Toggle navigation
  Posted: Jul 21, 2012 10:09 AM
20
1 Hefe
Cucur Udang, tauhu sumbat, popia goreng, lauk pauk..jemput2 mai kt Baza Ramadhan Wangsa Melawati

More posts from this user

User Image hazwansyah Posted: Nov 20, 2017 11:36 AM (UTC)
59
0 Reyes
Tahun lepas tarikh ni dengan rasminya Rayyan bergelar abang!
Happy Birthday Aryan Mikael!
Dah setahun dah budak ni, suka tengok dia terkedek-kedek berjalan. Boleh tahan lasak.
Dah pandai panggil abang..ayah tu bunyila sket2. Haha. Ibu je belum. 😏
Dah pandai sembang & tau plak bila org marah dia.
Tapi kesian, selalu kena buli dgn abg Rayyan. Bebudak... 👦

Tu cite adik laa.. Tp 6 tahun lepas, 20/11 juga tarikh bermulanya darah ayah & ibu hang ni jadi manis dik oi. 💍 Haha.

Hebat percaturan Tuhan! "Maka yang mana satu di antara nikmat-nikmat Tuhan kamu, yang kamu hendak dustakan?" p/s: sekali tengok mcm Dr.Heo plak aku ni.
Sape Dr.Heo...? Heo Im.

#birthdayboy #liveuptoyournamedrheo #novemberboy
User Image hazwansyah Posted: Nov 9, 2017 12:44 AM (UTC)
tajdid_hadhari
113
4 Reyes
Abam2 Denim temankan korang dalam Warna Pagi (6-10 pg) @ikimfm
Moh sama2 dengar ye.

Tahniah juga utk Malaysia B19 kerana layak ke Piala Asia B19 2018. 💪 📸 @faizhjothman
#radio #radioannouncer #islamicradio #malaysia
User Image hazwansyah Posted: Nov 6, 2017 11:50 PM (UTC)
ikimfm
tajdid_hadhari
101
10 Sierra
Jom layan Warna Pagi @ikimfm pagi ni 6-10 pg. Abam dgn abam Jejak Rasul teman hangpa.
#radio #radioannouncer #penyampaijemputan #layanje
User Image hazwansyah Posted: Nov 4, 2017 11:15 AM (UTC)
85
4 Reyes
Racer bawa kereta pun tak macam ni mikael oi.
#perangai #wajardicepuk
User Image hazwansyah Posted: Nov 1, 2017 12:05 PM (UTC)
aiman_amia
75
14 Normal
Jalan-jalan petang tadi, terserempak
Salman Khan. Makin kurus.... standby untuk filem baru kot?
User Image hazwansyah Posted: Sep 25, 2017 12:25 PM (UTC)
anna.aljuffrey
78
21 Valencia
User Image hazwansyah Posted: Sep 21, 2017 10:45 AM (UTC)
53
5 Juno
Salam Maal Hijrah 1439 dari perantauan.

좋은 하루 되세요. - Agent K. 📸: "Jun Ji Hyun"

#korea #koreanfood #bulgogibeef #maalhijrah
User Image hazwansyah Posted: Sep 9, 2017 12:17 PM (UTC)
61
6 Valencia
Termenung dalam renungan, jika direnungkan, maka jauhlah diri merenung masa depan. Jadi renung-renungkanlah.

#qotd #weekend #saturday #sabtu #syukur
User Image hazwansyah Posted: Sep 3, 2017 12:06 PM (UTC)
86
8 Reyes
User Image hazwansyah Posted: Aug 31, 2017 10:10 AM (UTC)
61
4 X-Pro II
Sambil duk tunggu ibu depa ni, selfie sket.

31 Ogos 2017. Hari Kebangsaan negaraku ke 60. 🇲🇾 #merdeka #negaraku #malaysia #tanahtumpahnyadarahku
User Image hazwansyah Posted: Aug 25, 2017 3:49 PM (UTC)
94
31 Normal
Jumaat yg indah. Selamat tinggal 25 Ogos 2017. Panjang umur jumpa lagi. Thank you semua.

#dinner #greentea #coffee #latte #birthday #thisisKL #syukur
User Image hazwansyah Posted: Aug 21, 2017 3:25 AM (UTC)
suffianamrin
tajdid_hadhari
68
16 Sierra
Nampak tak gigihnya kat situ nak snap gambar tuan rumah dlm tv. Haha
Settle utk hari ini #warnapagi @ikimfm
Esok jemput dgr lg ya. 6 - 10 pg.
#penyampaijemputan
#announcer
#radio
User Image hazwansyah Posted: Jul 23, 2017 2:23 PM (UTC)
hanifmiswan_17
51
4 Normal
Kwn yg byk tolong aku masa cover bola sepak Malaysia tahun lepas merangkap host yg semakin meningkat naik namanya di Malaysia yg juga idola aku sepanjang zaman.
Tahniah Anip & isteri!
Moga lepas ni jd host EPL pula.
Auwm! Auwm!

#sunday #weekend #wedding #syawal
#MikMek #tilljannah #jannanick
User Image hazwansyah Posted: Jun 29, 2017 12:33 PM (UTC)
65
13 Normal