Toggle navigation

#1stbook2,605 POSTS

Post Content
User Image untukanakbijakpandai Posted: Nov 22, 2017 7:57 AM (UTC)
7
0 Normal
NAK TIDURKAN ANAK PASANG JE SURAH.

Korang tau kan Islamic Ebook ni lengkap surah terpilih sekali? Ye. Memang bukan sekadar ABC 123. Macam macam ada. Macam poket doraemon dah. Hihi.

Ok lah, umi nak pasang surah sat. Tenang je rasa rumah ni.
#FeedbackBukuAjaib

#anakbijak #anaksoleh #peperiksaan #sekolah #tadika #carabagianakbijak #tipsanakbijak #tipsanakpandai
#anakpintar
#musimsekolah
#baby
#anak
#islamicchildren
#Islamiceebook
#ebookuntukanak
#bukuanak
#islamicebookspecialedition
#1stbook
User Image katiegfjones Posted: Nov 21, 2017 6:30 PM (UTC)
6
0 Juno
So incredibly proud of my mum getting her book published please download it http://amzn.to/2iE1vEi #goodreads #newbook #1stbook #justpublished #readabook #pool #kindle #recommended
User Image kanebonkeyoga Posted: Nov 19, 2017 5:26 PM (UTC)
66
13 Normal
My first Travel Book. Artistic Twist to Bali, Locals. Is now available now on Amazon. It is also available as an EBook on Blurb books and soon Apple I Book. A donation from each book sold will be made to @balichildrensproject. .
.
.
. #travelphotography #balibible #bali #balilocals #balinese #artistictwisttotravel #artistictwisttobali #balivibes #coffeetablebooks #coffeetablebook #ebook #blurbbooks #appleibooks #selfpublishing #giveback #1stbook #published #balilife #balilocal
User Image abhirunning Posted: Nov 19, 2017 10:30 AM (UTC)
77
3 Clarendon
Started the run with Gate F hence had to go through the crowd but it wasnt that bad as last year... started slow for 1st 3km at the pace of 5:20 5:30min/km then got the place and pickedup the pace to 4:30 to 4:50km/hr... finished 10km in 49min.. was going strong as per the plan of testing if the PAIN which caused DNF In IRONMAN Malaysia will occur while runing or not... slowed down a bit and finished 15km in 1hr 15min... was happy, confident so now was the time to do the best thing cheering others...while doing that met Megha Pasricha and she asked if I can pace her so started running the remaining 6km at 5:50 pace... fiishing an unplanned Half Marathon at ADHM 2017 in 1:55

#AbhiRunning #Mission2020 #40Ironman #triathlon #ULTRAMAN #trilife #40IM #TabonoSports #Perseverance #Focus #R2R #Run2RealizeDiffAspectsOFlife #1stbook #triathlontraining #triathlete #ironwill #ultrafitness #ultrafit #worldtriathlon @bhoffmanracing #WillDOit #confident #goalwithaDREAM #bringiton #proud #indian #Trication #dreambig #liveit #lifeIsGOOD #adhmx
User Image chicflicksvideo Posted: Nov 17, 2017 7:59 PM (UTC)
28
0 Normal
The perfect fire to wrap up draft #4 of my autobiography. It’s now in my editor’s hands. Again. #amwriting #writingspaces #1stbook
User Image misschloeelam Posted: Nov 17, 2017 6:10 PM (UTC)
42
7 Normal
Book Cover Alert!
So many people messaged me or ran into me and and asked, “why are you trying to use band-aids to fix stuff that you know good-n-well it can’t fix? You so crazy.” My response would be to make your mind wonder why, when I know that if it works, it’ll only be for a moment.
Some of our wounds that we have carried from youth into adulthood needs surgical attention. Family issues, Slogans, Love and etc has wounded us deeply. Our fix can’t be something quick that covers the wound but doesn’t heal it. #Is #DmD #TTA #ABWD #itscoming #1stbook #itsbold #selfhelp #inspiring #letsgrowtogether
User Image ubatmindamurah Posted: Nov 16, 2017 5:18 AM (UTC)
15
1 Normal
RAMAI IBUBAPA SALAH ANGGAP. "Anak 1 tahun tak faham apa apa? Jadi tak payah lah buku buku ni." ANDA SILAP! Anak anak perlu didedahkan dengan ilmu semenjak bayi lagi.

Cuba tengok video ni, korang mesti tak percaya adik ni baru 1 tahun tau!
Hebat kan? Islamic Ebook dapat menarik minat anak anak dan membuatkan diorang seronok meneroka ilmu! #anakbijak #anaksoleh #peperiksaan #sekolah #tadika #carabagianakbijak #tipsanakbijak #tipsanakpandai
#anakpintar
#musimsekolah
#baby
#anak
#islamicchildren
#Islamiceebook
#ebookuntukanak
#bukuanak
#islamicebookspecialedition
#1stbook
User Image ubatmindaajaib Posted: Nov 16, 2017 5:16 AM (UTC)
22
0 Normal
LAGI FEEDBACK CUSTOMER!
Hari hari kita dapat feedback dari customer tau. Jom tengok apa kata customer kali ni. "Terbaik untuk didikan awal kanak kanak" "Ebook ini dapat memudahkan anak anak mengikut sebutan di dalam Ebook" "Terima kasih, ia dapat membantu saya untuk memberi didikan awal kepada anak saya"

Bestkan? Nak cuba satu? Umi ada 10 gift untuk anak anak ni. Gift tak banyak dah tinggal. 🤗 #anakbijak #anaksoleh #peperiksaan #sekolah #tadika #carabagianakbijak #tipsanakbijak #tipsanakpandai
#anakpintar
#musimsekolah
#baby
#anak
#islamicchildren
#Islamiceebook
#ebookuntukanak
#bukuanak
#islamicebookspecialedition
#1stbook
User Image ubatmindamurah Posted: Nov 16, 2017 5:16 AM (UTC)
19
0 Normal
LAGI FEEDBACK CUSTOMER!
Hari hari kita dapat feedback dari customer tau. Jom tengok apa kata customer kali ni. "Terbaik untuk didikan awal kanak kanak" "Ebook ini dapat memudahkan anak anak mengikut sebutan di dalam Ebook" "Terima kasih, ia dapat membantu saya untuk memberi didikan awal kepada anak saya"

Bestkan? Nak cuba satu? Umi ada 10 gift untuk anak anak ni. Gift tak banyak dah tinggal. 🤗 #anakbijak #anaksoleh #peperiksaan #sekolah #tadika #carabagianakbijak #tipsanakbijak #tipsanakpandai
#anakpintar
#musimsekolah
#baby
#anak
#islamicchildren
#Islamiceebook
#ebookuntukanak
#bukuanak
#islamicebookspecialedition
#1stbook
User Image untukanakbijakpandai Posted: Nov 16, 2017 5:15 AM (UTC)
19
0 Normal
LAGI FEEDBACK CUSTOMER!
Hari hari kita dapat feedback dari customer tau. Jom tengok apa kata customer kali ni. "Terbaik untuk didikan awal kanak kanak" "Ebook ini dapat memudahkan anak anak mengikut sebutan di dalam Ebook" "Terima kasih, ia dapat membantu saya untuk memberi didikan awal kepada anak saya"

Bestkan? Nak cuba satu? Umi ada 10 gift untuk anak anak ni. Gift tak banyak dah tinggal. 🤗 #anakbijak #anaksoleh #peperiksaan #sekolah #tadika #carabagianakbijak #tipsanakbijak #tipsanakpandai
#anakpintar
#musimsekolah
#baby
#anak
#islamicchildren
#Islamiceebook
#ebookuntukanak
#bukuanak
#islamicebookspecialedition
#1stbook
User Image ubatmindaajaib Posted: Nov 16, 2017 2:39 AM (UTC)
6
1 Normal
RAMAI IBUBAPA SALAH ANGGAP. "Anak 1 tahun tak faham apa apa? Jadi tak payah lah buku buku ni." ANDA SILAP! Anak anak perlu didedahkan dengan ilmu semenjak bayi lagi.

Cuba tengok video ni, korang mesti tak percaya adik ni baru 1 tahun tau!
Hebat kan? Islamic Ebook dapat menarik minat anak anak dan membuatkan diorang seronok meneroka ilmu! #anakbijak #anaksoleh #peperiksaan #sekolah #tadika #carabagianakbijak #tipsanakbijak #tipsanakpandai
#anakpintar
#musimsekolah
#baby
#anak
#islamicchildren
#Islamiceebook
#ebookuntukanak
#bukuanak
#islamicebookspecialedition
#1stbook
User Image untukanakbijakpandai Posted: Nov 16, 2017 2:34 AM (UTC)
12
1 Normal
RAMAI IBUBAPA SALAH ANGGAP. "Anak 1 tahun tak faham apa apa? Jadi tak payah lah buku buku ni." ANDA SILAP! Anak anak perlu didedahkan dengan ilmu semenjak bayi lagi.

Cuba tengok video ni, korang mesti tak percaya adik ni baru 1 tahun tau!
Hebat kan? Islamic Ebook dapat menarik minat anak anak dan membuatkan diorang seronok meneroka ilmu!

Hashtags found on this page