Toggle navigation

#bvrnewmalaysia92 POSTS

Post Content
User Image diianabeautystore Posted: Feb 18, 2018 11:31 PM (UTC)

10
0 Normal
Haa tengok...tangan yang berkerak yang berkedutss,,yang hanguss hitam yang kerass menggerutuu pon boleh cerah gebu pinkishh alhmdulilah..tak ada alasan kalau kita seorang suri rumah kaa,,akak jual goreng pisang kaa,, nak cakap hmm kulit tak macam orang lain,,sebab kita kuat kerja sebab tu kulit pun gelap berkerak kusamm..asyik duduk kat dapur jaa,,asyikk kena matahari jaa,, noo itu bukan alasan untuk tampil cerah gebu macam orang lainn..
.
Kalau yang dah cerah tak payah cakap memang jadi rentiss korea malaysia laa jawabnyaa.
.
NAK KATA HARGA MAHAL?? Jangan nak kedekutt sangatt naa..bvrc bajet nii lain dari yang lain,,nampak jaa harga murah tapi kualiti sendiri boleh nampak sendiri boleh nilai
.
Modal rm40 sahaja sebulan!!
.
1 botol rm40
3 botol rm100* jimat berganda tahan 3 bulan FREE POS sm!!
.
Nak oderr dirct whsp yaa PASTIKAN BELI DENGAN HQ & TEAM HQ SAHAJA!!! Baru originalll,,kalau terbeli yang FAKE jangan cari kami nk mengadu itu ini yaa
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
❤Memutihkan kulit badan
❤Melembapkan kulit badan
❤Menghilangkan kesan parut jerawat
❤Melancarkan peredaran darah
❤Anti penuaan
❤Mengecutkan jerawat
❤Menghalang pertumbuhan jerawat
❤Sesuai untuk ibu hamil,mnyusu dan berpantang, lelaki dan perempuan umur 13 tahun keatas
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvrcnew #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual # #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #goshop #mobilespamaaysia #toujoursadvanced #secretskinkawaii #kosmetikonline #iklanonlineshop #putihberseri
User Image diianabeautystore Posted: Feb 18, 2018 11:30 PM (UTC)

11
2 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
BVRC BAJET
1 RM40
3 RM100
free gift
free postage

memutihkan kulit seluruh tubuh dan merawat dari dalam.. harga budak sekolah mampu milik.. sesuai sangat untuk remaja2
.
Khasiat istimewa yg terkandung:-
🔥MARINE COLLAGEN
🔥APPLE STEM CELL
🔥STRAWBERRY STEM CELL
🔥SAKURA EXTRACT
🔥VITAMIN C
🔥VITAMIN E
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
❤Memutihkan kulit badan
❤Melembapkan kulit badan
❤Menghilangkan kesan parut jerawat
❤Melancarkan peredaran darah
❤Anti penuaan
❤Mengecutkan jerawat
❤Menghalang pertumbuhan jerawat
❤Sesuai untuk ibu hamil,mnyusu dan berpantang, lelaki dan perempuan umur 13 tahun keatas
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvrcnew #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual # #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #goshop #mobilespamaaysia #toujoursadvanced #secretskinkawaii #nshaz #premiumboosterwhitening #premiumboosterwhiteningmurah #trudetox #makeupmalaysia
User Image diianabeautystore Posted: Feb 18, 2018 11:31 PM (UTC)

7
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Sapa2..nak kulit gebu pinkish bebas jerawat boleh dapat kn PRODUK HOT SALES NI🔥🔥 SUPLIMENT PEMUTIH PALING BAJETT,,harga terlampau murahh,,budak sekolah pun mampu beli😉 x perlu berbelanja lebih untuk kekal cantik gebu..consume jaa si kecik ni kemam2 sesudu pagi sedudu malam x smpai sebulan hasil meletopss✔️ YANG PENTING PRODUK ORIGINAL HQ‼
LULUS KKM✔️
SIHAT✔️
SELAMAT✔️
BERKESAN✔️
HARGA sangat berbaloi dgn KESANNYA
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
🍑memutihkan kulit badan
🍑melembapkan kulit badan
🍑menghilangkan kesan parut jerawat
🍑melancarkan peredaran darah
🍑anti penuaan
🍑mengecutkan jerawat
🍑menghalang pertumbuhan jerawat
🍑menghilangkan jeragatt
.
SELAMAT UNTUK DIAMBIL :-
👉12 tahun
👉dalam period .
👉wanita berpantang
👉wanita hamil
👉ibu menyusu
-
Nak cantik luar kena cantik dalaman dulu tau😊
-
👫laki perempuan boleh consume
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvrc #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrcollagen #sayajual #pipipink #bazaarpaknil #olycandy #toujoursadvanced #aurawhite #aurawhitemurah #auramen #auramenturbo #aurawhiteoriginal #makeupborong #symabeautyskincare #sendayutinggi #dherbs
User Image diianabeautystore Posted: Jan 30, 2018 12:49 PM (UTC)

8
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Nak kulit putih gebu dengan harga bajett,,satu botol tahan sehingga 1bulan hanya perlu kemam 2 sudu kecil setiap hari kulit boleh gebuu gebass gituw..
.
Megandungi bahan2 semula jadi berperisa strawberry yogurt selamat untuk diambil oleh ibu hamil & menyusu✔️
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
🍓memutihkan kulit badan
🍓melembapkan kulit badan
🍓menghilangkan kesan parut jerawat
🍓melancarkan peredaran darah
🍓anti penuaan
🍓mengecutkan jerawat
🍓menghalang pertumbuhan jerawat
🍓menghilangkan jeragatt
.
SANGAT SESUAI UNTUK:
🍁wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
🍁ibu mengandung
🍁ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
🍁boleh diambil ketika haid
🍁mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
🍁perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
🍁angsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #fatburnermalaysia #jamumakdara #jamubidandara #noradanish #jannanick #fattzura #ctdk #nafura #cathydollmalaysia
User Image diianabeautystore Posted: Jan 30, 2018 12:48 PM (UTC)

1
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Remaja dan para2 pelajar yang nak kulit cantik putih licin dan bebas jerawat tanpa belanja mahal boleh cuba BVRC BAJET nii
.
1 rm40
3 rm100
free gift
free pos

woww..!!
harga terkejutt makk oii.murah yang amat..sebotol utk sbulan tauu u olss
.
Khasiat istimewa yg terkandung:-
🔥MARINE COLLAGEN
🔥APPLE STEM CELL
🔥STRAWBERRY STEM CELL
🔥SAKURA EXTRACT
🔥VITAMIN C
🔥VITAMIN E
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
❤Memutihkan kulit badan
❤Melembapkan kulit badan
❤Menghilangkan kesan parut jerawat
❤Melancarkan peredaran darah
❤Anti penuaan
❤Mengecutkan jerawat
❤Menghalang pertumbuhan jerawat
❤Sesuai untuk ibu hamil,mnyusu dan berpantang, lelaki dan perempuan umur 13 tahun keatas
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvrcnew #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual # #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #goshop #mobilespamaaysia #toujoursadvanced #secretskinkawaii #shazboosterwhitening #premiumboosterwhitening #premiumboosterwhiteningmurah #trudetox #makeupmalaysia
User Image diianabeautystore Posted: Jan 30, 2018 12:47 PM (UTC)

8
0 Normal
Nak kulit putih licin bebas cela dan jerawat tapi tak mampu nak ke klinik astetic mahal2?

tak mampu nak ubat mahal2?? masih dibangku sekolah lagi?

masih student kolej dan universiti lagi?? ayuhhh cepat cuba PEMUTIH KULIT BAJET nii
1 rm40
3 rm100
free pos
free gift

woww..!!harga terlampau mampu milik yaa.. cepat2.. stok ready yaaa..
stok laku kerass.

pastikan ada hologram bvr bersinar baru gmbar owner asli yaa.. sebarang produk tiruan kami tidak bertanggungjawab
.
Khasiat
❤Mengurangkan bahaya efek UV akibat sengatan sinar matahari
❤Mengatasi kulit kering, mengurangi kedut dan garis halus di wajah
❤Mengecilkan pori-pori
❤Menjaga kelembapan kulit
❤Menurunkan pigmen gelap melanin
❤Membuat kulit putih alami secara kekal dan meratakan kulit yang hangus menjadi putih
❤Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat proses penyembuhan jerawat
❤Menghilangkan noda-noda hitam bekas jerawat, faktor usia, mahupun karena penyalahgunaan produk muka berkimia
❤Memutihkan kulit pada bahagian-bahagian yang hitam pada ketiak, lutut, siku dan selangkangan
❤Merawat radikal bebas di kulit
❤Mengembalikan kulit dan detoksifikasi kulit sehabis dari penggunaan krim yang mengandung zat merkuri
❤Mengurangi kemerahan yang disebabkan peradangan atau kulit sensitif
❤Menjadikan kulit lebih kencang, kenyal, dan elastis
❤Kulit akan terasa cerah bersinar, segar dan terlihat lebih awet muda
❤Mengurangi parut atau kehitaman pada struktur kulit yang rusak
❤Mempunyai sifat antioksidan yang dapat mencegah kerosakan sel
❤Meningkat daya tahan tubuh
❤Menjaga kekuatan kuku agar tidak mudah patah dan rapuh
❤Mempercepat penyembuhan bekas luka
❤Menjaga kesihatan persendian
❤Memperkuat dan merangsang pertumbuhan rambut
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #nafura #dropshipmalaysia #famecosmetic #kosmetikonline #mervecosmetic
User Image diianabeautystore Posted: Jan 26, 2018 2:51 PM (UTC)

8
3 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.

yummyy..!!
rasa macam makan aiskrim yogurt strawberry jerr.
kemam2 jerr cair dimulut.. memutihkan
merawat kulit
membersihkan dalaman
singkir toksin

harga paling bajett
1 rm40
3 rm100
free bag bvr
freegift
free pos
dapatkan skrg
.

KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
🍑memutihkan kulit badan
🍑melembapkan kulit badan
🍑menghilangkan kesan parut jerawat
🍑melancarkan peredaran darah
🍑anti penuaan
🍑mengecutkan jerawat
🍑menghalang pertumbuhan jerawat
🍑menghilangkan jeragatt
.
SELAMAT UNTUK DIAMBIL :-
👉12 tahun
👉dalam period .
👉wanita berpantang
👉wanita hamil
👉ibu menyusu
-
Nak cantik luar kena cantik dalaman dulu tau😊
-
👫laki perempuan boleh consume
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvrc #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrcollagen #sayajual #pipipink #bazaarpaknil #olycandy #toujoursadvanced #aurawhite #aurawhitemurah #auramen #auramenturbo #aurawhiteoriginal #makeupborong #symabeautyskincare #feedbackdiianabeautystore
User Image diianabeautystore Posted: Jan 26, 2018 4:06 AM (UTC)

5
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Nak kulit putih licin bebas cela dan jerawat tapi tak mampu nak ke klinik astetic mahal2?

tak mampu nak ubat mahal2?? masih dibangku sekolah lagi?

masih student kolej dan universiti lagi?? ayuhhh cepat cuba PEMUTIH KULIT BAJET nii
1 rm40
3 rm100
free pos
free gift

woww..!!harga terlampau mampu milik yaa.. cepat2.. stok ready yaaa..
stok laku kerass.

pastikan ada hologram bvr bersinar baru gmbar owner asli yaa.. sebarang produk tiruan kami tidak bertanggungjawab
.
Khasiat
❤Mengurangkan bahaya efek UV akibat sengatan sinar matahari
❤Mengatasi kulit kering, mengurangi kedut dan garis halus di wajah
❤Mengecilkan pori-pori
❤Menjaga kelembapan kulit
❤Menurunkan pigmen gelap melanin
❤Membuat kulit putih alami secara kekal dan meratakan kulit yang hangus menjadi putih
❤Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat proses penyembuhan jerawat
❤Menghilangkan noda-noda hitam bekas jerawat, faktor usia, mahupun karena penyalahgunaan produk muka berkimia
❤Memutihkan kulit pada bahagian-bahagian yang hitam pada ketiak, lutut, siku dan selangkangan
❤Merawat radikal bebas di kulit
❤Mengembalikan kulit dan detoksifikasi kulit sehabis dari penggunaan krim yang mengandung zat merkuri
❤Mengurangi kemerahan yang disebabkan peradangan atau kulit sensitif
❤Menjadikan kulit lebih kencang, kenyal, dan elastis
❤Kulit akan terasa cerah bersinar, segar dan terlihat lebih awet muda
❤Mengurangi parut atau kehitaman pada struktur kulit yang rusak
❤Mempunyai sifat antioksidan yang dapat mencegah kerosakan sel
❤Meningkat daya tahan tubuh
❤Menjaga kekuatan kuku agar tidak mudah patah dan rapuh
❤Mempercepat penyembuhan bekas luka
❤Menjaga kesihatan persendian
❤Memperkuat dan merangsang pertumbuhan rambut
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #nafura #dropshipmalaysia #famecosmetic #kosmetikonline #mervecosmetic #feedbackdiianabeautystore
User Image diianabeautystore Posted: Jan 22, 2018 10:25 AM (UTC)

6
0 Normal
Nak kulit putih licin bebas cela dan jerawat tapi tak mampu nak ke klinik astetic mahal2?

tak mampu nak ubat mahal2?? masih dibangku sekolah lagi?

masih student kolej dan universiti lagi?? ayuhhh cepat cuba PEMUTIH KULIT BAJET nii
1 rm40
3 rm100
free pos
free gift

woww..!!harga terlampau mampu milik yaa.. cepat2.. stok ready yaaa..
stok laku kerass.

pastikan ada hologram bvr bersinar baru gmbar owner asli yaa.. sebarang produk tiruan kami tidak bertanggungjawab
.
Khasiat
❤Mengurangkan bahaya efek UV akibat sengatan sinar matahari
❤Mengatasi kulit kering, mengurangi kedut dan garis halus di wajah
❤Mengecilkan pori-pori
❤Menjaga kelembapan kulit
❤Menurunkan pigmen gelap melanin
❤Membuat kulit putih alami secara kekal dan meratakan kulit yang hangus menjadi putih
❤Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat proses penyembuhan jerawat
❤Menghilangkan noda-noda hitam bekas jerawat, faktor usia, mahupun karena penyalahgunaan produk muka berkimia
❤Memutihkan kulit pada bahagian-bahagian yang hitam pada ketiak, lutut, siku dan selangkangan
❤Merawat radikal bebas di kulit
❤Mengembalikan kulit dan detoksifikasi kulit sehabis dari penggunaan krim yang mengandung zat merkuri
❤Mengurangi kemerahan yang disebabkan peradangan atau kulit sensitif
❤Menjadikan kulit lebih kencang, kenyal, dan elastis
❤Kulit akan terasa cerah bersinar, segar dan terlihat lebih awet muda
❤Mengurangi parut atau kehitaman pada struktur kulit yang rusak
❤Mempunyai sifat antioksidan yang dapat mencegah kerosakan sel
❤Meningkat daya tahan tubuh
❤Menjaga kekuatan kuku agar tidak mudah patah dan rapuh
❤Mempercepat penyembuhan bekas luka
❤Menjaga kesihatan persendian
❤Memperkuat dan merangsang pertumbuhan rambut
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #nafura #dropshipmalaysia #famecosmetic #kosmetikonline #mervecosmetic
User Image diianabeautystore Posted: Jan 20, 2018 8:37 AM (UTC)

5
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.

yummyy..!!
rasa macam makan aiskrim yogurt strawberry jerr.
kemam2 jerr cair dimulut.. memutihkan
merawat kulit
membersihkan dalaman
singkir toksin

harga paling bajett
1 rm40
3 rm100
free bag bvr
freegift
free pos
dapatkan skrg
.

KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
🍑memutihkan kulit badan
🍑melembapkan kulit badan
🍑menghilangkan kesan parut jerawat
🍑melancarkan peredaran darah
🍑anti penuaan
🍑mengecutkan jerawat
🍑menghalang pertumbuhan jerawat
🍑menghilangkan jeragatt
.
SELAMAT UNTUK DIAMBIL :-
👉12 tahun
👉dalam period .
👉wanita berpantang
👉wanita hamil
👉ibu menyusu
-
Nak cantik luar kena cantik dalaman dulu tau😊
-
👫laki perempuan boleh consume
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvrc #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrcollagen #sayajual #pipipink #bazaarpaknil #olycandy #toujoursadvanced #aurawhite #aurawhitemurah #auramen #auramenturbo #aurawhiteoriginal #makeupborong #symabeautyskincare #sendayutinggi #dherbs
User Image diianabeautystore Posted: Jan 22, 2018 7:06 AM (UTC)

7
4 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Sapa2..nak kulit gebu pinkish bebas jerawat boleh dapat kn PRODUK HOT SALES NI🔥🔥 SUPLIMENT PEMUTIH PALING BAJETT,,harga terlampau murahh,,budak sekolah pun mampu beli😉 x perlu berbelanja lebih untuk kekal cantik gebu..consume jaa si kecik ni kemam2 sesudu pagi sedudu malam x smpai sebulan hasil meletopss✔️ YANG PENTING PRODUK ORIGINAL HQ‼
LULUS KKM✔️
SIHAT✔️
SELAMAT✔️
BERKESAN✔️
HARGA sangat berbaloi dgn KESANNYA
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
🍑memutihkan kulit badan
🍑melembapkan kulit badan
🍑menghilangkan kesan parut jerawat
🍑melancarkan peredaran darah
🍑anti penuaan
🍑mengecutkan jerawat
🍑menghalang pertumbuhan jerawat
🍑menghilangkan jeragatt
.
SELAMAT UNTUK DIAMBIL :-
👉12 tahun
👉dalam period .
👉wanita berpantang
👉wanita hamil
👉ibu menyusu
-
Nak cantik luar kena cantik dalaman dulu tau😊
-
👫laki perempuan boleh consume
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvrc #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrcollagen #sayajual #pipipink #bazaarpaknil #olycandy #toujoursadvanced #aurawhite #aurawhitemurah #auramen #auramenturbo #aurawhiteoriginal #makeupborong #symabeautyskincare #sendayutinggi #dherbs
User Image diianabeautystore Posted: Jan 22, 2018 3:15 AM (UTC)

8
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Remaja dan para2 pelajar yang nak kulit cantik putih licin dan bebas jerawat tanpa belanja mahal boleh cuba BVRC BAJET nii
.
1 rm40
3 rm100
free gift
free pos

woww..!!
harga terkejutt makk oii.murah yang amat..sebotol utk sbulan tauu u olss
.
Khasiat istimewa yg terkandung:-
🔥MARINE COLLAGEN
🔥APPLE STEM CELL
🔥STRAWBERRY STEM CELL
🔥SAKURA EXTRACT
🔥VITAMIN C
🔥VITAMIN E
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
❤Memutihkan kulit badan
❤Melembapkan kulit badan
❤Menghilangkan kesan parut jerawat
❤Melancarkan peredaran darah
❤Anti penuaan
❤Mengecutkan jerawat
❤Menghalang pertumbuhan jerawat
❤Sesuai untuk ibu hamil,mnyusu dan berpantang, lelaki dan perempuan umur 13 tahun keatas
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvrcnew #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual # #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #goshop #mobilespamaaysia #toujoursadvanced #secretskinkawaii #shazboosterwhitening #premiumboosterwhitening #premiumboosterwhiteningmurah #trudetox #makeupmalaysia
User Image diianabeautystore Posted: Jan 22, 2018 1:52 AM (UTC)

7
0 Normal
.🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
✔️FREE POS SM
✔️FREE GIFT BANYAK
.
Teringin kulit cerah gebu tapi tak mampu nak berbelanja mahal,,uolss wajib cuba bvrc new beli 3 botol tahan untuk tiga bulan!! RM100 sahajaa..freegift terhad untuk pembelian 3botol bvrc new sahaja. Kesan dalam sebotol dah boleh nampak!! Testimoni semua 100% positif dari pelanggan sendiri hokyy..kalau kulit hitam berkerak sebab hari2 pergi kerja/pergi kelas kena panass tuu tak ada masalah,,lepas sebotol habiss melepak satu badann nanti✔️
.
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
🍓memutihkan kulit badan
🍓melembapkan kulit badan
🍓menghilangkan kesan parut jerawat
🍓melancarkan peredaran darah
🍓anti penuaan
🍓mengecutkan jerawat
🍓menghalang pertumbuhan jerawat
🍓menghilangkan jeragatt
.
SANGAT SESUAI UNTUK:
🍁wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
🍁ibu mengandung
🍁ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
🍁boleh diambil ketika haid
🍁mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
🍁perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
🍁angsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #newbvrc #bvrcollagen #bvrcadvanced #princessbvrc #princessbvrcskincare #susukambingcerepron #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarmalaysia #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #dropshipmalaysia #famecosmetic #kosmetikonline #iklanonlineshop
User Image diianabeautystore Posted: Jan 22, 2018 1:58 AM (UTC)

7
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
✔FREEGIFT BANYAK!!
✔️FREE POS SM
.
Teringin kulit cerah gebu tapi tak mampu nak berbelanja mahal,,uolss wajib cuba bvrc new beli 3 botol tahan untuk tiga bulan!! RM100 sahajaa..freegift terhad untuk pembelian 3botol bvrc new sahaja. Kesan dalam sebotol dah boleh nampak!! Testimoni semua 100% positif dari pelanggan sendiri hokyy..kalau kulit hitam berkerak sebab hari2 pergi kerja/pergi kelas kena panass tuu tak ada masalah,,lepas sebotol habiss melepak satu badann nanti✔️
.
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
🍓memutihkan kulit badan
🍓melembapkan kulit badan
🍓menghilangkan kesan parut jerawat
🍓melancarkan peredaran darah
🍓anti penuaan
🍓mengecutkan jerawat
🍓menghalang pertumbuhan jerawat
🍓menghilangkan jeragatt
.
SANGAT SESUAI UNTUK:
🍁wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
🍁ibu mengandung
🍁ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
🍁boleh diambil ketika haid
🍁mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
🍁perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
🍁angsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #newbvrc #bvrcollagen #bvrcadvanced #princessbvrc #princessbvrcskincare #susukambingcerepron #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarmalaysia #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #dropshipmalaysia #famecosmetic #kosmetikonline #iklanonlineshop
User Image diianabeautystore Posted: Jan 22, 2018 2:03 AM (UTC)

6
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
✔️FREE POS SM
✔️FREE GIFT BANYAK
.
Teringin kulit cerah gebu tapi tak mampu nak berbelanja mahal,,uolss wajib cuba bvrc new beli 3 botol tahan untuk tiga bulan!! RM100 sahajaa..freegift terhad untuk pembelian 3botol bvrc new sahaja. Kesan dalam sebotol dah boleh nampak!! Testimoni semua 100% positif dari pelanggan sendiri hokyy..kalau kulit hitam berkerak sebab hari2 pergi kerja/pergi kelas kena panass tuu tak ada masalah,,lepas sebotol habiss melepak satu badann nanti✔️
.
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
🍓memutihkan kulit badan
🍓melembapkan kulit badan
🍓menghilangkan kesan parut jerawat
🍓melancarkan peredaran darah
🍓anti penuaan
🍓mengecutkan jerawat
🍓menghalang pertumbuhan jerawat
🍓menghilangkan jeragatt
.
SANGAT SESUAI UNTUK:
🍁wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
🍁ibu mengandung
🍁ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
🍁boleh diambil ketika haid
🍁mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
🍁perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
🍁angsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #newbvrc #bvrcollagen #bvrcadvanced #princessbvrc #princessbvrcskincare #susukambingcerepron #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarmalaysia #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #dropshipmalaysia #famecosmetic #kosmetikonline #iklanonlineshop
User Image diianabeautystore Posted: Jan 20, 2018 11:50 AM (UTC)

10
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Bagi yang nak jimat bajet , tak nak mahal2 , tapi nak kulit cantik putih dan flawless boleh consume BVRC KECIL ni.. Bajett sangat ..
Sebotol untuk sebulan yaa..
Dalam bentuk serbuk yaa u olss.. 3 rm100
Free bag bvr
Free postage
Free gift
.
Khasiat istimewa yg terkandung:-
🔥MARINE COLLAGEN
🔥APPLE STEM CELL
🔥STRAWBERRY STEM CELL
🔥SAKURA EXTRACT
🔥VITAMIN C
🔥VITAMIN E
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
❤Memutihkan kulit badan
❤Melembapkan kulit badan
❤Menghilangkan kesan parut jerawat
❤Melancarkan peredaran darah
❤Anti penuaan
❤Mengecutkan jerawat
❤Menghalang pertumbuhan jerawat
❤Sesuai untuk ibu hamil,mnyusu dan berpantang, lelaki dan perempuan umur 13 tahun keatas
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvrcnew #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual # #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #goshop #mobilespamaaysia #toujoursadvanced #secretskinkawaii #nshaz #premiumboosterwhitening #premiumboosterwhiteningmurah #trudetox #makeupmalaysia
User Image diianabeautystore Posted: Jan 20, 2018 10:28 AM (UTC)

9
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
BVRC BAJET
1 RM40
3 RM100
free gift
free postage

memutihkan kulit seluruh tubuh dan merawat dari dalam.. harga budak sekolah mampu milik.. sesuai sangat untuk remaja2
.
Khasiat istimewa yg terkandung:-
🔥MARINE COLLAGEN
🔥APPLE STEM CELL
🔥STRAWBERRY STEM CELL
🔥SAKURA EXTRACT
🔥VITAMIN C
🔥VITAMIN E
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
.
❤Memutihkan kulit badan
❤Melembapkan kulit badan
❤Menghilangkan kesan parut jerawat
❤Melancarkan peredaran darah
❤Anti penuaan
❤Mengecutkan jerawat
❤Menghalang pertumbuhan jerawat
❤Sesuai untuk ibu hamil,mnyusu dan berpantang, lelaki dan perempuan umur 13 tahun keatas
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvrcnew #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual # #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazaarpaknil #goshop #mobilespamaaysia #toujoursadvanced #secretskinkawaii #nshaz #premiumboosterwhitening #premiumboosterwhiteningmurah #trudetox #makeupmalaysia
User Image diianabeautystore Posted: Jan 20, 2018 6:54 AM (UTC)

7
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Yang berkerakk makin putih.. yang berjerawat makin licin.. yang dah cerah makin glowing..
makin putih mulus bersih.
harga bajet yang amat..!! pastikan original ada HOLOGRAM BVR yaa..
(rujuk HQ)

1 rm40
3 rm100
free bag bvr
free gift
free postage
.
tahan sbulan lagii tau utk sbotol.. paling cepat hasil dengan pengguna remaja sebab memang dah diuji sangat berkesan untuk remaja..yg tak remaja pon boleh .tapi ambik sukatan lebih la sikit ya..almaklum lah dah kurang nutrisi dalam badan kan.hehe
.
Diperbuat dari bahan2 semula jadi dengan perisa buah buahan segarr sedapp rasa masam2 manis macam icecream strawberry yogurt 100%
.
Khasiat istimewa yg terkandung:-
🔥MARINE COLLAGEN
🔥APPLE STEM CELL
🔥STRAWBERRY STEM CELL
🔥SAKURA EXTRACT
🔥VITAMIN C
🔥VITAMIN E
.

BVRC NEW✨ membantu anda memiliki kulit yang lebih cerah disamping memelihara kulit anda agar tampil lebih halus dan bermaya❤️❤️
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvrcnew #bvradvanced #bvrprincess #bvrprincesscollagen #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #um #princessbvrcollagen #sayajual #bazarpaknil #jdt #heightup #cshine #bazarpaknikprodukkecantikan #utm #uthm #unimap #um #ukm #harrodsmalaysia #aldomalaysia
User Image diianabeautystore Posted: Jan 20, 2018 5:52 AM (UTC)

11
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Remaja dan para2 pelajar yang nak kulit cantik putih licin dan bebas jerawat tanpa belanja mahal boleh cuba BVRC BAJET nii
.
1 rm40
3 rm100
free bag bvr
free postge
free gift

woww..!!
harga terkejutt makk oii.murah yang amat..sebotol utk sbulan tauu u olss
.
KEISTIMEWAAN BVRC NEW:-
🍓memutihkan kulit badan
🍓melembapkan kulit badan
🍓menghilangkan kesan parut jerawat
🍓melancarkan peredaran darah
🍓anti penuaan
🍓mengecutkan jerawat
🍓menghalang pertumbuhan jerawat
🍓menghilangkan jeragatt
.
SANGAT SESUAI UNTUK:
🍁wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
🍁ibu mengandung
🍁ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
🍁boleh diambil ketika haid
🍁mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
🍁perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
🍁angsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #dropshipmalaysia #famecosmetic #kosmetikonline #mervecosmetic #iklanonlineshop #mirafilzah #beautycosmetic #makeuplover #instabeauty #beautyproducts
User Image diianabeautystore Posted: Jan 20, 2018 2:47 AM (UTC)

4
0 Normal
🍂BVR COLLAGEN NEW (60 gm)🍂
.
Nak putihkan kulit dan merawat masalah kulit dengan bajet?? jom cuba BVRC BAJET

1 rm40
3 rm100
free gift
free pos
.
kemam2 1 sudu pagi
1 sudu malam
.
hasil lagi wow kalau banyakkan minum air kosong ya
Uolss Jangan takut jangan segann sebab dengan amal BVRC NEW ni bukan je selamat berkhasiat tapi memang 100% berkesann dah hampir 7 tahun kat pasaran tauu testimoni pun dah beribu-ribu kita adaa. 99% pengguna berpuashatii .
KALAU DENGAR HARGA Mesti x percayaa rm40 sahaja tahan sebulan
.
Khasiat
❤Mengurangkan bahaya efek UV akibat sengatan sinar matahari
❤Mengatasi kulit kering, mengurangi kedut dan garis halus di wajah
❤Mengecilkan pori-pori
❤Menjaga kelembapan kulit
❤Menurunkan pigmen gelap melanin
❤Membuat kulit putih alami secara kekal dan meratakan kulit yang hangus menjadi putih
❤Mencegah timbulnya jerawat dan mempercepat proses penyembuhan jerawat
❤Menghilangkan noda-noda hitam bekas jerawat, faktor usia, mahupun karena penyalahgunaan produk muka berkimia
❤Memutihkan kulit pada bahagian-bahagian yang hitam pada ketiak, lutut, siku dan selangkangan
❤Merawat radikal bebas di kulit
❤Mengembalikan kulit dan detoksifikasi kulit sehabis dari penggunaan krim yang mengandung zat merkuri
❤Mengurangi kemerahan yang disebabkan peradangan atau kulit sensitif
❤Menjadikan kulit lebih kencang, kenyal, dan elastis
❤Kulit akan terasa cerah bersinar, segar dan terlihat lebih awet muda
❤Mengurangi parut atau kehitaman pada struktur kulit yang rusak
❤Mempunyai sifat antioksidan yang dapat mencegah kerosakan sel
❤Meningkat daya tahan tubuh
❤Menjaga kekuatan kuku agar tidak mudah patah dan rapuh
❤Mempercepat penyembuhan bekas luka
❤Menjaga kesihatan persendian
❤Memperkuat dan merangsang pertumbuhan rambut
.
✅Ready Stock
🚚Fast Delivery
📲Whatsapp +60184003309
.
#bvrnew #bvrc #bvr #bvradvance #bvradvanced #bvrprincess #bvrneworiginal #bvrnewmurah #bvrnewmalaysia #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcmalaysia #princessbvr #princessbvrmurah #princessbvroriginal #princessbvrmalaysia #sayajual #kosmetikonline #kosmetikmurah #kedaionlinemurah #kedaionlinemalaysia #nafura #dropshipmalaysia #famecosmetic #kosmetikonline #mervecosmetic