak buat side income tak? Senang je tauu.. Tak perlu buka kedai
Tak perlu banyak modal
Tak perlu ambil pekerja
Pakai hp sedia ada sahaja

Tapi income RM 2++ sebulan! 🤑
Jual topup ni paling untung, sebab setiap hari ada orang beli topup kan? Tak percaya? Boleh try jual topup dulu. Rezeki cenggini 👍🏼👍🏼👍🏼 In sha Allah 😊

Berminat nak jadi agen topup? Pm saya 🌸

#vscomalaysia #igersmalaysia #ikutcarakita #bisnestopup #gunafon #johor #melaka #negerisembilan #selangor #pahang #terengganu #kelantan #perak #pulaupinang #kedah #perlis #gelang #gelangmurah #instashopmalaysia #malaysiaonlineshop #malaysiaonlinestore #malaysiashopping #malaysiaigshop #malaysiashoponline #kedaionline #bazarpaknil #sayajual #lokalah#promosi
User Image topup.agentt Posted: Nov 21, 2017 6:16 AM (UTC)
1
0 Normal
Nak buat side income tak? Senang je tauu.. Tak perlu buka kedai
Tak perlu banyak modal
Tak perlu ambil pekerja
Pakai hp sedia ada sahaja

Tapi income RM 2++ sebulan! 🤑
Jual topup ni paling untung, sebab setiap hari ada orang beli topup kan? Tak percaya? Boleh try jual topup dulu. Rezeki cenggini 👍🏼👍🏼👍🏼 In sha Allah 😊

Berminat nak jadi agen topup? Pm saya 🌸

#vscomalaysia #igersmalaysia #ikutcarakita #bisnestopup #gunafon #johor #melaka #negerisembilan #selangor #pahang #terengganu #kelantan #perak #pulaupinang #kedah #perlis #gelang #gelangmurah #instashopmalaysia #malaysiaonlineshop #malaysiaonlinestore #malaysiashopping #malaysiaigshop #malaysiashoponline #kedaionline #bazarpaknil #sayajual #lokalah#promosi
User Image nis_shawl Posted: Nov 21, 2017 6:13 AM (UTC)
2
1 Normal
Raisa instant shawl

Sekali sarung sahaja dah bergaya tip top lagi lawa dari retis☺. Material dari chiffon crepe. Minimal iron

Hanya RM49.00

POS SETIAP HARI

Whatsapp to order
0174175189
0174175189
0174185189
User Image abu.hanifahh Posted: Nov 21, 2017 6:14 AM (UTC)
thedaiegraphy
abuhnfhhh
23
0 Gingham
Daud at-Thoie berkata: Kebaikan merupakan tujuan utama manusia yang bertaqwa. Seandainya kesemua anggota tubuhnya melekat dengan kecintaan kepada dunia, suatu hari nanti, niatnya akan mengembalikan dia kepada asalnya.
.
Sufyan at-Tsauri berkata: Aku tidak pernah menghadapi sesuatu yang lebih hebat daripada niat ku. Ini kerana ia sering berubah-ubah.
.
Muthorrif bin ‘Abdullah berkata: Baiknya hati berdasarkan baiknya amal. Baiknya amal berdasarkan baiknya niat.
.
‘Abdullah bin al-Mubarak berkata: Boleh jadi ada amalan yang kecil menjadi besar kerana niat, dan boleh jadi ada amalan yang besar menjadi kecil kerana niat.
.
Al-Fudhail berkata tentang firman Allah: Untuk menguji kalian siapakah antara kalian yang paling baik amalannya [Al-Mulk : 2]: Yang paling ikhlas dan benar.
.
Beliau berkata: Sesungguhnya apabila amalan itu ikhlas tetapi tidak benar, maka ia tidak diterima. Apabila ia benar, tetapi tidak ikhlas, ia juga tidak akan diterima sehinggalah amalan tersebut ikhlas dan benar. Ikhlas apabila amalan itu dilakukan kerana Allah, dan benar apabila ia menepati sunnah.
.
#abuhanifah #alhamdulillah #dakwahituseni #harinidahingatmati #muhasabah #muhasabahdiri #muhasabahbersama #my_genggua #ikutcarakita #igersmalaysia #igmalaysia #ig_my #gengsukatravel #thedaiegraphy #kebaikan #peringatan #peringatanbersama #kallafah #abbasyislamicdesign #cahayaislam #themalaya_ig #malaysia #dakwah #fatehteam
User Image rfcare.lines Posted: Nov 21, 2017 6:14 AM (UTC)
0 0 Normal
FLOWER BLOUSE
IDR 125.000

BAHAN IMPORT LINEN KATUN
LD 100CM
PB 60CM

READY WARNA:
CHOCO
GUAVA
NAVY
MUSTARD
GREY
RED

PRODUK SESUAI DENGAN BRAND WATERMARK
====================
☎ Kontak :
📞 BBM: 57BF5D4B 📞 WA/SMS : 083834636492
📞 SHOPEE: Etalase_Shop
===================
Format Order:
Nama:
Alamat:
No HP:
Orderan: (kirim gambar baju yang diorder)

#olshop #jualbaju #jualbajumurah #gakmurahan #bajufashion #bajuimport #maxy #tunic #baubau #blazer #jilbab #kantor #couple #batik #murah #pontianak #palangkaraya #kulot #blouse #pant #bekasi #makasar #semarang #bajubundle #bundlemurah #kakibundle #igersmalaysia #igersmy #ootdmalaysia #kasutbundle
User Image alora_kuantan Posted: Nov 21, 2017 6:12 AM (UTC)
7
1 Normal
Ramai wanita menginginkan makeup tahan lama! Terutama apabila kita berada di luar.
Tidak perlu banyak berusaha untuk mengekalkan makeup anda supaya tahan lama.

Spray je dengan Alora Glowing Hydrating Waterbased sebelum dan sesudah makeup. Berseri dari pagi ke petang.
#aloraskinz #aloraspray #alorafoundation
User Image astalife_hq Posted: Nov 21, 2017 6:11 AM (UTC)
134
0 Normal
CANTIK BUKAN LAGI IMPIAN .⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
Apa perkara utama yang Lady Pretty boleh bantu selesaikan masalah dear semua....⠀⠀⠀⠀⠀
+Jeragat masalah selesai⠀⠀⠀⠀⠀
+Jerawat hilang⠀⠀⠀⠀⠀
+Tampak Cantik⠀⠀⠀⠀⠀
+Menawan dan anggun⠀⠀⠀⠀⠀
+Hilang parut jerawat dlm seawal seminggu⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
DREAM TO BE CANTIK.......... Boleh whatsapp <LP> ke ⠀⠀⠀⠀⠀
019 975 4994 atau 019 935 5454⠀⠀⠀⠀⠀
DREAM to be CANTIK?? perlulah segera dengan bertindak.....☺ .#astalife .⠀⠀⠀⠀⠀
.#LadyPretty⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.#magiskecantikan⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
. .⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
.⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀
#malaysia #igersmalaya #igersmalaysia #igersmy #ikutcarakita #vscocam #tumblr #mudahterhibur #bazarpaknil #bazaarpaknil #lawakhambar #janganlupabahagia #paidreview #paidreviewmurah #nakbebel #nakfakta #astrogempak #kipidap #penmerahdotcom⠀⠀⠀⠀⠀
#sayajual #nakcantik #produkkecantikan #kulitcantik #putihgebu #letscantik

Hashtags found on this page