Toggle navigation

More posts from this user

yiimin 1w ago
Monday Blues! But maybe a 🍔 might helps ;)
yiimin 5w ago
Monday Blues! Found this neoprint lying on the table & reminisce of the japan trip 2 weeks ago ! (Don't judge our poses, we followed all their kawaii style cause we got no ideas on what to pose lol ) #プリクラ #neoprints
yiimin 6w ago
Happy birthday to my first friend that I met in secondary school @zuertan ❤️🎂 Hereby wishing you a fantastic year ahead & cheers to many more years of friendship!
yiimin 6w ago
Spend the 1st day of Sept with these cute little sea creatures, also marks my first trip to SEA Aqua & i've concluded that i still prefer to have fishes on my plate. Sashimi are goood~ haha!
yiimin 7w ago
Hello W&D ! Thank you for hosting this giveaway. I wanna bring my Best Friend @seemunchoy for some exciting dinner. She hasn't been in the mood lately & I know only a good meal can make her smile ! Shared on Facebook too. Fb: Yimin Ng
yiimin 7w ago
First time seeing this! Some salmon joint-ikura? 🤔 Otw to airport & my leg is extremely sour though I didn't really walk that much...
yiimin 7w ago
Too proud of my memory that I refused to take the name card or photo of the restaurant. Now I can't rmb the name after a soak in the bathtub but still wanna ig cause this Kaiten sushi was pretty awesome. The kani miso was goooooood~
yiimin 7w ago
Checklist to a new prefecture today !
高崎、群馬県 🎏
yiimin 7w ago
美味しかた 😋 Check out the melting cheese in a Kushi Katsu !
yiimin 8w ago
Came across like a 屋台 /Car selling oysters at 3 for SGD$7 ! So big so good ! One of the best food I've tasted today!
yiimin 8w ago
Walked really far to try Japan Luke's lobster during the free time until my leg was really tired! but sadly the lobster roll that I had in TW was still so much better!
yiimin 8w ago
Such a mixed feeling to be back to my favourite country! Though I couldn't be more than happy for onsen again ☺️
yiimin 9w ago
Yay! Did my nails, park parallel parking, found a slightly broken umbrella in the car boot to shelter me to my destination & when I reach my client's outlet he offer me this oishii dessert! & now I'm safety back home to eat mama's food on a rainy evening. Indeed a Happy Thursday 🤗