Toggle navigation

#bvrcadvance28,054 POSTS

Post Content
User Image jutarichbeauty Posted: Feb 23, 2018 8:25 AM (UTC)

8
3 Normal
BVRC ADVANCED ni dalam bentuk sachet tauu olsss. Haa cantik ke idokkk pinkish2 gitewww😍😍 pink bukan sebarang pink. Pink tapi berbisa💃sekali korang consume, konpemm tak akan move on dengan supplemen lain dah.
.
.
Korang consume 1 sachet sehari dah memadai untuk keperluan nutrien dalam badan tauuu. Makin hari kulit makin cerah, gebu, pinkish, jerawat makin kecut & jeragat pun makin pudar kalau korang betul2 konsisten.
.
.
1 botol rm100 ✔frer botol air
✔free candy pop
✔free gold scrub soap
✔free pos ke sm
.
.
Klik link whatsapp di bio
User Image jutarichbeauty Posted: Feb 23, 2018 5:13 AM (UTC)

16
6 Normal
Jerawat makin kecut makin kering lepas amalkan BVRC ADVNCED. Memang rugi sangat2 kalau dah tahu tapi buat2 tak tahu.
.
.
Kalau nak badan putih melepak ini lah diaa. Kalau nak muka bebas jerawat, jeragat ini lah diaa. Sekali cuba konpemm jatuh cintaa uolss. Rasa sangat sedap, kesan SUPER DUPERR MUJARAB.
.
.
1 botol rm100 ✔free botol air
✔free candy pop
✔free gold scrub soap
✔free pos ke sm
.
.
Klik link whatsapp di bio
User Image foxiashop Posted: Feb 23, 2018 4:53 AM (UTC)

1
0 Normal
Promosi Promosi
.

Promosi dilanjutkan lagi..
.

BVRC ADVANCED

Rm100 sm rm110 ss
dah masuk pos .
💕💕💕💕💕💕 FREE . .
✔ SET BOTOX EMAS (triple m + vgs gold serum ) . .
✔ BOTOL AIR . .
✔ GOLD SCRUB SOAP
.
Bnyk tu free gift..Dapatkan sekarang,hanya yg original berhologram @foxiashop
Whatap 0187688289

#bvrcadvance#bvrcadvanced
User Image foxiashop Posted: Feb 23, 2018 4:52 AM (UTC)

1
0 Normal
Promosi Promosi
.

Promosi dilanjutkan lagi..
.

BVRC ADVANCED

Rm100 sm rm110 ss
dah masuk pos .
💕💕💕💕💕💕 FREE . .
✔ SET BOTOX EMAS (triple m + vgs gold serum ) . .
✔ BOTOL AIR . .
✔ GOLD SCRUB SOAP
.
Bnyk tu free gift..Dapatkan sekarang,hanya yg original berhologram @foxiashop
Whatap 0187688289

#bvrcadvance#bvrcadvanced
User Image foxiashop Posted: Feb 23, 2018 4:52 AM (UTC)

0 0 Normal
Promosi Promosi
.

Promosi dilanjutkan lagi..
.

BVRC ADVANCED

Rm100 sm rm110 ss
dah masuk pos .
💕💕💕💕💕💕 FREE . .
✔ SET BOTOX EMAS (triple m + vgs gold serum ) . .
✔ BOTOL AIR . .
✔ GOLD SCRUB SOAP
.
Bnyk tu free gift..Dapatkan sekarang,hanya yg original berhologram @foxiashop
Whatap 0187688289

#bvrcadvance#bvrcadvanced
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:57 AM (UTC)

2
0 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:57 AM (UTC)

1
0 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:57 AM (UTC)

3
0 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:56 AM (UTC)

5
1 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:56 AM (UTC)

4
0 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:55 AM (UTC)

2
0 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:53 AM (UTC)

2
0 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:52 AM (UTC)

2
0 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image bvrc_hq_original Posted: Feb 23, 2018 3:52 AM (UTC)

2
0 Normal
Nak kulit putih bersih seluruh tubuh dengan pantas?? Jom cuba BVRC ADVANCED supplement pemutih kulit paling pantas ✅✅ ✔✔BVRC ADVANCED ❤❤NEW LOOK❤❤ rm100✔✔ sebotol ada 30sachets. ✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free pos semennjung.. ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER

stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke

0169519031

#bvrc #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvanced #bvrcadvance #bvrcadvancemurah #bvrcadvanceoriginal #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #putihpantas #putihcepat #viral #olicandy #quputeh #dianz #cctv #ctdk #achey
User Image jutarichbeauty Posted: Feb 23, 2018 1:00 AM (UTC)

15
4 Normal
BVRC ADVANCED memang supplement paling terbaik dalam merawat masalah kulit dan memutihkan kulit. Dijamin berkesan kalau u olsss consume secara konsisten yaa.
.
.
Supplemen ni telah diuji oleh ramai pengguna. Alhamdulillah hasilnya sangat memuaskan😘 Sesuai untuk lelaki & perempuan. Korang tak perlu dah nak injection pasni, jomsssss cantik secara sihat & selamat dgn BVRC ADVANCED.
.
.
1 botol rm100
✔free botol air
✔free candy pop
✔free gold scrub soap
✔free pos ke sm
✔free bag bvr (stok terhad)
.
.
Klik link whatsapp di bio
User Image nrh.legency_bvr Posted: Feb 23, 2018 12:20 AM (UTC)

23
1 Normal
Luar dalam macam DARA !! Khasiat PRINCESS BVRC *Mencerahkan dan memutihkan kulit seluruh badan
*Mencantikkan kulit seluruh badan
*Melicinkan kulit wajah
*Merawat masalah jerawat dan jeragat
*Menghilangkan parut hitam dan berlubang
*Memerahkan bibir faraj dan puting payudara
*Merapatkan saluran faraj
*Mencerahkan celah peha,nelakang leher,siku,tumit dan bawah ketiak
*Menaikkan dan membesarkan punggung dan payudara
*Mencantikkan rambut dan *Mencerahkan mata
*Mengecutkan dan menyihatkan rahim
*Menstabilkan hormon
Jom ws ke
http://Www.wasap.my/60145047069

#bvrc #bvrcollagen #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvance #bvrcadvanced #advancedbvrc #bvrcpink #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #viral #melodi #pemutihpantas #putihpantas #putihcepat #jannanick #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #kosmetikmurah #ctdk #elfiraloy #sufiansuhaimi #nursajat
User Image nrh.legency_bvr Posted: Feb 23, 2018 12:19 AM (UTC)

10
0 Normal
Luar dalam macam DARA !! Khasiat PRINCESS BVRC *Mencerahkan dan memutihkan kulit seluruh badan
*Mencantikkan kulit seluruh badan
*Melicinkan kulit wajah
*Merawat masalah jerawat dan jeragat
*Menghilangkan parut hitam dan berlubang
*Memerahkan bibir faraj dan puting payudara
*Merapatkan saluran faraj
*Mencerahkan celah peha,nelakang leher,siku,tumit dan bawah ketiak
*Menaikkan dan membesarkan punggung dan payudara
*Mencantikkan rambut dan *Mencerahkan mata
*Mengecutkan dan menyihatkan rahim
*Menstabilkan hormon
Jom ws ke
http://Www.wasap.my/60145047069

#bvrc #bvrcollagen #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvance #bvrcadvanced #advancedbvrc #bvrcpink #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #viral #melodi #pemutihpantas #putihpantas #putihcepat #jannanick #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #kosmetikmurah #ctdk #elfiraloy #sufiansuhaimi #nursajat
User Image nrh.legency_bvr Posted: Feb 23, 2018 12:18 AM (UTC)

5
1 Normal
Luar dalam macam DARA !! Khasiat PRINCESS BVRC *Mencerahkan dan memutihkan kulit seluruh badan
*Mencantikkan kulit seluruh badan
*Melicinkan kulit wajah
*Merawat masalah jerawat dan jeragat
*Menghilangkan parut hitam dan berlubang
*Memerahkan bibir faraj dan puting payudara
*Merapatkan saluran faraj
*Mencerahkan celah peha,nelakang leher,siku,tumit dan bawah ketiak
*Menaikkan dan membesarkan punggung dan payudara
*Mencantikkan rambut dan *Mencerahkan mata
*Mengecutkan dan menyihatkan rahim
*Menstabilkan hormon
Jom ws ke
http://Www.wasap.my/60145047069

#bvrc #bvrcollagen #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvance #bvrcadvanced #advancedbvrc #bvrcpink #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #viral #melodi #pemutihpantas #putihpantas #putihcepat #jannanick #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #kosmetikmurah #ctdk #elfiraloy #sufiansuhaimi #nursajat
User Image nrh.legency_bvr Posted: Feb 23, 2018 12:18 AM (UTC)

4
1 Normal
Luar dalam macam DARA !! Khasiat PRINCESS BVRC *Mencerahkan dan memutihkan kulit seluruh badan
*Mencantikkan kulit seluruh badan
*Melicinkan kulit wajah
*Merawat masalah jerawat dan jeragat
*Menghilangkan parut hitam dan berlubang
*Memerahkan bibir faraj dan puting payudara
*Merapatkan saluran faraj
*Mencerahkan celah peha,nelakang leher,siku,tumit dan bawah ketiak
*Menaikkan dan membesarkan punggung dan payudara
*Mencantikkan rambut dan *Mencerahkan mata
*Mengecutkan dan menyihatkan rahim
*Menstabilkan hormon
Jom ws ke
http://Www.wasap.my/60145047069

#bvrc #bvrcollagen #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvance #bvrcadvanced #advancedbvrc #bvrcpink #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #viral #melodi #pemutihpantas #putihpantas #putihcepat #jannanick #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #kosmetikmurah #ctdk #elfiraloy #sufiansuhaimi #nursajat
User Image nrh.legency_bvr Posted: Feb 23, 2018 12:17 AM (UTC)

3
1 Normal
Luar dalam macam DARA !! Khasiat PRINCESS BVRC *Mencerahkan dan memutihkan kulit seluruh badan
*Mencantikkan kulit seluruh badan
*Melicinkan kulit wajah
*Merawat masalah jerawat dan jeragat
*Menghilangkan parut hitam dan berlubang
*Memerahkan bibir faraj dan puting payudara
*Merapatkan saluran faraj
*Mencerahkan celah peha,nelakang leher,siku,tumit dan bawah ketiak
*Menaikkan dan membesarkan punggung dan payudara
*Mencantikkan rambut dan *Mencerahkan mata
*Mengecutkan dan menyihatkan rahim
*Menstabilkan hormon
Jom ws ke
http://Www.wasap.my/60145047069

#bvrc #bvrcollagen #bvrcmurah #bvrcoriginal #bvrcollagenmurah #bvrcollagenoriginal #bvrcadvance #bvrcadvanced #advancedbvrc #bvrcpink #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #viral #melodi #pemutihpantas #putihpantas #putihcepat #jannanick #bazarpaknil #bazaarpaknil #baazarpaknil #bazaronline #baazaronline #bazaaronline #kosmetikmurah #ctdk #elfiraloy #sufiansuhaimi #nursajat