Toggle navigation

#cameraperson8,314 POSTS

Post Content
~Bandung~
Terima kasihh Sman 2 Bandung,terutama guru guru Fisika sman 2 Bandung,yang udah nyiapin segala hal dan ngebantuinn kita taping dengan konsep baru hehe,.betewe nanti nonton yahh ada yg baruu lohh di @taugaksih7 Bulan depan hehe,tuh tau gak sih aja ada yg baru,teruss kamu kapan dnk pnya status baru,masa status di ktp belum menikah muluu,.haha *selfreminder 😂
.
.
.photograper keliling 20/11/2017

#behindthescenes #expression #science #physics #scienceexperiment #taping #host #crewtv #working #seniorhighschool #photosession #instamoments #goodpeople #programtv #likeforlike #likeforfollow #information #edutainment #journalist #journalistonduty #reporter #cameraperson #latepost #taugaksih #news #trans7 #happyworking #explorebandung #jawabarat #indonesia
User Image mohammedyogi Posted: Nov 19, 2017 6:20 AM (UTC)
125
0 Normal
Bukit Pamoyanan. (Tempat Berjemur)
Katanya zaman baheula di lokasi ini merupakan tempat para Jawara untuk moyan atau berjemur. Tapi zaman sekarang lokasi ini menjadi tujuan wisata untuk berkemah dan berburu matahari terbit ataupun menikmati pemandangan alam subang dari ketinggian. .
.
.
.

#onduty #bukitpamoyanan #subang #jawabarat #exploresubang #westjava #work #view #nature #natureza #naturescape #view #landscape #cameraperson #news
User Image mirandainclt Posted: Nov 17, 2017 7:46 PM (UTC)
52
0 Clarendon
#beautifulbella had a huge cheering squad last night for her play, and we’re so grateful! Y’all. It was so damn funny...orange is the new glass...it’s a hip hop fairytale where some of your favorite characters go to jail. I can’t believe the talent of some of these kids! If you have a chance to check it out ($5 at the door), there are 5:30 and 7pm performances tonight (Bella will be the 5:30 cast). She doesn’t have any speaking roles (apparently that’s pretty standard for the 6th graders), but she plays 5 characters and is in almost every scene. She knows every characters’ lines and exactly where each prop and piece of the set should go (she memorizes everything)! We’re all super excited to see it again tonight! Join us?! #play #astarisborn #babybear #evilqueen #yellowbrickroad #cameraperson #maid #orangeisthenewglass #piedmont #youknow
User Image younoest Posted: Nov 17, 2017 1:15 PM (UTC)
35
7 Normal
#throwback

Menjadi bagian program Jika Aku Menjadi selama hampir dua tahun merupakan moment penuh pembelajaran tentang indahnya berbagi, dan hebatnya rasa syukur. Kekayaan batin adalah hal yang lebih berarti dibandingkan gelimang harta, berapapun banyaknya.

#tvjournalist #tvcrew #journalist #teamwork #social #realityshow #cameraman #cameraperson #camera #tvshow #transtv #indonesia #friends #friendship
User Image shiv_pandit Posted: Nov 17, 2017 12:43 PM (UTC)
511
16 Normal
Celebrating the #WeekendVibe 'coz sometimes you've gotta be a #Panda 🐼! #CameraPerson नितिन मीरानी के साथ Shiv Panda, #AajTak 🙏
📷 & 📽️ - Nitin Mirani : @thenitinmirani

Hashtags found on this page