Toggle navigation
Kreatip lebih..celery takde, daun sup pown boleh jadi..janji baunya sama =p #applecelery #appledaunsup #sepahdapur

More posts from this user

User Image arena257 Posted: Nov 16, 2017 5:28 PM (UTC)
16
0 Normal
User Image arena257 Posted: Nov 15, 2017 9:27 AM (UTC)
28
4 Normal
Popok baru balik dari operate .. doc cakap dr nak bius, kemudian sedar punya la garang.. marah sedia dekat org2 di klinik.. sampai umah baru lah slow sikit.. terus nampak penat.. keletihan dok melawan kat klinik agaknya.. kesian dok melilau rata ruang cari posisi selesa nak duduk 😭😭 sabar sat popok.. 2,3 jer luka tu baik nnt popok round la mna nak p.. 😿😿 #kasikucing #popok #pokthecat #kucing #kucingkampung #kampungshorthair #bulus #cat #catsofinstagram #catslover #mandul #bertabah #getwellsoon #tuantouching
User Image arena257 Posted: Nov 4, 2017 3:41 PM (UTC)
bunga_zailan
26
8 Normal
User Image arena257 Posted: Oct 7, 2017 5:09 AM (UTC)
14
3 Normal
مَا أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ ۗ وَمَن يُؤْمِن بِاللَّهِ يَهْدِ قَلْبَهُ ۚ وَاللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ
Tidak ada sesuatu musibah pun yang menimpa seseorang kecuali dengan seizin Allah. Dan barang siapa yang beriman kepada Allah, niscaya Dia akan memberi petunjuk kepada hatinya. Dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu. (QS. At-Taghabun: 11)
...……
Rasulullah Saw bersabda:
“Tiada seorang mu’min yang rasa sakit, kelelahan (kepayahan), diserang penyaki tatau kesedihan (kesusahan) sampai duri yang menusuk (tubuhnya) kecuali dengan itu Allah menghapus dosa-dosanya” (HR. Bukhari). #nikmatsakit #nikmatsihat #nikmatmilikallah #ppum
User Image arena257 Posted: Sep 24, 2017 3:24 PM (UTC)
27
2 Normal
User Image arena257 Posted: Sep 1, 2017 8:27 AM (UTC)
30
13 Normal
اَللهُ أَكْبَرُ اللهُ أَكْبَرُ اللهُ أَكْبَرُ، لآ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَاللهُ أَكْبَرُ، اَللهُ أَكْبَرُ وَالِلَّهِ الْحَمْدُ. اَللهُ أَكْبَرُ، اَللهُ أَكْبَرُ، اَللهُ أَكْبَرُ، اَللهُ أَكْبَرُ كَبِيْرًا وَالْحَمْدُ لِلَّهِ كَثِيْرًا وَسُبْحَانَ اللَّهِ بُكْرَةً وَأَصِيْلاً، لآ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَلاَ نَعْبُدُ إِلاَّ إِيَّاهُ مُخْلِصِيْنَ لَهُ الدِّيْنَ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُوْنَ، لآ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ صَدَقَ وَعْدَهُ وَنَصَرَ عَبْدَهُ وَأَعَزَّ جُنْدَهُ وَهَزَمَ اْلأَحْزَابَ وَحْدَهُ، لآ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَاللهُ أَكْبَرُ، اَللهُ أَكْبَرُ وَالِلَّهِ الْحَمْدُ.
Selamat Hari Raya Aidiladha
Maaf zahir dan batin. 🕋🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕋 #aidiladha #aidiladha2017 #raya #korban #rukunislamkelima #rayadidesa #villagepeople
User Image arena257 Posted: Aug 18, 2017 4:43 PM (UTC)
faizbohan
39
7 Normal
Selfie.. 😽 buat muka tak bersalah lepas mengamok sakan kat klinik 😂😂.. buat malu ja hang ni pOpok 😝😝 #popok #pokthecat #cucuk #perancang #cat #catslover #catsofinstagram #kucing #kucingkampung #bulus #takutklinik #vet #trauma
User Image arena257 Posted: Aug 5, 2017 11:32 AM (UTC)
31
5 Normal
User Image arena257 Posted: Jul 25, 2017 5:10 PM (UTC)
suzanahazwan
27
5 Normal
Bufday surprise di kala senja 😍😍 dari geng #sentap yg penuh misteri 😂😂.. Rasa sayangnya nak roboh kan 😅😅.. #bestsurprise #birthdaysurprise #gengsentap #sisterharu #sissuka #sissayangkorang #sisdahtua #birthday #leobaby #love
User Image arena257 Posted: Jun 26, 2017 3:07 AM (UTC)
siti_baya
natrahrashid
21
2 Normal
User Image arena257 Posted: May 20, 2017 10:27 AM (UTC)
norhasmah_abdullah
24
3 Normal
Nasib baik misi mencari kucing setel.. kalau tak, tak mau balik 😹😹.. gigihkan jugak 😜.. #kuching #sarawak #lawatan #penandaaras #kursus #koperasi #jpnperlis #angkasa #cucimata #cutipoket #bilamakcikkoopberjalan #kucingbatu #popokthecat