Toggle navigation
  Posted: Sep 19, 2012 7:39 AM FEED
20
1 Rise
JJ, Zaidi dan Kak Bed, di Sidang Media Konsert R&R Sinar fm

More posts from this user

Posted: Oct 20, 2017 1:56 PM
535
2 Normal
sinarfm 54m ago
Rupanya dulu, Shuib dengan Jep pernah cuba untuk ujibakat Akademi Fantasia tapi rezeki diaorang masa tu tak ada lagi. Ni sebab ada Syafinaz dekat studio pagi tadi, kita nak suruh dia komen sikit nyanyian dari geng #SepahtuSinar ni dan layak atau tidak diaorang ni masuk #AFMegastar ?Full video di Facebook dan YouTube Sinar fm #SepahtuSinar #SinarKongsi 😂 😂
Posted: Oct 20, 2017 1:17 PM
1,356
689 Normal
Cuma selesaikan soalan di atas. #sinarkongsi
Posted: Oct 20, 2017 10:57 AM
1,932
5 Normal
Setiap yang bersabar itu pasti akan menemukan keindahan di kemudian hari, #SinarKongsi #DakwahDigital #DoneDakwah
Posted: Oct 20, 2017 10:16 AM
453
2 Normal
@Sitisarahraissuddin akan menyanyikan lagu 'Jangan Kau Mimpi' malam ini jam 9 malam di #KontiKarat . Apa tunggu lagi? Standby depan tv buka saluran Astro Prima & Maya HD!

@shuibsepahtu

Kredit @astrogempak
Posted: Oct 20, 2017 9:48 AM
946
17 Normal
Hari ni @salihyaccob dengan @feeyaiskandar nak berduet lagu Antara Matamu dan Mataku yang pernah dipopularkan oleh Uji Rashid dan Hail Amir. Berapa bintang anda nak bagi? #SinarKongsi #SantaiSinar #SantaiSantaiJer
Posted: Oct 20, 2017 8:57 AM
494
1 Normal
Anda kini boleh berinteraksi dan memberikan maklum balas bersama dengan penyampai Sinar fm iaitu @salihyaccob dan @feeyaiskandar menerusi Whatsapp di talian Sinar Digi 016-3260000. Kongsi sehingga 120GB dan panggilan tanpa had! Digi Postpaid Family hanya dari RM150 sebulan 😁 #SinarKongsi #JomInternet #TalianSinarDigi
Posted: Oct 20, 2017 7:20 AM
1,968
3 Normal
Siap.... mee sup banjirooooo.... cuaca mendung n redup2... panas2 makan sedap... masakan simple ni mmg sedap . Semua boleh masak . Trust me babeh 😍😋
Resepi simple jer
Bawang merah 5 ulas
Bawang putih 7 ulas (Saya ketuk Atas alas kayu Bg hancur)
Bahan mentah 
Ayam di potong kecik2, ambik bahagian tulang sedap...
Sayur
Sawi
Kubis
Tomato 
Lobak
Lada merah (Potong ikut suka)
Bebola ikan
Tauhu goreng
Cara
Tumis dalam kuali dgn kayu manis, bunga lawang n sup bunjut adabi sampai naik bau...
Lepas Tu Masuk Kan ayam n kacau2 sampai separuh masak.. Letak kiub ayam knor/adabi or perasa..
Masuk Kan air suam agak2
(Biarkan mendidih)
Masuk Kan sayur & bebola
Masuk Kan mee kacau2
Letak sesudu kicap manis n kacau
Sambal kicap
Blend cili API segenggam dgn kicap...
Siap Di hidang...
Limau nipis utk rasa2 masam..
Kredit resepi ini kepada suziana binti ismail
Posted: Oct 20, 2017 6:31 AM
712
4 Normal
Jadual ringkas yang dapat membantu kita mengetahui serba sedikit tentang pembahagian harta pusaka melalui faraid. #SinarKongsi

Kredit Facebook
Posted: Oct 20, 2017 4:53 AM
1,879
58 Normal
Cara nak atasi badan menggigil. 😂😂 Gurau je tau. #SinarKongsi
Posted: Oct 20, 2017 2:43 AM
1,407
6 Normal
sinarfm 12h ago
Terima kasih @syafinazselamat dan @marshamilan sebab sudi luangkan masa bersama dengan geng #SepahtuSinar. Jangan lupa tonton konsert Final AF Megastar pada ahad ini. #sinarkongsi #SepahtuSinar
Posted: Oct 20, 2017 1:51 AM
725
1 Normal
sinarfm 12h ago
Eh diaorang tengah audition apa ni? Kalau nak tahu, tengok video penuh di Facebook dan YouTube Sinar fm nanti. #SinarKongsi #SepahtuSinar
Posted: Oct 20, 2017 1:33 AM
2,507
33 Normal
sinarfm 13h ago
Anda nak suruh @jepsepahtu nyanyi lagu apa harini?😂 #sinarkongsi #SepahtuSinar
Posted: Oct 20, 2017 1:12 AM
2,042
9 Normal
sinarfm 13h ago
Eh nampak kacak lah @rahimr2 Ayim harini, siap dengan kemeja lagi. 😂 #sinarkongsi #SepahtuSinar
Posted: Oct 20, 2017 1:09 AM
317
1 Normal
sinarfm 13h ago
Kita nak tanya cikgu @syafinazselamat adakah vokal ini datangnya secara teknik ataupun bakat semulajadi? #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 1:06 AM
2,045
6 Normal
sinarfm 13h ago
Malu-malu plk si @marshamilan bila jumpa penyanyi yang dia paling minat. #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:55 AM
433
1 Normal
sinarfm 13h ago
Kita nak tanya Cikgu Syafinaz siapa bintang #AFMegastar yang dia rasa tunjukkan prestasi terbaik setakat ini? #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:47 AM
283
0 Normal
sinarfm 14h ago
Komen dari juri yang meninggalkan kesan buat @marshamilan. #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:43 AM
325
0 Normal
sinarfm 14h ago
Kalau biasa kita tengok, Marsha sekarang ni aktif berlakon kan, dah jarang dia menyanyi. Kenapa ya? #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:28 AM
421
0 Normal
sinarfm 14h ago
Kejutan yang akan dibawakan oleh @marshamilan untuk final #AFMegastar hari ahad ini. #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:24 AM
1,148
1 Normal
sinarfm 14h ago
Pagi ni juga kita bawakan juri untuk #AFMegastar, @syafinazselamat di studio. #SepahtuSinar #SinarKongsi