Toggle navigation
  Posted: Oct 15, 2017 12:50 AM FEED
219
3 Normal
Sebelum mereka undur diri, ini pesan dari @zul_ariffin buat semua peminat..

More posts from this user

User Image thrgegar Posted: Nov 24, 2017 3:21 AM (UTC)
196
16 Normal
Apa yang bergerak gerak ni? Tahi bintang ke tapak sulaiman ni??
User Image thrgegar Posted: Nov 24, 2017 12:59 AM (UTC)
ewanthrgegar
299
4 Normal
Ehhh ehhhh... Sweetnyaaaa si @ewanthrgegar buat muka... Sweet ke? Hahaha.. Layan Gegar Permata Pantai Timur jom... 😍
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 1:24 PM (UTC)
106
3 Normal
Jadi cerita untuk 1 minggu ni, apa komen korang untuk #ShaWan di Ceria Pagi?? Memandangkan hari ini hari terakhir @shahthrgegar dan @ewanthrgegar bergandingan bersama, kitaorang nak belanja video sikit untuk korang yang tak putus-putus beri sokongan! Teruskan mendengar Ceria Pagi okay! Jom jomm tengok video penuh kat Facebook Gegar okayy
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 11:28 AM (UTC)
1,223
10 Normal
Tahniah @missfazura dan @fattahaminz.. bagai pinang dibelah dua la.. hehe. Kredit foto : @meletop
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 10:04 AM (UTC)
386
2 Normal
Apa ya maksud di sebalik " Tahniah Fattzura "? Wah betul la ni dah kahwin? Hehe nak tahu korang boleh tengok pengumuman yang dorang akan buat jap lagi . Kredit : Astro Radio News
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 7:26 AM (UTC)
910
8 Normal
Jap lagi dah nak Asar ni, ni korang semua dah solat zohor belum??
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 7:07 AM (UTC)
192
0 Normal
Hari ni dan esok meupakan hari terakhir persekolahan sessi 2017
Banyak Ilmu yang korang perolehi dari guru guru korang.. dalam ramai ramai cikgu tu.. korang suka cikgu perempuan atau cikgu lelaki.. kenapa
Call atau whatsapp untuk join Gegar Petang bersama @suzanathrgegar dan @nasathr
Call 0395439969
Whatsapp 0167369999
#gegarpetang
#Gegar
#permatapantaitimur
#sembangpetang
#pantascaras
#panggilanberduit
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 5:05 AM (UTC)
183
0 Normal
" Nak jadi apa besar nanti" ? Agaknya apa @ewanthrgegar dan @shahthrgegar nasihat adik adik ni ek.. jom layanzzz
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 4:04 AM (UTC)
370
1 Normal
Alhamdulillah memeyyyy meriahh harini kehadiran #ShaWan di Sekolah Kebangsaan Tawang, Bachok Kelantan hari ini. Abang @shahthrgegar dan @ewanthrgegar ucapkan selamat maju jaya semua adik adik!
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 3:58 AM (UTC)
562
15 Normal
Hahaha siapa lagi comel ni korang??
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 3:29 AM (UTC)
182
2 Normal
@shahthrgegar bagi kata-kata semangat dekat semua pelajar kat sekolah kebangsaan Tawang,Bachok, Kelantan..
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 3:25 AM (UTC)
8,551
217 Normal
Gagal sekali bukan gagal selama-lamanya...
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 2:16 AM (UTC)
922
10 Normal
Hai cik @wanyhasrita sedap tak adik Anis Najwa ni nyanyi lagu awak? Hehheehe
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 1:50 AM (UTC)
1,123
17 Normal
Fuhhh memang sedap betul suara adik Anis Najwa ni.. sampai terjatuh @shahthrgegar dengar suara adik ni. hehehe
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 1:19 AM (UTC)
352
1 Normal
@shahthrgegar dan @ewanthrgegar bersama antara pelajar cemerlang di Sekolah Kebangsaan Tawang, Bachok Kelantan hari ini..
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 12:47 AM (UTC)
172
0 Normal
@shahthrgegar penuh bertenaga harini bersiaran di Sekolah Kebangsaan Tawang, Bachok Kelantan..
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 12:46 AM (UTC)
186
0 Normal
Gelagat @ewanthrgegar kat depan adik adik yang bakal ambik keputusan UPSR hari ni
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 12:37 AM (UTC)
215
1 Normal
hahahaha adoiii mat @shahthrgegar boleh ajar pikap line pulak dekat budak sekolah ni 😂😂😂
User Image thrgegar Posted: Nov 23, 2017 12:13 AM (UTC)
160
5 Normal
Jom kita belajar loghat Kelantan " Jurai" dengan cikgu sally...Sapo dok tahu tokse jadi orre Kelateyyy laaa
User Image thrgegar Posted: Nov 22, 2017 11:48 PM (UTC)
411
6 Normal
@ewanthrgegar dan @shahthrgegar bersama cikgu paling popular kat sekolah Tawang, nama dia cikgu Sally.. hehe #ShaWan