Toggle navigation

#exordiuminla11,643 POSTS

Post Content
User Image milkyxiu Posted: Feb 24, 2018 11:59 PM (UTC)

52
2 Normal
i honestly miss them so so much i wish i could go back to this day! i love exo so much. i am so happy i got to see them. it felt so unreal omg i kept screaming and crying omg my top favorite performances were white noise and transformer and monster omgf i want to relive the moment they appeared on stage i feel like crying rn om i still cannot believe i saw my favorite group
the people i grew up with
the men who make me happy
im so happy to be am exo-l
they have never disappointed me
i love them so much
i want to see them again but i dont think theyre gonna come here again )’: exo’rdium was the best experience of my life
it was my first concert
i happy they got to be my first
i love them sm 💞💞 {my pic} #exordiuminla
User Image krizyeolie Posted: Feb 11, 2018 9:54 AM (UTC)
24
0 Normal
i miss exo ㅠㅠ also, this stage is probably one of my favorites bc look how beautiful ahh ~
EVERYTHING IS JUST GONNA BE FINEE
EVERY TIME I FAIL
EVERY TIME I FALL
EVERY TIME I DOUBT
EVERY TIME I LOSE
FEELING STRONGER
FEELING STRONGER.. me n u!! 💙
lol istg exo makes the most empowering songs
#tb #exordiuminla #exo
User Image _sierrra Posted: Feb 10, 2018 10:14 PM (UTC)
marii89marii
51
4 Normal
I miss you girl. I miss you and I love you. I can't wait for our next trip together. I'm so glad to have met you and have you in my life 💕😙#friends #imissyou #instalove #instalike #instagood #exol #exordiuminla
User Image silnthills Posted: Feb 10, 2018 8:49 PM (UTC)

15
0 Normal
i think about kyungsoo with that precious smile waving to us with his miniature hand a lot. exo, please come back soon. ♡
#exo #kyungsoo #exordiuminLA
User Image alyciayul Posted: Jan 19, 2018 11:14 PM (UTC)

4
0 Normal
At the Forum in LA🙋🏾‍♀️ I wish I could go back in time😣 #exo #ExordiuminLA
User Image krizyeolie Posted: Jan 12, 2018 8:47 AM (UTC)

22
1 Normal
aaaahhhh i want to greet this kidDO happy happy birthday!! you’re such an inspiration and im so proud of youuu and your bald head ahihi. and you may not be my main bias, but you will always be my main bias wrecker hahaha i love u so much bb (probably not as much as chanyeol loves u tho ㅋㅋㅋ)
#happykyungsooday 🐧
User Image ohheybrina Posted: Jan 11, 2018 8:23 PM (UTC)
37
0 Normal
🎉HAPPY BIRTHDAY TO THE MOST HANDSOME CHESTNUT IN THE WORLD 🎉
He makes me strive to be a better person and makes me the happiest
Thank you for everything Doh Kyungsoo ~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

#happykyungsooday #happydyoday #ultimatebias #dohkyungsoo #exo #exofancam #kyungsoofancams #dandanie #exordiuminla
User Image exo_dyo1214 Posted: Jan 11, 2018 4:26 PM (UTC)

53
0 Normal
경수야 생일축하해❤
Thank you for being you and trying your best in everything you do. I hope to see you on stage again soon~
#exo #kyungsoo #do #엑소 #경수 #디오 #exordiuminla
User Image krizyeolie Posted: Jan 2, 2018 5:51 AM (UTC)
28
8 Normal
hands down my fave memory of 2017!! Last 2016, me and @wyaflorlyn only got to hear exo live... but this 2017, we got to really SEE them!! it was probably the best day of my life (no sweet lies lol) i miss exo! hopefully i get to see them again in 2018! 🙏 #exordiuminla
User Image samiilax_o Posted: Jan 1, 2018 4:09 AM (UTC)
34
0 Normal
Goodbye 2017. Wow this year flew by hella fast, even faster towards the end because ive been seeing new places.2017 was indeed another rollercoaster ride with excitement and memorable loops and horifying twists that stirred my emotions. KIM KAI BLESSED THIS YEAR WITH HIS CHESTㅠㅠ he keeps getting even more beautiful. All of exo are ugh my babies SHINeeWORLDinLA HAPPENED AND WOW 2ND ROW😰😱 TAEMIN tht experience with ticketing was wild. And then #EXOrDiuminLA HAPPENED back to back with no rest whT is money around this time but was only able to go once 😭 hopefully for elyxion ill be able to go to more stopsㅠㅠ OMG I GRADUATED COLLEGE WITH BS...IM A FAKE ADULT WITH A REAL COLLEGE DIPLOMA TRYING TO SURVIVE IN THIS SAVAGE WORLD. omfg 4 yrs flew so quickkkkkk and then worked then KOKOBOP HAPPENED AND L-1485 AND JUST EXO&Ls bond and love and support ughh i love this family♡ sent junmyeon off twice, the 2nd time was scary because there was 3 fans LOL~ ELYXION WITH SEHUN'S NEKKID CHEST I WAS HURTING DAMN bb grew up and im just so ♡ TAEMINs MOVE omfg all the baes were out to get me this year i swear. And then the devastating news of jjong while i was on my eu trip 😢😢😢 i was so ready to go next year's concert and seeing all 5... he is now resting in peace ♡ watching over his family💎💕 going to germany again and seeing london, rome for the first time😮 stress but an experience. Seeing were baes filmed and coming back to the US before it all ends. 2017 u r wild. Wishing for a blessed 2018 for frenz and fam♡ Health & Happiness for 2018💪 #nowineedsleep #jetlagged
User Image notreallylen Posted: Dec 31, 2017 7:43 PM (UTC)
51
7 Normal
Seeing Kai’s iconic solo irl was the best part of 2017 no doubt about it #exordiuminla 🖤
User Image ohheybrina Posted: Dec 13, 2017 3:22 AM (UTC)

26
0 Normal
User Image krizyeolie Posted: Nov 27, 2017 7:53 AM (UTC)
24
1 Normal
here’s a compilation of some of my Chanyeol videos aka me screaming nonstop (sorry! ㅠㅠ) lol HAPPY BIRTHDAY CHANYEOL!!!! i love you and i miss you!! hopefully i’ll be able to see you again soon! thank you for making me and a lot of people happy! I hope you are surrounded by people who makes you happy today!! God bless you more and more @real__pcy ! 💛#happychanyeolday #chanyeol #parkchanyeol #exo #exordium #exordiuminla #happinessdelight #exol #kpop #fancam #박잔열 #잔열 #엑소 #엑송엘
User Image ohheybrina Posted: Nov 26, 2017 1:20 PM (UTC)
43
1 Normal
Happy Birthday Chanyeol !!!!
🔥
🔥
🔥
🔥
🔥
🔥
I hope I get to see you again in paradise ..... .
.
.
.
.
.
.

I will never understand how my 5 foot 8 inches struggled to see a 6 foot 2 inch giant ;-; getting footage of him was the struggle.
But ah ~ it’s his birthday !!! And he deserves the world and so much more
I hope good health and fortune continue to follow you ~
Thank you for all the hard work you continuously put in day in and day out ! *
*
*
*
*
*
*
#happychanyeolday #happyviruschanyeol #exo #exofancam #happybirthdaychanyeol #exordium #exordiuminla #theforum