Toggle navigation

#floral11,854,919 POSTS

Post Content
This beauty was stuck all on her lonesome! 💜😕
assalamualaikum beautifull..
yuk ekpresikan diri kamu dan tampil cantik dengan scarf buatan kamu sediri.
.
Dengan pilihan desain yang dijamin bikin kamu bingung buat pilih motifnya..
Kamu bisa juga gonta ganti warna sesuai warna baju favorit kamu
.
Mau pakai nama juga? Boleh kok..😘
.
▪ Chat & Order: cek Bio kita ya 😊
.
.
#kerudung #kerudungsegiempat #kerudungsyari #kerudungmotif #jilbab #hijup #hijab #hijabfashion #hijabi #hijaber #scarf #scarfstyle #muslimah #muslimahfashion #muslimahwear #muslimahstyle #muslimahclothing #muslimahdress #moslem #moslemdress #bunga #floral #flowers #buku #cewek #girl #cantik #beautiful #beautyfully
just ONLY LEFT 2 PIECES NOW📢📢📢 hurry up girls.. .
sebelum ni kita restock 20 pcs tapi sekarang tinggal 2 helai je sayang2 semua😱🙊🙊
.
.
👉🏻 meterial chiffon yg superb ( meterial bukan jenis cap pasar malam taw!! ) 😂
.
👉🏻 kain tak keras kejung & terlalu nipis.... 2 kali lilit just nice..
.
👉🏻 saiz 2.0 m x 0.75 lebar.. senang korang nak lilit lilit & buat style macam2 tanpa perlu risau nak adjust labuh😂😆
.
👉🏻warna2 yang sgt menarik & up to date❤️
.
👉🏻 limited design! 😱 pasnih kite tk restock sbb stock sgt limited😊 (jangan nangis! 😆)
.
jahitan baby seam / kelim yg sgt kemas 😊
.
👉🏻setiap corak cume ada 20 - 30 helai jer..😊 ( cepat jgn tak cepat)😆
.
👉🏻kain berat dan lembut.. terletak dan tak panas😊 .
memang ramai yg rebut promo.. jimat katenye.. kengkawan, makcik ,sedara mara pun bole join hehehe....😆😆😆😂
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#printedshawl #sayajual #chiffonprinted #shawlmurah #uitm #upm #floral #cantik #muslimah #muslimahfashion #sayajualmurah #sayajualshawl #sayajualtudung #scarf #bawal #selendang #tudung #shawl #satinshawl #tudungmurah #tudungprinted #bawalprinted #printedchiffon #chiffoncrepe #tudungpeople

Hashtags found on this page