Toggle navigation
  Posted: Sep 17, 2012 1:30 PM FEED
5
0 Amaro

More posts from this user

Posted: Oct 20, 2017 2:34 PM
72
0 Normal
Kasyfi belek2 buku Robot tu..die ambik LEgO terus die dicipta Robot2 menggunakan sel2 otak berjambulnya...
#aqilkasyfi
#robot
#lego
#3tahun
Posted: Oct 20, 2017 6:53 AM
94
0 Normal
Abul Barber Shop...Ini kedai Championnn maaa...nasib baik belakang umah jer...😎😎😎😎
#barbershop
#kakirambut
#kakisuara
#
Posted: Oct 19, 2017 3:55 PM
139
0 Normal
Lepak hutan malam ni...sambil layan kopi...sambil jaga keamanan negara...
Posted: Oct 17, 2017 12:03 AM
178
12 Normal
Kita berhindustan lagi pagi ni..citer mana yang korang suka tengok...
#ceriapagithrgegar
Posted: Oct 16, 2017 7:30 AM
50
0 Normal
Saya sendiri Turun berat badan daripada 69kg - 64Kg😎😎😎 .
-
-
🔹*V-8 ENZ*🔹 .
-
-
- 🔥meningkatkan kesan detox .
-
-
🔥 Meningkatkan kesan pembuangan lemak bagi kuruskan badan . -
-
- 🔥 memutihkan kulit . *Ianya bukan sekadar detox* . ● Mengandungi enzyme -bagi mempercepatkan pergerakan usus untuk buangkan toxin dalam badan, pada masa yang masa boleh meningkatkan sistem pencernaan, mengelakkan lebihan makanan dalam usus , oleh itu mampu kuruskan badan . -
-
- ● Fiber - mempercepatkan pergerakan usus dan buangkan toxin toxin dan lemak yang terdapat dalam badan. . -
-
- ● Probiotic - menyelesai masalah sembelit, perut bersih, kulit cantik, cerah, putih...
dan menambahkan kandungan bacteria bagus dalam usus...anti-aging, akan nampak 1lebih muda -
-
-

16 paket /kotak

Harga Promosi!!! Whatapps
013.3523557
013.3523557
Moh wey geng2 pantai timur jumpa kami...ado artis..ado Hadiah... ado macam2 lagi la nak bui...rugi weyyy sapo tak datang..jumpa deh disana...
Posted: Oct 16, 2017 12:55 AM
150
5 Normal
Ni kisah benar baru je terjadi...tengah layan lagu Hindustan..Tiba2 ada Suara ghaib...Seramm sejuk pulak rasanya....🤤🤤🤤🤤
Posted: Oct 15, 2017 9:55 AM
122
2 Normal
Bila sel2 otak bergabung....macam2 die buat...ni kalau banyak benda ni aku dah suruh buat rumah satu lagi heheh
#aqilkasyfi
Posted: Oct 15, 2017 3:41 AM
128
6 Normal
Siapa pernah tergigit..😣😣😣
Ok dah ON Air...tapi cuba perhatikan dalam bulatan...Teka siapa tu...
#ceriapagithrgegar
#shahmuhammadthr
#kakisuara
Posted: Oct 14, 2017 7:52 AM
140
1 Normal
Hebatt sungguh makcik ni kecek..Hokkalllohhh
Kalajuan 250km/jam...masih boleh tersenyum..adik Releks2 jer...heheh
#aisyakamelia
Orang sabah kata sini syurga Seefood..
Kita tengok saja..
Posted: Oct 11, 2017 10:47 AM
108
4 Normal
Kuda ni liar betul...kalau tak kena dengan muka..maun die sepaknya..puas pujuk2 buat muka fatah amin..die sepak..buat muka Arron aziz die terajang buat muka sajat lagi die mengganass..last bila abam pakai spek buat muka macam ni..fuhh kemain mengkuda die lari..🤣🤣
#layanje
#kakikuda
#2636$$$
Posted: Oct 11, 2017 6:03 AM
259
2 Normal
Sejak ada adik..skil abg bagi susu lain macam...
#aqilkasyfi
Ramai betul orang nak tengok lembu tompok2 ni..."namun susu ibu tetap baik untuk Bayi anda"...heheh
#aqilkasyfi
#aisyakamelia
#lovefamily
#kakisuara