Toggle navigation

More posts from this user

User Image nurulsyafini83 Posted: Nov 12, 2017 7:43 AM (UTC)
36
7 Normal
15km hari ni kita santai2 sahaja. nak2 bila masuk kampung yang ada sawah bendang. tapi rasanya kuih free dah kurang kot tahun ni. air kelapa pun tak sempat nak minum sebab dah habis. tapi yang paling best, bila dah tak tahan nak ke tandas sempat singgah rumah sahabat @salsabil_yusoff . nasib dia ada di rumah. haha!
#lhksns2017
#kualakangsarbandardiraja
#takpernahrugi
#akusuka
User Image nurulsyafini83 Posted: Nov 8, 2017 7:37 AM (UTC)
34
3 Clarendon
User Image nurulsyafini83 Posted: Nov 4, 2017 5:12 PM (UTC)
norlaila.lott
26
0 Normal
ada orang kata, tengok sengih pon dah tau orang Perak. haha!
#sisterhood
#kaklong
#bukankaklongpetir
User Image nurulsyafini83 Posted: Nov 4, 2017 4:34 PM (UTC)
46
6 Normal
dua muka berbeza sebelum dan selepas 21 km berlari. ini adalah kali pertama berlari untuk Half Marathon. memang azab. tapi memang menyeronokkan. pace jangan cerita memang kelaut dalam. haha!
#putrajayanightmarathon2017
#quitatnever
#21km
#halfmarathon.
#larimacamnakmati
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 29, 2017 2:09 AM (UTC)
25
0 Normal
For me run fast is beauty, but then i am not fast. but i feel good. 🏃🏻‍♀️. #sunwaythegoodrun2017
#collapsablecup
#15kmonBRTtrack
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 26, 2017 3:57 PM (UTC)
31
3 Normal
ni kira malam terakhir lah. dah lama aku teringin pergi kerja pakai baju warna2. mengira hari sahaja ni.
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 15, 2017 3:29 AM (UTC)
29
4 Normal
lepas lari kita berbadminton pula. gila punya kerja!
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 15, 2017 12:42 AM (UTC)
mamai311
44
4 Normal
met Tengku @zatashah, Princess of HRH Sultan of Selangor. a very humble princess.
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 14, 2017 3:56 AM (UTC)
37
6 Juno
melepak kedai ni macam melepak kedai pak salman.
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 10, 2017 1:27 PM (UTC)
16
0 Normal
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 9, 2017 7:23 AM (UTC)
salsabil_yusoff
35
4 Normal
pagi tadi sedang bekerja, terima panggilan dari seorang yang tak dikenali. selalu nombor tak kenal ni memang tak akan diangkat. tapi kali ni terus angkat tanpa fikir panjang. suara seorang lelaki mengatakan dia dari servis penghantaran bunga. pelik saya kata dalam hati. atau ada orang nak ‘prank’ saya. terus saya ke tempat pak guard. dari jauh saya nampak seorang lelaki dengan bunga. saya tanya dari siapa. saya tengok kad tertera dari orang yang saya sangat kenal.
kepada @salsabil_yusoff terima kasih yang tidak terhingga untuk jambangan bunga ni. 10 tahun saya kenal awak, dan sekarang awak sudah pun berkeluarga, awak tetap ingat persahabatan yang saya sendiri pun tak terjangka dari mana dan bila. bermula dari hadir untuk temuduga di sebuah syarikat di Cyberjaya sampailah sekarang yang akan bergelar seorang doktor falsafah.
banyak sangat yang awak dan saya tempuh semasa di Putrajaya dan di Kuala Lumpur. semoga awak berjaya dan berbahagia bersama orang-orang yang tersayang.
saya taknak tulis panjang2, nanti mata masuk habuk. haha!
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 8, 2017 8:33 AM (UTC)
34
11 Normal
terima kasih @azs_cakes asmak adila untuk kek pandan gula melaka ni. sedap!!
User Image nurulsyafini83 Posted: Oct 7, 2017 4:56 AM (UTC)
35
11 Perpetua
“Veni, vidi, vici”. I came, I saw, I conquered.
#bukitbatuputih
#gopeng
#hikingisfun