Toggle navigation

More posts from this user

User Image thrgegar Posted: Nov 25, 2017 4:09 AM (UTC)
13
0 Normal
Satu Band cerita lagu " Sarena Nur Raina " ni mengisahkan tentang apa.. #Cartahitsgegar
User Image thrgegar Posted: Nov 25, 2017 3:39 AM (UTC)
29
0 Normal
Bagaimana penubuhan kumpulan satu band ini? #Cartahitsgegar
User Image thrgegar Posted: Nov 25, 2017 2:56 AM (UTC)
41
0 Normal
Jom kita berkenalan dengan kumpulan Satu Band! #gegarkustik
User Image thrgegar Posted: Nov 25, 2017 1:11 AM (UTC)
838
10 Normal
Putu Halbo, polular di Kelate bila tiba musim tengkujuh... Ada yang cakap kat mana-mana dan bila-masa je ada putu ni... Hehehe... Dik, tu mungkin Putu Piring, tak sama dengan Putu Halbo ni... Putu Halbo ni pakai ubi kayu... Sedapnyooo... #Repost @ewanthrgegar (@get_repost)
・・・
Haaa... Sapa musim doh ni... Kalu duk Klate gak, bejujuk cretek etek oghe jual kot tepi jale... Sedaknyooo... Budok-budok weechat kenal ko bgapo namo ni? Buke kkoleh ubi ni dehh... Acu sep demo ghoyak maghi Putu Halbo mano paling sedak? Kalu ambo, aloh ko Ujong Kpulau nu ado sor hok sedak... Puok demo? Mano?

#eShaz #PutuHalbo
User Image thrgegar Posted: Nov 24, 2017 10:24 PM (UTC)
215
2 Normal
@ewanthrgegar dah bersuara kat radio tu... On Gegar, Permata Pantai Timur ok... 😎

#Repost @ewanthrgegar (@get_repost)
・・・
Assalaamualaikum...
Bismillaahirrahmaanirrahim.

Apabila hati kita baik maka baiklah perhubungan kita dengan Allah dan baiklah perhubungan kita sesama manusia serta sejuk mata memandang ketika didunia, itulah tanda-tanda hidayah dari Allah untuk diri kita ..segala-galanya adalah ...HATI... #eShaz #eShazWork
User Image thrgegar Posted: Nov 24, 2017 10:31 AM (UTC)
115
3 Normal
Kembali di Carta Hits Gegar minggu ini bersama DJ @nazzthr dan ditemani dengan kumpulan Satu Band ! Nak tahu perkembangan lanjut kumpulan ini.. jangan lupa jam 10 pagi hingga 12 tengahari esok tau !
User Image thrgegar Posted: Nov 24, 2017 9:09 AM (UTC)
1,749
26 Normal
#Repost @shahthrgegar
Meremang bulu roma denggar Adik Anis najwa ni Nyayi lagu @official_farahezel lembut leleh suara die weyy...abg jatuh cinta dikkkk
#shawan
#kakisuara
#setiakupasti
User Image thrgegar Posted: Nov 24, 2017 7:10 AM (UTC)
152
0 Normal
Al-kisahnya @shahthrgegar dan @ewanthrgegar ni kena cabar dengan isteri-isteri dorang untuk ganti tugas isteri iaitu dengan memasak ! Kitaorang nak test terer ke tak terer masak menu yang dberi, yang penting terbakooo ke tak dapur tu ?? hehe.. Jom tengok video penuh kat Facebook Gegar okay..
User Image thrgegar Posted: Nov 24, 2017 3:21 AM (UTC)
698
34 Normal
Apa yang bergerak gerak ni? Tahi bintang ke tapak sulaiman ni??
User Image thrgegar Posted: Nov 24, 2017 12:59 AM (UTC)
ewanthrgegar
479
4 Normal
Ehhh ehhhh... Sweetnyaaaa si @ewanthrgegar buat muka... Sweet ke? Hahaha.. Layan Gegar Permata Pantai Timur jom... 😍
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 1:24 PM (UTC)
135
3 Normal
Jadi cerita untuk 1 minggu ni, apa komen korang untuk #ShaWan di Ceria Pagi?? Memandangkan hari ini hari terakhir @shahthrgegar dan @ewanthrgegar bergandingan bersama, kitaorang nak belanja video sikit untuk korang yang tak putus-putus beri sokongan! Teruskan mendengar Ceria Pagi okay! Jom jomm tengok video penuh kat Facebook Gegar okayy
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 11:28 AM (UTC)
1,433
13 Normal
Tahniah @missfazura dan @fattahaminz.. bagai pinang dibelah dua la.. hehe. Kredit foto : @meletop
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 10:04 AM (UTC)
425
2 Normal
Apa ya maksud di sebalik " Tahniah Fattzura "? Wah betul la ni dah kahwin? Hehe nak tahu korang boleh tengok pengumuman yang dorang akan buat jap lagi . Kredit : Astro Radio News
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 7:26 AM (UTC)
1,108
9 Normal
Jap lagi dah nak Asar ni, ni korang semua dah solat zohor belum??
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 7:07 AM (UTC)
211
0 Normal
Hari ni dan esok meupakan hari terakhir persekolahan sessi 2017
Banyak Ilmu yang korang perolehi dari guru guru korang.. dalam ramai ramai cikgu tu.. korang suka cikgu perempuan atau cikgu lelaki.. kenapa
Call atau whatsapp untuk join Gegar Petang bersama @suzanathrgegar dan @nasathr
Call 0395439969
Whatsapp 0167369999
#gegarpetang
#Gegar
#permatapantaitimur
#sembangpetang
#pantascaras
#panggilanberduit
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 5:05 AM (UTC)
209
0 Normal
" Nak jadi apa besar nanti" ? Agaknya apa @ewanthrgegar dan @shahthrgegar nasihat adik adik ni ek.. jom layanzzz
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 4:04 AM (UTC)
397
1 Normal
Alhamdulillah memeyyyy meriahh harini kehadiran #ShaWan di Sekolah Kebangsaan Tawang, Bachok Kelantan hari ini. Abang @shahthrgegar dan @ewanthrgegar ucapkan selamat maju jaya semua adik adik!
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 3:58 AM (UTC)
649
19 Normal
Hahaha siapa lagi comel ni korang??
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 3:29 AM (UTC)
216
2 Normal
@shahthrgegar bagi kata-kata semangat dekat semua pelajar kat sekolah kebangsaan Tawang,Bachok, Kelantan..
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 3:25 AM (UTC)
10,745
291 Normal
Gagal sekali bukan gagal selama-lamanya...