Toggle navigation

More posts from this user

User Image _misz.heather Posted: Nov 20, 2017 12:55 AM (UTC)
fashionnova
50
5 Normal
Confidence is key 🔑 I damn sure know I do this ; take care my kids - pay my own bills ; work my ass off to be a better me every damn day & I am so proud of myself from where I’ve been to where I’m going! I’m not perfect but I know one day someone might think I’m close to it 😜😘 #feelings #confidence #iloveme #momlife #mombod #positivevibesonly #lovetheskinyourein #miszjugsz #chicago #novemberbaby #birthdayinaweek #almost28 #bootybootybooty #fuckyofeelings #ifyoudontlikethisdeleteme #imonone #sundays #sundaynights #nighttime #bedtime #fashionnova
User Image _misz.heather Posted: Nov 12, 2017 10:45 PM (UTC)
92
8 Normal
User Image _misz.heather Posted: Nov 2, 2017 2:24 AM (UTC)
15
2 Normal
#HeyJimmyKimmelIToldMyKidsIAteAllTheirHalloweenCandy — 😂😂😂 Amiyah was sad then bout ready to run up our her room n fight sumbody bout her candy 😂; lmao after I told her I was kidding she cried more then told me I’m bad and not allowed to have anymore candy
User Image _misz.heather Posted: Nov 1, 2017 3:04 AM (UTC)
32
2 Normal
User Image _misz.heather Posted: Oct 30, 2017 3:29 PM (UTC)
57
1 Normal
User Image _misz.heather Posted: Oct 28, 2017 10:22 PM (UTC)
55
1 Normal
User Image _misz.heather Posted: Oct 25, 2017 12:08 AM (UTC)
16
1 Clarendon
Shit b like that sometimes ! Gotta stay strong & love yourself first ! ❤️😘 just know baby girl there is someone out there for you who will love you unconditionally no one ever said Love was easy well either is finding it ; you gotta go thru the bad to get to the good! ❤️ #thoughts #thinking #loveyourself #staystrong #positivevibes #loveispain
User Image _misz.heather Posted: Oct 23, 2017 11:02 PM (UTC)
43
4 Clarendon
User Image _misz.heather Posted: Oct 22, 2017 12:04 AM (UTC)
52
1 Normal
Frecklessss 😜 love yourself enough to never let yourself get less than you deserve ! Your beauty and loyalty will go a long ways with the right man💖 #bae #feelingmyself #themmargaritasdidit #saturday #vibin #loveyourselffirst #mami #special #weekend #drinks #milf 😜😘❤️
User Image _misz.heather Posted: Oct 14, 2017 1:37 PM (UTC)
60
4 Moon
🎶🎶 This one bitch you can count on ; she down for a nigga she ride for em ! Loyal bitch a real ridahh a nigga need her she gun stand beside him ! A go getta ; she her own provider might go thru sum shit but she gun survive it! 🎶🎶 that’s my Fuckn song tho 😎 #downbitch #plies #loyal #rideordie #needmeone #emotional