Toggle navigation
  Posted: Jul 24, 2012 4:19 AM FEED
18
1 Amaro
JJ Cetusan Hati dan Dedikasi

More posts from this user

Posted: Oct 20, 2017 4:53 AM
504
17 Normal
sinarfm 32m ago
Cara nak atasi badan menggigil. 😂😂 Gurau je tau. #SinarKongsi
Posted: Oct 20, 2017 2:43 AM
972
2 Normal
Terima kasih @syafinazselamat dan @marshamilan sebab sudi luangkan masa bersama dengan geng #SepahtuSinar. Jangan lupa tonton konsert Final AF Megastar pada ahad ini. #sinarkongsi #SepahtuSinar
Posted: Oct 20, 2017 1:51 AM
534
1 Normal
Eh diaorang tengah audition apa ni? Kalau nak tahu, tengok video penuh di Facebook dan YouTube Sinar fm nanti. #SinarKongsi #SepahtuSinar
Posted: Oct 20, 2017 1:33 AM
1,674
26 Normal
Anda nak suruh @jepsepahtu nyanyi lagu apa harini?😂 #sinarkongsi #SepahtuSinar
Posted: Oct 20, 2017 1:12 AM
1,578
6 Normal
Eh nampak kacak lah @rahimr2 Ayim harini, siap dengan kemeja lagi. 😂 #sinarkongsi #SepahtuSinar
Posted: Oct 20, 2017 1:09 AM
253
1 Normal
Kita nak tanya cikgu @syafinazselamat adakah vokal ini datangnya secara teknik ataupun bakat semulajadi? #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 1:06 AM
1,159
1 Normal
Malu-malu plk si @marshamilan bila jumpa penyanyi yang dia paling minat. #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:55 AM
333
1 Normal
Kita nak tanya Cikgu Syafinaz siapa bintang #AFMegastar yang dia rasa tunjukkan prestasi terbaik setakat ini? #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:47 AM
217
0 Normal
Komen dari juri yang meninggalkan kesan buat @marshamilan. #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:43 AM
258
0 Normal
Kalau biasa kita tengok, Marsha sekarang ni aktif berlakon kan, dah jarang dia menyanyi. Kenapa ya? #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:28 AM
342
0 Normal
Kejutan yang akan dibawakan oleh @marshamilan untuk final #AFMegastar hari ahad ini. #sinarkongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 20, 2017 12:24 AM
900
1 Normal
Pagi ni juga kita bawakan juri untuk #AFMegastar, @syafinazselamat di studio. #SepahtuSinar #SinarKongsi
Posted: Oct 20, 2017 12:14 AM
2,507
8 Normal
Asalamualaikum dan Selamat Pagi, harini di studio kita ada finalis wanita untuk #AFMegastar, iaitu @marshamilan. #SinarKongsi #SepahtuSinar 😁
Posted: Oct 19, 2017 3:18 PM
689
6 Normal
sinarfm 14h ago
Repost from @sepahtureunionliveofficial - Nantikan..
15 Hari Lagi!
Akan Datang!

SEPAHTU REUNION LIVE 2017
Akan datang menggegarkan hidup anda. Stay tune for more!
#sepahtureunionliveofficial
#sepahtureunionlive
Posted: Oct 19, 2017 2:38 PM
5,481
23 Normal
sinarfm 14h ago
Pengorbanan seorang ibu. #SinarKongsi 😭😭
Posted: Oct 19, 2017 1:14 PM
518
4 Normal
sinarfm 16h ago
Tonton persembahan akustik dari @amirjahari dengan singlenya yang bertajuk Ingga. Video penuh di Facebook dan YouTube Sinar fm #SinarKustik #SinarKongsi
Posted: Oct 19, 2017 12:02 PM
1,907
16 Normal
sinarfm 17h ago
Maksud sebenar emoji 😂😂 #SinarKongsi

Kredit: Sosej Sambal
Posted: Oct 19, 2017 11:02 AM
2,942
3 Normal
sinarfm 18h ago
Takdir Allah, siapa kita untuk menidakkannya. Salam maghrib semua. #DoneDakwah #DakwahDigital #SinarKongsi
Posted: Oct 19, 2017 9:54 AM
458
0 Normal
sinarfm 19h ago
Anda kini boleh berinteraksi dan memberikan maklum balas bersama dengan penyampai Sinar fm iaitu @salihyaccob dan @feeyaiskandar menerusi Whatsapp di talian Sinar Digi 016-3260000 😁 #SinarKongsi #JomInternet #TalianSinarDigi
Posted: Oct 19, 2017 8:36 AM
1,239
13 Normal
sinarfm 20h ago
Meowww pun dah pandai panjat pokok kelapa sekarang. Habis tu kera nak buat kerja apa sekarang kalau dah kucing pun pandai panjat pokok kelapa. 😂😂 Kredit: HaiMeow