Toggle navigation

#ElNino198,698 POSTS

Post Content
.
تیم اتلتیکو در باکو 🖤💎😍
.
.
.
ادامه خبرها و عکس ها در کانال پیچ!! .
.
.
و دیگر پیچ ما :
@chelseairan
🔼🔼🔼🔼🔼
.
.
@fernandotorres
.
#fernandotorres#Fernando#Torres#fernando#elnino#Elnino#Elniño#Torristas
#Faez_elnino
.
@faez.masoumi
Sladká hvězda, se kterou s příchodem chladnějšího počasí vždy zazáříte. To je Thierry Mugler Angel. 🌌
#elnino @elnino.cz #thierry #mugler #perfume #angel #bluestar #star #autumn
popsci 11h ago
@NOAA scientists are predicting there’s a 55-65 percent chance that we're in for a La Niña winter. For it to officially be a La Niña year, the sea surface temperature needs to hold at least 0.5 degrees below average for three months. September looked to be cooler than normal, but in the last half of the month the ocean temperature went back up a bit. So even though the wind and cloud patterns look La Niña-esque, NOAA hasn’t yet declared it so.
There will be a further update coming from NOAA this week, so stay tuned for more detailed information on whether you’re likely to get a ton of snow days—or just a lot of rain. And in the meantime, check out our #linkinbio for a quick refresher on what “the little girl” actually is. {📸 Winter precipitation patterns during strong, moderate, and weak La Niñas since 1950}
If you wanna stay young just Love Yourself .. hate and jealousy makes us old and lame #ElNino
Scientists are expecting a La Niña winter. Check out potential US impacts.
We remain sceptical, of course, but we've got everything crossed! It's officially 2 months until the lifts open, let the countdown begin! #Morzine #winteriscoming #ElNino #skiing
Flakónik v tvare zásobníka pištole je hlavňou vône Azzaro Wanted, ktorej citrusovo–zázvorový spúšťový mechanizmus páli náboje z pikantných a sviežich tónov. 🔫 Skladom obmedzený počet kusov, pretože už jej názov napovedá, že je "wanted". 😊👌
@elnino.sk @azzaro_official #elnino #WantedAzzaro #Azzaro #wanted #new #perfume
This two men as aLways along me side by side since my first battle! Stand behind guarding , protect, strategy each battle we got. But no for @ioxcindonesia. I'm a wolf without a pack and kills my opponent one by one like i did last year
.
.
Thx to @ajielnino_mdf and @abram20flip absolutely @kitamasadepan family for the support, physically, mentally, spiritually... Let's do another preparation for the Big one!
.
.
.
Tidak ada medan yang terlalu sulit untuk ditaklukkan. Tidak ada kompetisi yang terlalu sulit untuk dikalahkan. Yang terpenting adalah anda menguasai bahasanya.
.
.
.
#3BUN #MDFamily #Flip #Lollipop #Elnino
KENAPA JOGING TAPI MACAM TIADA KESAN

Assalam. Hai sihat? Ni sy nak share.. mesti kadang-kadang kita pelik kan, kenapa harini kita joging 2km, tapi berat tak turun langsung. tapi kawan kita joging 1km, tahu2 berat dia turun 1-2kg. antara Punca utama tapi ramai orang tak ambil tahu ialah : METABOLISMA. .
Metabolisma setiap orang lain-lain. lelaki lain, perempuan lain. dan untuk sama gender pun berbeza, kiranya semua orang punya metabolisma ni mmg lain2. .
Apa tu Metabolisma?

Dalam bahasa mudah, Metabolisme adalah PROSES BADAN menukarkan kalori daripada MAKANAN kepada TENAGA. SO kalau lagi cepat badan kita tukarkan kalori/lemak kepada tenaga, lagi senang la nak kurus. tu secara simplenya. .
Untuk lebih lanjut boleh try pm sy. Sebab dekat sy sekarang ada satu produk Muslim, yang mmg khas untuk tingkatkan metabolisma. Yang penting, lulus kkm sebab mmg guna 100% herba. .
.
so kalau nak kurangkan berat badan tu, boleh la sangat insyaAllah.
Whatsapp nkkurus ke 0196672009
Whatsapp nkkurus ke 0196672009

#fatburner #fatburnermega #6tropin #elites7 #slimmewhite #raspberryketone #fws #elnino #apifatburner #codklselangor #shahalam #kajang #cheras #pembakarlemak #cepatkurus #jomkurus #nakkurus
KENAPA JOGING TAPI MACAM TIADA KESAN

Assalam. Hai sihat? Ni sy nak share.. mesti kadang-kadang kita pelik kan, kenapa harini kita joging 2km, tapi berat tak turun langsung. tapi kawan kita joging 1km, tahu2 berat dia turun 1-2kg. antara Punca utama tapi ramai orang tak ambil tahu ialah : METABOLISMA. .
Metabolisma setiap orang lain-lain. lelaki lain, perempuan lain. dan untuk sama gender pun berbeza, kiranya semua orang punya metabolisma ni mmg lain2. .
Apa tu Metabolisma?

Dalam bahasa mudah, Metabolisme adalah PROSES BADAN menukarkan kalori daripada MAKANAN kepada TENAGA. SO kalau lagi cepat badan kita tukarkan kalori/lemak kepada tenaga, lagi senang la nak kurus. tu secara simplenya. .
Untuk lebih lanjut boleh try pm sy. Sebab dekat sy sekarang ada satu produk Muslim, yang mmg khas untuk tingkatkan metabolisma. Yang penting, lulus kkm sebab mmg guna 100% herba. .
.
so kalau nak kurangkan berat badan tu, boleh la sangat insyaAllah.
Whatsapp nkkurus ke 0196672009
Whatsapp nkkurus ke 0196672009

#fatburner #fatburnermega #6tropin #elites7 #slimmewhite #raspberryketone #fws #elnino #apifatburner #codklselangor #shahalam #kajang #cheras #pembakarlemak #cepatkurus #jomkurus #nakkurus
KENAPA JOGING TAPI MACAM TIADA KESAN

Assalam. Hai sihat? Ni sy nak share.. mesti kadang-kadang kita pelik kan, kenapa harini kita joging 2km, tapi berat tak turun langsung. tapi kawan kita joging 1km, tahu2 berat dia turun 1-2kg. antara Punca utama tapi ramai orang tak ambil tahu ialah : METABOLISMA. .
Metabolisma setiap orang lain-lain. lelaki lain, perempuan lain. dan untuk sama gender pun berbeza, kiranya semua orang punya metabolisma ni mmg lain2. .
Apa tu Metabolisma?

Dalam bahasa mudah, Metabolisme adalah PROSES BADAN menukarkan kalori daripada MAKANAN kepada TENAGA. SO kalau lagi cepat badan kita tukarkan kalori/lemak kepada tenaga, lagi senang la nak kurus. tu secara simplenya. .
Untuk lebih lanjut boleh try pm sy. Sebab dekat sy sekarang ada satu produk Muslim, yang mmg khas untuk tingkatkan metabolisma. Yang penting, lulus kkm sebab mmg guna 100% herba. .
.
so kalau nak kurangkan berat badan tu, boleh la sangat insyaAllah.
Whatsapp nkkurus ke 0196672009
Whatsapp nkkurus ke 0196672009

#fatburner #fatburnermega #6tropin #elites7 #slimmewhite #raspberryketone #fws #elnino #apifatburner #codklselangor #shahalam #kajang #cheras #pembakarlemak #cepatkurus #jomkurus #nakkurus