Toggle navigation
#Frimponged in the dressing room.

More posts from this user

Selamat ulang tahun kelahiran buat Isteri Tercinta. Semoga perkahwinan dan rumahtangga kita murah rezeki, kekal bahagia dan gembira hingga ke syurga. 😘 😻💞💝 #AbaikanBukuInggerisYangNakCoverLine
Potret keluarga. Seperti tahun² sebelumnya, kakak gua cuba meneruskan #MisiNakKurus dan adik gua tak pernah gagal membina badan. Kakaka #TeamRayaPahang #TeamRayaKampung #TeamRayaKeratong #RamlahClans #SyukurSelalu #SayangRaya
Orang gayat, lemah jantung, dan ibu mengandung tak digalakkan menonton video penuh kejutan dan debaran ni! #Langkawi #SkyBridge #Kedah #HangPiMana
Akhirnya berjaya jugak kembali lepas 4 tahun 😅 (Rindu Bandar Sri Permaisuri). Banyak jugak yang dah berubah, dengan ada yang larat takat 10minit, sepak tak kena, berlari 2x terus pandang member tepi padang tapi yang tak berubah rasa enjoy. Lepas ni, kalau takdak rekrut baru, jersi kena baru.😂😂 Biar kalah asalkan ada skor. Hahahaha #QLR #QueenLakeRangers #QLRbrotherhood #EraBaruBolasepakSosial
Lebur rekod tanpa bolos dan tak kalah untuk 5 perlawanan berturut². Dah la rentung terbakar, mujur teknik gambar hitam putih ni mampu buat kelihatan lebih cerah. 😎. #OMGfc #futbolasocialleague #goonerhood #ZahirTunjukKasutBaru #MalLocoLocoPunca
Ternyata cuaca bukan halangan. Gila jugak main tengah hari lak² orang kabor, 12.30pm woi! Mujur dah memang sedia gelap. 😂⚽ Terima kasih pada manager @ohmygunners @pe.pata yang sekali lagi menjemput gua jadi Penyerang pelengkap pasukan. Moga² OMG FC akan berjaya sampai habis liga. #Gooners #Goonerhood #Mizuno #Ignitus #Football #ligasosial #abaikanShinpadDIY #asalmenanghatisenang
Terima kasih #Celcom, harap² ada la suprise gift. Kot ada henpon² tak abis, boleh la bungkus lawa² dan pos ke umah ye. 😎
Kemenangan termanis setakat ni. Punya la manis, sampai naik tinggi berderau darah pihak lawan. Terima kasih kepada kapten @pe.pata (OMG FC) kerana beri peluang untuk gua "menyumbangkan" permainan penuh emosi. Hahahaha #Gooners #omgfamilia #ligasosial
Yeaaah! Tahun baru datang lagi!! Kali ni dengan Ang Pow Metalik Keemasan keluaran HBO Asia. Kaler merah kuning, mungkin petanda untuk Red Giants??!! Hahaha #HappyProsperous #NewYear #HBO #HBOasia #MKLK
Akhirnyaaaa, penantian berakhir buat geng #QLR . Kemain lama nak tunggu sapa jadi bini hang. Tahniah @agcoco & @zulianaeusoff , selamat pengantin baru. Semoga di berkati dan kekal bahagia hingga ke jannah! #agzuefinally #AgKawin
11 tahun yang lalu. Skuad bola sepak paling mantap di Kuala Menggatal. #tb #planters #dpim #football
Good Nite! [ SEKADAR GAMBAR HIASAN]
Gua tak tau apa perasaan si Rika Aiko ni. Entah terharu ke, gembira ke atau pura² sedih bila bergambor dengan medal kemenangan semalam. Jangan plak dia nak makanan dari hamper. Takde makanan kucing dalam hamper tu. #cat #pet #catsofinstagram #aiko #wondercat #instakucing #IPTVfutsal
Tahun bertuah. Dua² team masuk separuh akhir dan berlawan sama sendiri. Habis semua skill unicast, multicast, ping & tracert keluar tadi. Mujur tak CNR atau AAA je tadi. #JombloHappyFC #SnorlaxFC #IPTVfutsal #cccfutsaltournament
Fuuuh! Terus berkobar² momentum semangat nak memandu lepas dapat kad. Hahaha! Terima kasih @uber_my ! #uber #uberKL #partners #TnG #momentumcard #UberON