Toggle navigation

#bvrc201,625 POSTS

Post Content
User Image bvrc_advanced_nurulnadia Posted: Jan 20, 2018 3:10 PM (UTC)

7
2 Normal
Nak dapat percuma utk ni...❓❓
.
.
💕Hunny bunny miss v perfume💕
.
Mengandungii manjakani,,serapat,pati bunga orkid,multivitamin,daun sireh,whitening 100% organic berasaskan bahan semula jadi.
.
Khasiat .
.
✔️menghilangkan kegatalan melampau
✔️merawat keputihan melampau
✔️memberi kesegaran 24jam pada miss v
✔️merawat pertumbuhan kulat dan kuman
✔️menggetatkan dan menggebukan miss v
.
.
WhatsApp 0173228734

#bvrcadvanced #bvrc #bvrcnew #bvrcadvancednew #bvrcpink #bvrcadvancedpink #lollyspink #belletreatmentfoundation #minyaksusukberlianruqyah #vgs5in1 #princessbvrc #jeragat #jerawat #pigmentasi #triplem #scrubbibir #bvrcbajet #bvr #bvrterbaik #kulitcerah #scrub #foundation #jamumoden #mesrawuduk #jamumodenterbaik #pelembap #jamu #terapiinstagram
User Image jutarichbeauty Posted: Jan 20, 2018 3:06 PM (UTC)

17
3 Normal
Heyy uolss yang nak kulit gebu , muluss, pinkish glowing bebas jerawat, jeragat wajib ambil BVRC NEW ni. Supplemen bajet, tapi kualiti setanding dengan rawatan yg mahal. Takde masa nk sembang kosong. Tapi memang terbukti keberkesanannya selama 7 tahun di pasaran. 1 botol untuk sebulan penggunaan. .
.
Nak lagi jimat berganda? Jomssss grab SET COMBO. .
.
✔FREE BOTOL AIR
✔FREE LIPMATTE
✔FREE BAG BVR
✔FREE POS SM
.
.
Klik link whatsapp di bio
User Image jutarichbeauty Posted: Jan 20, 2018 3:02 PM (UTC)

20
5 Normal
GRAB SET COMBO JIMAT RM20❗❗
.
.
Biar betul😱😱 Ehhh korang grab set combo ni bukan setakat jimat jur tauuu, tapi korang dapat 3 free gift. Free botol air + free bag bvr + free lipstick + free postage ke sm. Haaaaa jimat berganda2 kannn😍😍
.
.
Set combo ni tahan untuk 3 bulan penggunaan. So korang tak perlu dah topap supplemen lain, konsisten jurr dgn BVRC NEW ni. In shaa Allah korang akan rasa perubahannya nanti😘😘
User Image kedaitinggitiens_co Posted: Jan 20, 2018 2:51 PM (UTC)

16
0 Normal
"CALSIUM TIENS" adalah rahasia ARTIS bagi ketinggian mereka. Tak perlu banyak fikir SEGERA amalkan pengambilan heightup ini.
TERBUKTI BERKESAN Scientifically Researched& Proven Height Formula
Dengan bahan berkualiti tinggi
NO SIDE EFFECT 📱WC : kedaitinggitiens_co
📱WA : 0149809912

#heightup #heightupmurah #kcolly #focuswhitebooster #inspiring beauty #beautysolution#whiteningsupplement #suppllementtinggi #tinggi#bvr #bvrc #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #Kcolly #bvrcollagenoriginal #bvrc #bvrscrub #heightupmurah #heightupmalaysia #heightup #heightuporiginal #heightupmurahoriginal #sayajualheightup #glutacaps #satinskinzpremium #satinskinzpremiummurah #auramen #auramenturbo
User Image kedaitinggitiens_co Posted: Jan 20, 2018 2:49 PM (UTC)

16
0 Normal
🌿 CALCIUM TIENS 🌿
.
.
➡️ PASTIKAN yg original dengan barcode .
➡️ free paper
CALCIUM TIENS adalah supplement nutrisi SEMULAJADI yang sangat membantu lelaki dan wanita yang terbantut ketinggian serta yang ingin menambah ketinggian lagi.

Scientifically Researched & Proven Height Formula.
.
, ➡️NUTRISI SEMULAJADI.
100BERKESAN.
100SELAMAT.
100-HALAL ✔️ Ambil 30 minit hingga 1 jam sebelum makan.
✔️ Sekiranya pengambilan 4 biji sehari,ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam.
✔️ Sekiranya pengambilan 6 biji,ambil 2 biji pagi,2 biji tengahari dan 2 biji malam.
✔️ Makan sekaligus setiap pengambilan.
. .

Consume CALCIUM TIENS dengan KONSISTEN dan amalkan SENAMAN KHAS untuk MENINGGIKAN BADAN. 💪Bergantung pada metabolisma.

SENAMAN MUDAH DENGAN HANYA 3 LANGKAH SAHAJA.:
DUDUK di atas ke-2 belah kaki.👆
ANGKAT TANGAN tegak ke atas.👆
Berbaring TANPA LURUSKAN KAKI. 📱WC : kedaitinggitiens_co
📱WA : 0149809912

#bvr #bvrc #bvrcollagen #bvrcollagenmurah #Kcolly #bvrcollagenoriginal #bvrc #bvrscrub #heightupmurah #heightupmalaysia #heightup #heightuporiginal #heightupmurahoriginal #sayajualheightup #glutacaps #satinskinzpremium #satinskinzpremiummurah #auramen #auramenturbo.
User Image bvrc_advanced_nurulnadia Posted: Jan 20, 2018 2:17 PM (UTC)

16
2 Normal
Bibir pink , lembap , seksi
dgn BVR LOLLY'S PINK !! (boleh dipakai pada bibir dan muka)

siapa yg wajib pakai ??
✔Mereka yg bibirnya mengelupas dan merekah
✔Mereka yg bibirnya gelap
✔Mereka yg bibirnya kusam
✔Mereka yg bibirnya kering
✔Mereka yg nak bibir cantik segar dan mulus

Khasiat :
✔Melembapkan bibir
✔Menyegarkan bibir
✔Mencantikkan bibir
✔Melembutkan bibir
✔Menghasilkan bibir dan pipi yg lembut dan kemerahan ✔Menghilangkan sel2 mati pada kulit bibir
✔Merawat bibir
✔Mengikut warna darah

siapa yg boleh pakai ?
✔Kanak kanak
✔Remaja
✔Dewasa ✔Lelaki & Perempuan
✔Ibu mengandung

Kandungan : ✔Susu segar
✔Isi delima
✔Yogurt
berat : 50gram

cara guna :
Ambil sedikit Bvr Lollyspink menggunakan jari , scrub dan sental perlahan pada bibir dan muka selama beberapa min. biarkan atas bibir dan muka selama 3,4 minit. bilas dgn air
.
.
WhatsApp 0173228734

#bvrcadvanced #bvrc #bvrcnew #bvrcadvancednew #bvrcpink #bvrcadvancedpink #lollyspink #belletreatmentfoundation #minyaksusukberlianruqyah #vgs3in1 #princessbvrc #jeragat #jerawat #pigmentasi #triplem #scrubbibir #bvrcbajet #bvr #bvrterbaik #kulitcerah #scrub #foundation #jamumoden #mesrawuduk #jamumodenterbaik #pelembap #jamu #terapiinstagram
User Image bvrc_advanced_nurulnadia Posted: Jan 20, 2018 2:16 PM (UTC)

16
0 Normal
Nak bibir cantik pink pink secara semulajadi ?? Jom tgok kat sini 👇👇 .
.
KELEBIHAN BVR LOLLY'S PINK SWEET SCRUB .
.
✔ Melembapkan bibir/kulit muka pipi
✔ Menjadikan bibir/kulit wajah merah jambu (pinkish) dan kemerahan semulajadi
✔ Mengurangkan kedutan pada bibir/wajah/pipi
✔ Bagus utk merawat bibir kering dan mengelupas
✔ Sesuai utk bibir yang gelap supaya kembali pinkish ✔ Menjadikan pipi pink kemerahan semulajadi
.
.
CARA MENGGUNAKAN BVR LOLLY'S PINK SWEET SCRUB

UNTUK PAKAI PADA BIBIR .
.
✔ Basahkan muka terlebih dahulu
✔ Ambil sedikit BVR LOLLY'S PINK SWEET SCRUB
✔ Sapu pada bibir dan urut perlahan
✔ Bilas dengan air bersih
✔ Kesan kelembapan boleh dirasai dalam masa 5 minit

UNTUK PAKAI PADA PIPI .
.
✔ Basahkan pipi terlebih dahulu
✔ Sapu sedikit BVR LOLLY'S PINK SWEET SCRUB pada pipi
✔ Urut perlahan dalam 3- 5 minit
✔ Bilas dengan air bersih
✔ Kesan kelembapan boleh dirasai dalam masa 5 minit

Whatsapp 0173228734

#bvrcadvanced #bvrc #bvrcnew #bvrcadvancednew #bvrcpink #bvrcadvancedpink #lollyspink #belletreatmentfoundation #minyaksusukberlianruqyah #vgs5in1 #princessbvrc #jeragat #jerawat #pigmentasi #triplem #scrubbibir #bvrcbajet #bvr #bvrterbaik #kulitcerah #scrub #foundation #jamumoden #mesrawuduk #jamumodenterbaik #pelembap #jamu #terapiinstagram
User Image bvrc_advanced_nurulnadia Posted: Jan 20, 2018 2:15 PM (UTC)

16
0 Normal
Nak bibir cantik pink pink secara semulajadi ?? Jom tgok kat sini 👇👇 .
.
KELEBIHAN BVR LOLLY'S PINK SWEET SCRUB .
.
✔ Melembapkan bibir/kulit muka pipi
✔ Menjadikan bibir/kulit wajah merah jambu (pinkish) dan kemerahan semulajadi
✔ Mengurangkan kedutan pada bibir/wajah/pipi
✔ Bagus utk merawat bibir kering dan mengelupas
✔ Sesuai utk bibir yang gelap supaya kembali pinkish ✔ Menjadikan pipi pink kemerahan semulajadi
.
.
CARA MENGGUNAKAN BVR LOLLY'S PINK SWEET SCRUB

UNTUK PAKAI PADA BIBIR .
.
✔ Basahkan muka terlebih dahulu
✔ Ambil sedikit BVR LOLLY'S PINK SWEET SCRUB
✔ Sapu pada bibir dan urut perlahan
✔ Bilas dengan air bersih
✔ Kesan kelembapan boleh dirasai dalam masa 5 minit

UNTUK PAKAI PADA PIPI .
.
✔ Basahkan pipi terlebih dahulu
✔ Sapu sedikit BVR LOLLY'S PINK SWEET SCRUB pada pipi
✔ Urut perlahan dalam 3- 5 minit
✔ Bilas dengan air bersih
✔ Kesan kelembapan boleh dirasai dalam masa 5 minit

Whatsapp 0173228734

#bvrcadvanced #bvrc #bvrcnew #bvrcadvancednew #bvrcpink #bvrcadvancedpink #lollyspink #belletreatmentfoundation #minyaksusukberlianruqyah #vgs5in1 #princessbvrc #jeragat #jerawat #pigmentasi #triplem #scrubbibir #bvrcbajet #bvr #bvrterbaik #kulitcerah #scrub #foundation #jamumoden #mesrawuduk #jamumodenterbaik #pelembap #jamu #terapiinstagram
User Image bvrc_hq_original Posted: Jan 20, 2018 1:57 PM (UTC)

6
2 Normal
✔✔BVRC ADVANCED ❤NEW LOOK PINK❤

rm100✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER ✔free candypop ✔free lipliner ✔free pos semennjung.. sebotol ada 30sachets.✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke 0169519031

#bvrc
#bvrcmurah #bvrcoriginal
#bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcadvanced #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #princessbvrc #princessbvrcoriginal #princessbvrcmurah #viral
#suplemen
#anugerahjuaralagu32
#jamu
#dayang
#bvrcollagenmurah
#haelhusaini
#baazarpaknil
#wanyhasrita
#khaibahar
#syamel
#bazaronline
#nursajat02
#bazarpaknil
#sufiansuhaimi
#bvrcollagen
#bazaarpaknil
#ajl32
✔✔BVRC ADVANCED ❤NEW LOOK PINK❤

rm100✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER ✔free candypop ✔free lipliner ✔free pos semennjung.. sebotol ada 30sachets.✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke 0169519031

#bvrc
#bvrcmurah #bvrcoriginal
#bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcadvanced #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #princessbvrc #princessbvrcoriginal #princessbvrcmurah #viral
#suplemen
#pemutih
#jamu
#fattahamin
#fazura
#neelofa
#fattzura
#jannanick
#khaibahar
#faridkamil
#nelydiasenrose
#nursajat02
#lafazkankalimahcintamu
#putihpantas
#gebugebas
#glowing
User Image bvrc_hq_original Posted: Jan 20, 2018 1:56 PM (UTC)

3
2 Normal
✔✔BVRC ADVANCED ❤NEW LOOK PINK❤

rm100✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER ✔free candypop ✔free lipliner ✔free pos semennjung.. sebotol ada 30sachets.✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke 0169519031

#bvrc #bvrcoriginal #bvrcmurah #bvrcadvanced #bvrcadvancedoriginal #pengedarsahbvrc #stokisbvr #suplemen #suplemenpemutih #cantik #putih #gebu #vitac #vitaminc #viral #bazarpaknil #bazaarpaknil #collagen #kolagen #fattahamin #fazura #putihpantas
User Image bvrc_hq_original Posted: Jan 20, 2018 1:55 PM (UTC)

7
1 Normal
✔✔BVRC ADVANCED ❤NEW LOOK PINK❤

rm100✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER ✔free candypop ✔free lipliner ✔free pos semennjung.. sebotol ada 30sachets.✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke 0169519031

#bvrc
#bvrcmurah #bvrcoriginal
#bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcadvanced #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #princessbvrc #princessbvrcoriginal #princessbvrcmurah #viral
#suplemen
#anugerahjuaralagu32
#jamu
#dayang
#bvrcollagenmurah
#haelhusaini
#baazarpaknil
#wanyhasrita
#khaibahar
#syamel
#bazaronline
#nursajat02
#bazarpaknil
#sufiansuhaimi
#bvrcollagen
#bazaarpaknil
#ajl32
User Image bvrc_hq_original Posted: Jan 20, 2018 1:55 PM (UTC)

5
0 Normal
✔✔BVRC ADVANCED ❤NEW LOOK PINK❤

rm100✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER ✔free candypop ✔free lipliner ✔free pos semennjung.. sebotol ada 30sachets.✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke 0169519031

#bvrc
#bvrcmurah #bvrcoriginal
#bvrcnew #bvrcnewmurah #bvrcneworiginal #bvrcadvanced #bvrcadvancedmurah #bvrcadvancedoriginal #princessbvrc #princessbvrcoriginal #princessbvrcmurah #viral
#suplemen
#pemutih
#jamu
#fattahamin
#fazura
#neelofa
#fattzura
#jannanick
#khaibahar
#faridkamil
#nelydiasenrose
#nursajat02
#lafazkankalimahcintamu
#putihpantas
#gebugebas
#glowing
User Image bvrc_hq_original Posted: Jan 20, 2018 1:55 PM (UTC)

2
0 Normal
✔✔BVRC ADVANCED ❤NEW LOOK PINK❤

rm100✔✔ ✔free gold scrub soap
(whitening and firm) ✔free BOTOL AIR COMEL 2LITER ✔free candypop ✔free lipliner ✔free pos semennjung.. sebotol ada 30sachets.✔✔ tahan sebulan..
1 sachet sehari.
ambil tiap pagi sebelum sarapan atau 30minit selepas sarapan.✔✔ stok terhad

KHASIAT BVRC ADVANCED :

12X GANDA LEBIH PANTAS !! 👍Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri 👍Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata 👍Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema 👍Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut 👍Anti penuaan dan anti kedut 👍Mengatasi masalah resdung dan alahan 👍Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar
adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi 👍Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti 👍Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

SANGAT SESUAI UNTUK:
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur

whatsapp bvrc advanced ke 0169519031

#bvrc #bvrcoriginal #bvrcmurah #bvrcadvanced #bvrcadvancedoriginal #pengedarsahbvrc #stokisbvr #suplemen #suplemenpemutih #cantik #putih #gebu #vitac #vitaminc #viral #bazarpaknil #bazaarpaknil #collagen #kolagen #fattahamin #fazura #putihpantas
User Image bvrc_hq_original Posted: Jan 20, 2018 1:54 PM (UTC)

8
3 Normal
Suplemen pemutih bajet BVRC NEW

RM40 sebotol

RM100 3botol
❤Free pos sm
❤Free botol air 2liter
❤Free lipstik
❤Free lipliner

Sebotol tahan sebulan. 3botol tahan 3bulan.

Jimat, murah, dan berkesan.
Nak order wassap je Csue 0169519031

#pengedarteamhq #stokisbvr #bvrcoriginal #codtanahmerah #codpasirmas #codkotabharu #bvrc #bvrcoriginal #bvrcmurah #bvrcnew #bvrcneworiginal #suplemen #suplemenpemutih #suplemensihat #suplemenmurah #vitaminc #kurus #cantik #sihat #putih #gebu #bazarpaknil #bazaarpaknil #vitamin #serbukputih
User Image bvrc_hq_original Posted: Jan 20, 2018 1:53 PM (UTC)

7
5 Normal
User Image bvrc_hq_original Posted: Jan 20, 2018 1:53 PM (UTC)

6
3 Normal
Suplemen pemutih bajet BVRC NEW

RM40 sebotol

RM100 3botol
❤Free pos sm
❤Free botol air 2liter
❤Free lipstik
❤Free lipliner

Sebotol tahan sebulan. 3botol tahan 3bulan.

Jimat, murah, dan berkesan.
Nak order wassap je Csue 0169519031

#pengedarteamhq #stokisbvr #bvrcoriginal #codtanahmerah #codpasirmas #codkotabharu #bvrc #bvrcoriginal #bvrcmurah #bvrcnew #bvrcneworiginal #suplemen #suplemenpemutih #suplemensihat #suplemenmurah #vitaminc #kurus #cantik #sihat #putih #gebu #bazarpaknil #bazaarpaknil #vitamin #serbukputih
User Image jutarichbeauty Posted: Jan 20, 2018 12:49 PM (UTC)

11
2 Normal
Alahaiii tengok aiskrim pun rasa meleleh air liur. Korang makan aiskrim ni sejukkan tekak jurrr. Tapi kalau consume BVRC NEW ni bnyak khasiatnyaa tauu😘😘 kecik2 pun berbisa. Memang dah terbukti berkesan. 7 tahun di pasaran.
.
.
KANDUNGAN BVRC NEW
🌸Collagen
🌸Apple stem cell
🌸Strawberry stem cell
🌸Esktrak sakura
🌸Vitamin c & e
.
.
KHASIAT BVRC NEW
- Melicinkan dan mencerahkan kulit wajah dan badan
- Merawat masalah jerawat, jeragat, liang pori terbuka, kulit kusam, kulit kering, tona tak sekata, parut hitam
- Mengatasi masalah bintik hitam
- Menaikkan seri wajah dan awet muda
- Memutihkan celah2 pelipatan
- Melambatkan penuaan dan kedutan
- Melembapkan kulit
- Menghasilkan kulit yang bersih dan bebas cela
- Merawat masalah resdung
.
.
PROMO SET COMBO JIMAT RM20. Klik link whatsapp di bio
User Image jutarichbeauty Posted: Jan 20, 2018 12:28 PM (UTC)

11
3 Normal
GRAB SET COMBO JIMAT RM20❗❗
.
.
Biar betul😱😱 Ehhh korang grab set combo ni bukan setakat jimat jur tauuu, tapi korang dapat 3 free gift. Free botol air + free bag bvr + free lipstick + free postage ke sm. Haaaaa jimat berganda2 kannn😍😍
.
.
Set combo ni tahan untuk 3 bulan penggunaan. So korang tak perlu dah topap supplemen lain, konsisten jurr dgn BVRC NEW ni. In shaa Allah korang akan rasa perubahannya nanti😘😘

Hashtags found on this page