Toggle navigation
User Image sinar_my Posted: Sep 1, 2012 3:11 PM (UTC)

FEED
20
2 Hudson
Konon-kononnya tgh tunggang kereta kuda....

More posts from this user

User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 3:40 PM (UTC)

565
10 Normal
Bila terpengaruh dengan drama petang - petang ginilah jadinya kan 😂😂😂. Kredit @ariamaslan #SinarKongsi
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 3:28 PM (UTC)

912
16 Normal
“Masyaallah. Maafkan cikgu. Cikgu marah3 awak xbuat keja sekolah tapi rupanya awak xdpt mbaca dgn lancar. Cikgu marah3 awak xbuat homework tapi rupanya awak awak lambat menulis.
Hari ni cikgu jumpa sorang yang baca terbalik dan menulis pon terbalik. Awak tetap berusaha untuk cikgu dan yg paling penting utk diri awak sendiri.
Kita usaha sama2 ya sayang” 😭😭😭 #SinarKongsi

Sumber dari Facebook aammeerraa nnaabbiillaa
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 2:57 PM (UTC)

839
21 Normal
Ada tak kat sini yang masih salah tulis tahun? #SinarKongsi
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 2:23 PM (UTC)

3,072
7 Normal
Rahsia Allah.

Kredit Twitter Nak Luah #SinarKongsi
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 1:04 PM (UTC)

3,281
85 Normal
Jenuh memikirkan macammana lah diaorang masukkan belon-belon kecik dalam tu, rupanya macam ni lah diaorang buat. 😁 #SinarKongsi

Kredit Sosej Sambal
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 12:21 PM (UTC)

672
3 Normal
Agaknya apa ya geng #PagiDiSinar kena buat esok untuk Cabaran Fizikal Pagi Di Sinar. Siap nak kena pakai baju sukan lagi. Anda rasa apa cabaran yang mereka kena buat? Kalau anda berhampiran dengan kawasan MRT Pasar Seni, jangan lupa datang untuk memeriahkan lagi Siaran Luar Pagi Di Sinar esok bermula jam 6 hingga 10 pagi. Ada pelbagai aktiviti yang disediakan dan anda berpeluang memenangi pelbagai hadiah menarik. #SinarKongsi #PagiDiSinar 😁
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 12:15 PM (UTC)

4,737
1,189 Normal
Cuba selesaikan masalah kat atas ni 😛 #SinarKongsi
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 11:14 AM (UTC)

1,850
12 Normal
Orang yang dengki tidak akan tenteram hatinya. Salam maghrib semua. #SinarKongsi #DoneDakwah #DakwahDigital 😁

Kredit Nasihat Ustaz
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 10:42 AM (UTC)

tomokofficial
genjibuskers
352
5 Normal
Jangan lupa untuk memeriahkan lagi siaran luar  #PagiDiSinar bersama dengan penyampai terbaru kami, Angah di Stesen MRT Pasar Seni, Kuala Lumpur! bermula jam 6 hingga 10 pagi. Anda boleh beramah mesra dengan penyampai #PagiDiSinar, Jep, Rahim dan Angah! Ada juga peluang untuk memenangi hadiah menarik dan juga berpeluang bersarapan bersama mereka. Besok juga Angah kena sahut cabaran Fizikal Angah. Jangan lupa datang ya! 😬 #SinarKongsi #PagiDiSinar cc @jepsepahtu @angah_lawaking @rahimr2 @tomokofficial @genjibuskers
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 7:44 AM (UTC)

401
9 Normal
Terima kasih semua yang sentiasa menyokong kami! Terima kasih 2017 yang banyak memberikan kenangan suka duka! #SinarKongsi
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 7:33 AM (UTC)

4,654
105 Normal
Bila dengar bunyi loceng rehat be like... Yeayyyy!!! Kredit @fahrinahmad_fa #SinarKongsi
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 7:10 AM (UTC)

925
10 Normal
Siapa kat sini ada hobi kumpul setem laga. Tag kawan anda yang ada hobi sama macam ni. 😁 #SinarKongsi
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 6:01 AM (UTC)

6,776
261 Normal
Kanak-kanak tahun 80an kalau nak main anak patung, buat sendiri je. Anda ingat 
lagi tak cara-cara nak buat anak patung dengan kain batik ni. 😂

Kredit : Man Slow
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 5:10 AM (UTC)

425
5 Normal
Jom dengarkan #SembangSinar bersama Kak Bed dan jangan lupa untuk tinggalkan pesanan ringkas beserta tajuk lagu di ruangan komen Facebook Sinar yang akan dibacakan di segmen #SeleksiKuSinar. Teruskan mendengar Sinar FM - Menyinari Hidupmu. 
Anda juga boleh berinteraksi dan memberikan maklum balas bersama dengan penyampai #SembangSinar, @abbyfana menerusi Whatsapp di talian Sinar Digi 016-3260000 😁 #SinarKongsi
#SinarKongsi #SembangSinar #JomInternet
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 4:25 AM (UTC)

3,898
75 Normal
Pada kaum suami tu, hati-hati ya! 😂😂 #SinarKongsi

Kredit: Viral Media Johor
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 2:41 AM (UTC)

5,992
77 Normal
Adoiii @jepsepahtu buat hal lagi, kesian Ayim @rahimr2 sampai bersilat dia sebab terkejut. 😂😂 #SinarKongsi #PagiDiSinar
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 1:43 AM (UTC)

918
8 Normal
Untuk fakta #NTAT harini, gang #PagiDiSinar nak cerita pasal jambatan gantung tertinggi di dunia yang terletak di Sabah. Kalau macam @jepsepahtu dia tak boleh naik benda-benda macam ni sebab dia fobia dengan ketinggian. Jom kongsi dengan kami benda atau masalah fobia yang paling anda takut sekali? Komen kat bawah ni ok. #SinarKongsi #PagiDiSinar 😁
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 12:50 AM (UTC)

598
2 Normal
Kalau kita nampak sesuatu kemungkaran, tegurlah dengan tangan dahulu. Jika tangan tidak boleh, tegurlah sesuatu kemungkaran itu dengan mulut dan jika tidak mampu juga, tegurlah dengan hati. #SinarKongsi #PagiDiSinar 😁
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 12:45 AM (UTC)

568
2 Normal
Apa kita nak buat kalau kawan kat tempat kerja asyik mengutuk dan mengata orang lain. Ini penjelasan dari #DMFK. Full video di Facebook Sinar 😁 #SinarKongsi #PagiDiSinar
User Image sinar_my Posted: Jan 18, 2018 12:11 AM (UTC)

456
4 Normal
Pagi tadi ada pendegar bertanyakan soalan bagaimana dia mahu memberitahu kawan sekerjanya yang menghadapi masalah bau badan dan pada masa yang sama juga ingin menjaga hatinya. Dengarkan penjelasan dari #DMFK, video penuh di Facebook Sinar. #SinarKongsi #PagiDiSinar 😁