Toggle navigation
  Posted: Aug 23, 2012 8:00 PM
6,860
245 Lo-fi
#ThrowBackThursdays this is what my #LudaDayWeekend is all about!
  • @justhere4aday like I said, your losing and you have nothing to go on so your trying to come at me about grammar. I feel like I'm talking to a twelve year old. And don't think I didnt notice that you spelt "well" instead of "will", I'm just not on defense mode so I'm not going to call that out.

  • Justin bieber = Fag

  • @akgray1 yet you still go on lol. Your life alone is sad and your kids should be ashamed to call someone like you there father. Congrats off of living off the system. Yes im sure my tax dollars pay for your kids health care and your unemployment check and probably your tickets. Another white trash hick who thinks he's the next bubba sparks lol Bum ass 22 year old with 3 kids hahaha wise? I think not my friend. Keep trying and trying its all ready been proven by your sorry excuse of a life you have.

  • @witch_doctormongoose thank you... @justhere4aday thank you for all of this cuz ever since you started this, my instagram has been blowing up.

  • @akgray1 I'm glad I'm able to help you out even more 👍

  • Lol first off I'm not white. And for the 3rd time. I do not accept unemployment. Just in case you didn't notice the 3rd time, I'll say it a 4th, I do not collect unemployment. You probably don't even life near me, so your taxes have nothing to do with me. And my tickets, first one was paid with a job I had, and that would be the second, which still isn't paid. You turned me complaining about people asking for more money, to you being greedy about tax dollars that have nothing to do with me. Lmao you still have nothing to go on and you still keep trying, but don't stop cuz your attempts are entertaining. Lol @justhere4aday

  • @justhere4aday go ahead and use your next message to correct how I spelt live wrong.

  • _y.a.k 5y ago

    @emzkey666 it's just #tbt so why are you complaining he doesn't give a fuck he's chilling probably reading this comments and is like damn or w/e soo.......

  • @justhere4aday agree with you 100%

  • @fuckyo_opinion that is pretty fucked up. I agree with you.

  • @justhere4aday I know you want to keep trying to end this convo. but honestly I just want to give you a chance to say something that actually means something. I'm giving you chance after chance to come at me but you keep failing. Take your time. You can do it. If you hafta wait til later tonight so you have more time to think, go ahead. I'm not going anywhere.

  • @akgray1 - If what @justhere4aday has typed didn't reveal the least bit of truth about you, whether you acknowledge it or not, you would have never taken the defensive route you have portrayed. My clap was in regards to the truth he has typed, whether it pertains directly to you or not.

  • @justhere4aday lmao this kid your talking to clearly has no life. Writing essays on instagram. Fuckin hilarious

  • @whatbrittsays I've done nothing but try to stay positive on this and now you agree that I should #killmyself and you guys are trying to make me look like the bad guy. Lmao

  • @whatbrittsays you also agree that his tax dollars from another state pay for the unemployment that I don't accept. Loli guess the world is just out to make themselves look dumb nowadays.

  • @nyella thank you. And I apologize for trying to come at you. I'm glad you were the better person and explained yourself instead of trying to tear at me.

  • @akgray1 u won't do it!

  • Fk ya'lls tax dollars

  • @just1cash do what? Kill myself? Of course I won't. I have no reason to. I love life. :)

  • Damn this guy is typing Harry potter novels on instagram lol

  • @justhere4aday now that you aren't coming at me...I understand your point of view and where your coming from. I should post weed all over my walls and it shouldn't be such a big part of my life. I understand that the image that I put out for myself makes it look as of I don't care for my children but I love them more than anything in the world. I respect your point of view to the fullest. It was just the way you worded things that made it wrong. I'm sorry for any negative feelings I put in you. Even if you deny them.

  • Haaa justin bieber is crazy lo amo :) #swag

  • @davidstone1 ya a rich bitch

  • Jus is amazibg

  • @akgray1 bro please stop entertaining this fool. He obviously has little man syndrome an for wateva reason needs to make himself feel real big an u just happened to be where his finger landed in the picking. Anyone who takes pride in making someone else feel small is a waste of space on this planet your not helping the problem or adding to the solution. Big ups that u don't take unemployment cuz the way shit is now a days that's a very hard decision for most. @justhere4aday first off I wish I had ur ego for a second just so I could feel the bliss of how high u are from all the ridiculous ass comments u been writing. Second of all how dare u judge another man for taking care of his kids. Whether he is a smoker or not he is still one of few men that actually are making an effort with his kids. says more about how much of a stand up guy he probaby is compared to u who has prolly fucked bitches an left them in the dust an prolly got kids u don't even kno about but that's ok cuz it would cramp ur style seeing as ur head is so far up ur ass I can't believe ur able to Txt ur dumb ass opinions. U don't even kno this dude u just have this fucked up Outlook on pot smokers. Look at urself before u judge. Unfortunate ur mama didn't teach u that.....if she was even around long enough to stand ur ass but if not then hey guess u have someone to lash out at on a fb or somethin.

  • Haha I no I can't but just say he a rich bitch :)

  • What is she doing under the big check?

  • @brown305 don't have much of one. I just chill, smoke, do music, and spend time with my children when they're mother allows it.

  • cano3 5y ago

    Justin is sooo ridiculous

  • what the fuck? kids tht are starving can use tht money cause @justinbieber make 300+ million a fricken year

  • @niknacsweets I was just having fun with it. I'm glad you actually read and understood the true side of this convo. He was just trying to crush my world and that clearly isn't going to happen, and that's why he gave up.

  • U are AWESOME baby:O

  • nuny_t 5y ago

    u know with that money, he uses it to give to charity funds and helps out kids in the hospital with it

  • @niknacsweets cool story bro

  • Haha justin ;)

  • Justiiin<3

  • O. My Justin!!!!!!!!!!

  • Justin :D omg zervbjinlp <3

  • @im_like_g0d_to_the_mob ....NIGGA STFU WIT YO DICK RIDING ASS BOI......YO DONT KNO ME LIL BOII LETS KEEP IT DAT......U CKAN SUCK JUSTINE DICK & DIE WIT HIM.....HAHAHA.....@housecor......U CKAN STFU ALSO.....& SUCK MY SWAGG.....MY STRAP....MY ASSHOLE & N E THANG ELSE U CKAN GET YA LIPS AROUND....AS IF I CKAN GIVE 2 FUX.......LMMFAO........DUMBASS

  • I don't think I could fit my lips around your asshole that thing has gotta be more blown out than Pauly d hair you boy lookin boy aka SwaGG aSS reAL BITCCCH U KnoW wHAt I SAYINNNN??!? hahahah do you live in the real world holy shit @kushdakidd

  • Lmao........ EBONICS.

  • @akgray1 no prob. I took reading comprehension. Lol

  • @housecor HUH?......SAY WAT?.......TAKE DAT DICK OUT YA THROAT & SPEAK UP SON I CKANT HEAR U.......WIPE DAT NUT OUT YA EYE U CKANT SEE ME LIL BOII.....LMMFAO.....SHUT YO ”ALL I DO IS SOCKIAL NETWORK KUZ REALITY IS TOO MUCKH FA ME”...DICK N DA BOOTY USED TAMPON ”I PAY FA PUSSY & WIPE MY ASS WIT BRILLO PADS” LOOKIN ASS DOWN....LOL......THANX FA DA QUICK ENTERTAINMENT DOE.....LMMFAO

  • hahahahahhhh you can't be a real person by the way you speak this blows my mind that you're able to live talking the way you do, keep on keep'n on tho you badazzzz BiTcHHHhHhHZZZZ btw I fuck more pussy than you could even dream of which I'm sure is what you dream about every night.. oh that n apparently brillow pads n assholes you wack ass fucker pop pop tupac lives !!!

  • @housecor .....TUPAC?.....BWHAHAHAHAHAHAHAHAH.....OOHHH WAIT....MY SIDES T KILLIN ME....HAHAHAHAHAH......WHITE BOI WIGGAZ DES DAYS......LIKE I SAID.....THANX FA DA ENTERTAINMENT IT WAS FUN WHILE IT LASTED BUT IM GOIN GET BALL DEEP N REAL PUSSY......NOT BLOW UP DOLLS LIKE SUM PPL......YEA, U BUDDY....LMMFAO....BYE BYE BITCKH....LOL

  • _y.a.k 5y ago

    Lmao @lovelycurlyelle people these days

  • @akgray1 and there instead of their...possession.. #ijs LOL

  • @lovelycurlyelle thanks. I've forgotten to pay attention to those little details since I graduated back in 08. And since nobody spells anything right or uses anything in it's right place nowadays. I guess my grammar just got sucked into the failing grammar of the world. :/

  • @niknacsweets now I don't take either side of the argument, it still goes on because dude put his life story on a pic that wasn't related to anything... But I do want to point out...he actually does not take care of his children...how can he? He has no job, clearly doesn't take unemployment (as he has stated a million times) they gotta eat, have Clothes, LIVE... how do you suppose that happens... Parents are parents by not only "trying" but doing... I won't scream "my tax $$" because we are all most likely takers of some sort of welfare.. financial aid, grants (unless private) and other types of things we don't think about are forms of welfare... Not trying to start an argument... #ijs

  • @akgray1 I'm just wondering why you say your broke but you refuse unemployment so you want to be homeless with no money that doesn't make much sense

  • LOL @housecor comment. LOL

  • @kushdakidd you must be a cartoon character I have never seen someone talk like you,I guarantee you didn't get past 7th grade and your on food stamps you ghetto piece of trash

  • Wut about #cau

  • @lovelycurlyelle & @lboots83 I don't accept unemployment cuz I want to earn money. The mother of my children lives with her parents instead of wanting to live with me. My children are healthy and fine. Since when did $ become love. Because I don't make money, "I'm not there for my children". I love them and they know that and that's what they want. My oldest daughter has a tablet and she isn't even 3 yet. They don't even need my $, they just need my love and I give them all the love that I have to give. Let's all stop trying to assume how Andrews life is going and ask me. Cuz so far nobody has had a successful assumption...you guys can keep on trying.

  • @lboots83 that last message wasn't directed so much toward you.

  • @lboots83 that last message wasn't directed so much toward you.

  • @iboots83......LMMFAO.....& U MUST BE ANOTHER DICK RIDER.......LOL.......AS FAR AS ERRTHANG ELSE U TALM BOUT....HAHA....BABY U DONT PHASE ME.....U JUS ANOTHET CYBER JUNKIE GUD FA TALKIN SHYT WIT YA FINGER TIPS......LOL.....#GETITTOGETHER

  • @akgray1 no sir your assumption was incorrect...I didn't say you weren't there for them...and $$ does not mean love...but your love alone does not feed them. That's my point... I know that for a fact.. because I love myself... I understand exactlybwhat you wrote on the very 1st post. LOL

  • @akgray1 with my grammar correction comment, I was actually on your aide, pointing out that he was saying your grammar sucked, yet I noticed when he was insulting your childrens' love for you HE incorrectly used their and there. LOL

  • Side*

  • Lol to yourself. Everyone that tries to go against me today looks dumb. You tried to save yourself by saying you didn't assume that, but your original comment said "But I do want to point out...he actually does not take care of his children" <- looks like an assumption to me. Bottom line, you guys are trying to tell me about my life. I'm pretty sure I know it better than everyone else. I put my mini sob story to show ppl that they need to appreciate things cuz i didnt when i had them and it turned into this. If I woulda say I had a 22 year old cousin starving Africa, it woulda been sad. All I'm saying is I'm willing to admit that I fucked up on certain things but that doesn't mean that I have put my heart into it to fix them. I'm weak, not mentally, but the point of my life I'm in is a weak point, and all that you guys want to do when someone is weak is own them and drive them into the dirt. You can't hurt me(or whatever it is everyone is trying to do) because I'm smart enough to understand and realize when people are deliberately trying to hurt someone for some personal gain. You don't care about me, or my life story. Therefore your only doing this for yourself. Your taking someone has next to nothing and trying to make him feel less about himself so that you feel better. I've been smiling all day. And that smile isn't going anywhere. Being poor was a choice and I've already owned up to that more than I needed to. Its no different than being fat or skinny. It's our choice. I just happened to make a couple bad ones. But I'm over those bad choices and I'm moving on.

  • @lovelycurlyelle I agree wit u but I agree wit @akgray1 he said what I wanted to say before I could say it. He may not be financially able to give them what they want but because he cares as a father he is still providing for them by making sure they are taken care of. He may not be able to do it himself financially but (an not tryna make assumptions bout to life @akgray1 ) because u care about ur girls I have a strong feeling that if them an there mother were in a situation where they were gonna be without food or clothes or warmth I'd think u wld do whatever u could to change that. Which in my definition is still taking care of his kids @lovelycurlyelle. Please don't take this as me trying to start an argument cuz I'm not. I jus wanted to further explain.

  • Lol to yourself. Everyone that tries to go against me today looks dumb. You tried to save yourself by saying you didn't assume that, but your original comment said "But I do want to point out...he actually does not take care of his children" <- looks like an assumption to me. Bottom line, you guys are trying to tell me about my life. I'm pretty sure I know it better than everyone else. I put my mini sob story to show ppl that they need to appreciate things cuz i didnt when i had them and it turned into this. If I woulda say I had a 22 year old cousin starving Africa, it woulda been sad. All I'm saying is I'm willing to admit that I fucked up on certain things but that doesn't mean that I have put my heart into it to fix them. I'm weak, not mentally, but the point of my life I'm in is a weak point, and all that you guys want to do when someone is weak is own them and drive them into the dirt. You can't hurt me(or whatever it is everyone is trying to do) because I'm smart enough to understand and realize when people are deliberately trying to hurt someone for some personal gain. You don't care about me, or my life story. Therefore your only doing this for yourself. Your taking someone has next to nothing and trying to make him feel less about himself so that you feel better. I've been smiling all day. And that smile isn't going anywhere. Being poor was a choice and I've already owned up to that more than I needed to. Its no different than being fat or skinny. It's our choice. I just happened to make a couple bad ones. But I'm over those bad choices and I'm moving on.

  • @lovelycurlyelle that last one was for you. Forgot to tag ya.

  • Just feel he wld do anything within his power to make sure his girls were loved an happy and that's wat every child needs period

  • @niknacsweets I don't get why nobody else can see it that way.

  • @lovelycurlyelle sorry about the grammar. Everyone's been against me, so I figured that's what it was. That's my fault and I apologize for that.

  • How come nobody donated money to Morris Brown? I'm just asking.

  • Whats with all the drama and hate. No one has to give anything. Why not just be grateful for what you do get? Life isnt charity. Its hard work and even one dollar can make a difference. The world is messed. We teach our kids to not hate or bully but there is full grown adults acting immature.

  • @akgray1 they don't have to see it ya kno. Long as ur being u an doin u thIs all anyone is allowed to require of u. Everyone else has their own Outlook an opinions. Shit I'm in the same boat u r only difference is I don't have kids. But yet still I had a lot of blessings that I don't have now an I'm working my ass of to just get back to a level point. All u can do is ur best right? Stay up tho k. Ur attitude about all this is inspiring

  • Thank you!!! And I'm glad you see my attitude that way. I should be using it to help others who struggle. Not to try to get people who don't care, to care, cuz deep down we all know they won't.

  • I have a babyboy just finished school and I can't find anything in my field. They offer on call or part time which is little to no hours with no coverage. I feel for this dad. Love isnt money but I rather teach my son about love and respecting others than judge, hate or bully others. People need to be more compassionate to one another. If this man was on a system everyone would judge and say dead beat dad living on a system. Fathers have next to rights and ita not cool to degrade anyone.

  • @niknacsweets that thank you was for you.

  • @niknacsweets -- No argument Here..difference of opinion. We.are adults.. much love!

  • @veronicajov preach girl @akgray1 ur welcome ;-)

  • Its so true!!! It drives me crazy. There isn't one day I don't go on FB or any social site where negative comments are not being said. You don't know anyones story and everyone lives a different life. Its astonishes how people can be so ignorant. Show respect, morals and dignity. My sons going to learn money isn't love. How much heart, soul and devotion you put into someone or something is love. I don't know where you guys live but daycare is 250 a week so I be working just to pay daycare. Blame the government not the people.

  • 👍👍👍

  • @veronicajov I feel you completely.

  • I wonder if @itsludacris or any other celeb reads these comments, and I wonder what their opinion is.

  • @veronicajov so right. We are here relate to the truth thru your $venting

  • @akgray1 I'm not here to dis you, I'm here to drop a little knowledge for you!!! You stated you were on Instagram and Facebook and that you have weed pictures on your page! Some people don't know, but they passed a law where any employer can go to your social networking sites anytime they want to without your permission!!! They also have permission to check comments that state their companies name!!! With that said, all the applications you put in those employers went straight to your networking site, and guess what they saw! Which is probably why you didn't receive call backs!!! I understand that may be a part of your lifestyle, but you broadcasting it also may be hindering!!! Just because it's a social network, doesn't mean you have to post everything!!! My suggestion is clean up your facebook and instagram, and don't say anything negative about a company you applied for or worked for!!! Am I saying you can't be you, no I'm not! I'm saying just because you smoke doesn't mean you have to take or post a picture of you doing so!!! I hope this helps for future applications you put in, and I wish nothing but the best for you and yours!!! #DontGiveUp

  • Why would you have your souls there??

  • @royelty thank you. It means a lot to me when I meet people who can tell me bad info in a good way. We need more people like that. I did hear about that a while back, but I didn't start posting apps til about a week or two ago. I just kinda gave up on caring what the world thought, which in my eyes is a good thing, but I forgot about that little peace of info that you just stated. I'm going in to apply where my brother works tomorrow, and I planned on shutting down all of my social sites and buckling down. I even plan on putting the weed down long enough to appease everyone and so I don't miss out on this job opportunity. I'm glad this pic was posted and I got to hear the good and bad of the world try to help or hurt me cuz I did my best to stay positive and all it did was make me stronger... So to the ones that helped and kept hope in my heart that good ppl still exist. @royelty @veronicajov @niknacsweets and anyone I might have missed, thank you...and to the ones who tried to hurt me (not to be named), I also thank you for testing my strength, which in turn, made it stronger. :)

  • Wow..really??? I thought I was on Oprah's instagram!

  • @teric2000 looool real talk

  • @kushdakidd bitch won't a dick but you can't have one hahahaha plus u broke look at your broke ass pics you post you funny and broke bitch do go play wit your fake dick you yo mama

  • @im_like_g0d_to_the_mob OOOOHHHHHH BOI......U SHO TALK BOUT DICK ALOT.....#FAGGOT......LMMFAO

  • @ ob3y_ofwgkta broke bitch why you change yo name that's what broke bitchs do

  • DAMN NIGGA.....U A FAGGOT FA REAL.......AT FIRST I WAS JUS HAVIN FUN....BUT NIGGA U SUSPECKT....LMMFAO.....STFU & GTFO MY DICK HOE ASS NIGGA DAMN...LOL

  • JB is soo cute

  • @ob3y_ofwgkta if you had one and if yo ass wasn't so broke you could buy one

  • @ob3y_ofwgkta I'm like god to yo broke ass I see you blocked yo broke ass pics to look at mines and you will see god

  • @ob3y_ofwgkta it's time to bully some more borke people it fun you should try it. O I forgot you broke

  • WHY.....WHY......WDF R U STILL RIDING MY DICK LIL BOII.....U BEEN SWEATIN ME AAALLLLL DAY FAGGOT DAMN....LOL....I BLOCKED YA BITCKH NIGGA KUZ U BORED DF OUTTA ME....DF U MEAN.....& NO, I DONT WASTE TIME TA LOOK AT FAGGOTS PIX....U R OF NO CKONCKERN TA ME.....DF.....WIT YO ”I STEAL INTERNET $ PIX FA DA FUCK OF IT” LOOKIN ASS LIL BOII.......R U DONE RIDING MY DICK NOW.....IM READY TA GO FUCK MY BITCKH....YO BITCKH.....YO MAMA......& YO MAMA'S BITCKH.....LMMFAO @im_like_g0d_to_the_mob

  • @ob3y_ofwgkta why you broke talk to me when you not broke anymore cuz yo broke ass can't buy my time so stay in yo lane you dollar store shoppin bitch yo guys kids got to mad at you

  • WDF R U TALKIN BOUT U IGNORANT FUCK!....LMMFAO.....STFU NIGGA DAMN....I GOTTA LIFE.....GO FIND 1 NIGGA DAMN.....LMMFAO....LOL....KMSL......STOP TALKIN BOUT MONEY BRUH WHEN U TAKIN PIX OF YA INCOME TAX CKHECK....LOL.....U AINT AH HUSTLE....LMMFAO.....INSTAGRAM THUGGIN & SHYT.....KUM SEE ME N NEW ORLEANS UPTOWN DANNEEL & SEVENTH YA HEARD ME....ON RITE ON DA CKORNET DOIN WAT REAL HUSTLERS DO.....OTHERWISE STFU.....#LAMEASS

  • Go kill your self cuz you broke you don't need to live..

  • NIGGA STFU....DEZ NUTS ON TOP YA LIP IS god NIGGA....LMMFAO

  • You didn't kill yo self yet

  • Katrina should had killed yo broke ass

  • BITCKH NIGGA I FUCKED KATRINA N DA ASS BUT NOBODY RIDES DIS DICK BETTER DEN U.....LOL

  • You cant say shit bout no pic I post it's all real that's why you block to pics cuz you broke hahahaha look at a real boss plus I'm not broke is everybody in ORLEANS broke cuz the way look is fucked you no what I mean!!! P.S I'm god

  • I seen the pics.

  • Show the world how broke you look ok

  • NIGGA I AINT WASTE MY TIME ON YO LAME ASS PG LOOKIN,AT PIX U AINT WORTH DAT YA INSTAGRAM THUG....LOL.....INTERNET ”BOSSING”....LMMFAO.....BOII STFU....SAY WDF U WAN BOUT MY CKITY BET YO BOTCKH ASS WONT KUM DOWN,HERE......& U CKAN TRY TA PROVE A POINT IF U WAN,YA PPL,GON,FIND YA STUPID ASS STANKIN N A DITCKH BITCKH LMMFAO......FOR I HAVE SPOKEN.....LIL BOII.....SAY W..E. DF U WAN,NAH U HAVE BORED ME & U CKAN,KEEP DA LAST ”TYPED” WORD....LMMFAO.....DICK RIDER

  • I killed yo broke ass on here. THAT'S RIGHT LAST WORDS YOU BROKE! I seen your pics.

  • Justinnn💜

  • @ob3y_ofwgkta O stay off dat flip fone you still use that really

  • #SIGH.......IS MY DICK REALLU DAT IRRESISTIBLE NIGGA DAMN.....LMMFAO.....SUMBODY HAS NO LIFE....LMMFAO.....KMSL

  • @ob3y_ofwgkta and you broke stay off dat flip fone bitch.

  • @ob3y_ofwgkta we can do this all day if fun when I no you broke I made you change yo name and block yo broke ass dollar store shoppin pics it shame you posted them pics be mad at your self you did it

  • I need that

  • @ob3y_ofwgkta Pow pow!!! I shot a broke bitch

  • FUCKING INSTAGRAM THUG.....LMMFAO....LIKE I SAY U KNO WHERRE IM @ HOMIE...KUM SEE ME OTHERWISE CKONTINUE TA ENTERTAIN PPL WHO REALLY DGAF WAT U SAYIN.....#FUCKINGCKARTOONCKHARACKTER

  • @ob3y_ofwgkta A I just looked at Rick Ross video y'all look broke as fuck down there

  • I see why you block them pics

  • Y'all still talk on flip fones

  • I'm go put something down there Mybe I will let yo broke ass work for me god noses you broke. Damn I forgot I'm god to yo broke ass

  • @ob3y_ofwgkta you said suck my swagg bitch you can't buy swagg

  • @ob3y_ofwgkta ok I'm done now for real. You don't have money to fuck wit me!!!

  • @Ob3y ofwgkta it's funny your talking about internet tough Guy but your on here talking mad shit to everyone,You can't even spell dog go back to elementary school and learn how to talk and spell and maybe you can get a job at taco bell,who am I kidding you will be in prison so anyway

  • @Ob3y can't even spell continue wow ckontinue is how you think it's spelled what is this world coming to

  • @lboots83 @im_like_g0d_to_the_mob HOW LONG YALL BEEN SUCKIN EACKH OTHERS DICK B4 KUMMIN UP WIT SUM TA SAY?.....LMMFAO......LIL BOIIZ DICK RIDING DICK RUBBIN WIT EACKH OTHER.....LMMFAO......N E WAYZ.....I SAID WHERRE IM AT KUM SEE ME.....TILL DEN, KEEP DICK RUBBING & ASS FUCKIN EACKH OTHER

  • That's what I am talking bout do the dam thing

  • @ob3y_ofwgkta who paid up broke to talk

  • @chocolatechips63 and bitch I'm rich and you look like a tranny wit to fat ass stay in yo lane

  • @ob3y_ofwgkta now I'm back to the broke bitch grab yo dick I forgot you can't buy 1 all y'all some broke hoes and can't get in my lane I hate broke people

  • @ob3y_ofwgkta when unblock them broke ass pics get @ till thin do say or get your money

  • That is what it is about!!! #rollercoasterwaver

  • Nice!

  • @no_swag_at_all bitch stay in yo lane you must be broke to. Get yo hair did then talk me wit them fucked up pics yo post

  • @no_swag_at_all broke bitchz allwayz got something to say go take care of yo of broke ass family lord nows yall broke as fuck and if you would had keep yo mouth shut Mybe I would had hit yo broke ass wit some chips

  • @no_swag_at_all GURL STFU & GTFO MY DICK HOE......U KNO WAT DOE?....U RITE......UR VERY BRIGHT......DAT LIL SCKREEN NAME U KAME UP WIT FA YASELF RITE ON DA $.....LMMFAO.....U KNO HOW OLD DES FUCKIN POST R? BITCKH GET A LIFE.....CKATCKH DF UP.....WAT U NEEDA DO IS GET YA FACKE FIXED WIT YO UGLY ASS......SWAGGLESS ASS BITCKH LMMFAO.....

  • @no_swag_at_all naw I'm pray for yo broke ass. Cuz I'm like god to you. Laughing at yo broke ass

  • @no_swag_at_all BITCH.....YOU'RE UGLY AS FUCK!.....IM SURE YOU UNDERSTAND THAT......FROM THE LOOK OF YOUR FACE MOTHERFUCKERS TELL YOU THAT OFTEN.......#DICKINTHEBOOTYASSBITCH @colombia316 DID I ASK U TO READ MY POST BITCH?......HUH?.....NO?.....THEN SHUT THE FUCK UP.....LMMFAO......#DUMBBITCH.....LOL......DAMN, WHY SO MANY MOTHERFUCKERS WANT TO RIDE DICK TODAY.....LOL

  • @colombia316 LMMFAO......STAY DF OFF MY PG BITCKH.....LOL.....WELFARE?....DATS DA BEST U CKAN DO?....LOL......STFU, U NOT EVEN WORTH MY ENTERTAINMENT.....@no_swag_at_all DAT DISMISSED SHYT IS OLD LIL MAMA.....JUS SO U KNO.....LOL....#ONTOTHENEXTONE

  • u shouldve snuffed the bitch

More posts from this user

User Image ludacris Posted: Nov 22, 2017 10:58 PM (UTC)
gal_gadot
eudoxiee
35,872
149 Normal
#wcw my Wonder Woman & Wonder Woman 🙌🏽
User Image ludacris Posted: Nov 22, 2017 4:35 PM (UTC)
90,296
1,131 Normal
Niggas gon learn one day. 😔
User Image ludacris Posted: Nov 22, 2017 4:43 AM (UTC)
47,569
395 Normal
They made my day more than I could ever make theirs. 🙏🏽🙏🏽 #tistheseason
User Image ludacris Posted: Nov 22, 2017 3:43 AM (UTC)
29,361
183 Normal
The President of My Foundation. My Momma! 🙏🏽🙏🏽 📸 @primephocus
User Image ludacris Posted: Nov 21, 2017 11:48 PM (UTC)
19,510
163 Normal
If you are traveling to, through or from Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport This Holiday Week, do yourself a favor and stop by Concourse D for some @chicken_beeratl 🍗🍺👌🏽👌🏽
User Image ludacris Posted: Nov 21, 2017 10:09 PM (UTC)
23,335
153 Normal
It’s an Honor and a pleasure Mayor Kasim Reed. 🙏🏽 #givingback
User Image ludacris Posted: Nov 21, 2017 7:30 PM (UTC)
8,574
115 Normal
Giving away Ludacrismas gifts, coats, ect to the Parents and Kids of the Childrens Hospital in Atlanta. And Thank you @ryanseacrest for your charity work around the country for these Hospitals. 🙏🏽🙏🏽 @ludacrisfdtn #givingback
User Image ludacris Posted: Nov 21, 2017 6:19 PM (UTC)
24,795
248 Normal
Thank you @kasimreed & The City of Atlanta. Means the 🌎 to me. #givingback @ludacrisfdtn
User Image ludacris Posted: Nov 21, 2017 5:25 PM (UTC)
10,373
142 Normal
Giving Back as Always!! 🙏🏽🙏🏽@ludacrisfdtn and The City Of Atlanta @kasimreed 300 Turkeys to Families in Atlanta GA. 16 Years and counting!!
User Image ludacris Posted: Nov 20, 2017 6:18 PM (UTC)
55,117
335 Normal
Dat Boy @wolfmate is one crazy muthafucka. But you gotta love him. 🤣 good times as always!
User Image ludacris Posted: Nov 19, 2017 3:24 AM (UTC)
52,909
293 Normal
User Image ludacris Posted: Nov 17, 2017 5:19 PM (UTC)
60,838
3,589 Normal
User Image ludacris Posted: Nov 17, 2017 6:14 AM (UTC)
54,619
3,736 Normal
User Image ludacris Posted: Nov 17, 2017 5:51 AM (UTC)
14,157
88 Normal
Jack of All Trades 💪🏽
User Image ludacris Posted: Nov 17, 2017 12:54 AM (UTC)
102,436
597 Juno
Always strive to improve no matter how good you think you are. 💪🏽
User Image ludacris Posted: Nov 16, 2017 9:00 PM (UTC)
39,026
191 Normal
Can’t let a day go by without me being Fly🦅
User Image ludacris Posted: Nov 16, 2017 7:52 PM (UTC)
24,623
1,018 Normal
My guy is in the future. 🤣 #nowthatsludicrous
User Image ludacris Posted: Nov 16, 2017 6:53 PM (UTC)
9,275
51 Normal
Change Starts with Us. 💪🏽💪🏽Repost @cthagod ・・・
Thank You @ludacris for donating to #Change4Change Text “Change” to 52182 to donate to “The Gathering For Justice” organization!!!!!
User Image ludacris Posted: Nov 16, 2017 6:26 PM (UTC)
129,917
3,785 Normal
Me this morning. 🤣🤣🤣 #nowthatsludicrous
User Image ludacris Posted: Nov 16, 2017 2:10 AM (UTC)
39,983
248 Normal
Catch me on @j_corden show tonight 12:37EST ON CBS