Toggle navigation
  Posted: Jul 1, 2012 9:49 PM FEED
19
6 Amaro

More posts from this user

Posted: Oct 22, 2017 3:41 AM
4
1 Clarendon
Omg these candles tho.... I want their WHOLE set... someone buy for me k ? 😉 @shea_shea_bakery
Posted: Oct 21, 2017 4:56 PM
40
8 Normal
My family said I'm always posting precious pictures of Mika but my Aunt Carol caught the real deal right here lol 😂😂 #mikaMonster
Posted: Oct 19, 2017 6:46 PM
25
2 Normal
Nice view for my workout 😉
Posted: Oct 18, 2017 10:10 PM
22
4 Clarendon
Food makes almost anything a little better. Chicken Alfredo and garlic bread. Done, so when Corey gets here I'm clocked out and in bed #lemmeLone #ilovebread #toomuch #carbs #mightThrowCookiesInTheOven #whynot #sistersBFisBringingMeBoobCabbage #BlessHisHeart
Posted: Oct 17, 2017 2:19 AM
44
4 Normal
A rollercoaster of a day emotionally that i won't go into detail about. Good news. Sad news. Corey still insisted we go to dinner. Just kept it casual and close tho. Family date. It was so cute how Rya was super particular about what SHE wanted to wear (an outfit with hearts on it) and how I did her hair. She wanted to look nice for our family anniversary dinner lol. She's so sweet.
Posted: Oct 16, 2017 9:27 PM
46
13 Lark
Happy 8 year wedding anniversary... 17 years together. God blessed me with an awesome husband and even greater daddy to my girls. Love this man of mine. ❤
Posted: Oct 16, 2017 3:19 PM
39
8 Normal
Proud moment! She was so scared lookin at mommy to save her as daddy insisted she get on with him. We seen some people flip over as they came down and water definitely splashing the face (which she HATES) . I just KNEW I'd have to comfort her after a meltdown but she came down smiling and was excited to go again. #mybravegirl
Celebrating Braydens 5th birthday. swipe thru to see the fun... What an awesome day! Sooo thankful they let us be apart of it!
Posted: Oct 15, 2017 6:12 PM
32
0 Normal
What Rya wanted to do for her great soccer game. Halloween decorations. She was picking out the grossest stuff.. nasty bloody heads eating rats, dead hanging bodies, skeletons etc etc... I was like nope.. am I a prude lol... I'm not with the evil stuff so I felt spiders and bats were a good compromise... maybe one day I'll allow it who knows... but she was still sooo excited as daddy hung up the decorations. We love our Rya girl so much!
Posted: Oct 15, 2017 3:21 PM
27
2 Normal
Trying on my new #mac #lipstick I got yesterday #mangrove is the name. Orange tint perfect for #fall