Toggle navigation
User Image gegar.my Posted: Oct 15, 2017 12:50 AM (UTC)

FEED
220
3 Normal
Sebelum mereka undur diri, ini pesan dari @zul_ariffin buat semua peminat..

More posts from this user

User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 1:03 PM (UTC)

211
5 Normal
Apa yang menyentuh perasaan, Ziyyad dilihat terkumat-kamit mulutnya mengikut ibunya membaca Al-Quran ketika berusia 11 bulan walaupun sebutannya kurang jelas.
Kredit : Facebook Shahida Lukman
User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 10:01 AM (UTC)

54
1 Normal
Bila diri sendiri cuba-cuba nak buat orang tertarik dengan kita, sekali tak dilayan pun.. hahaha

Kredit : @9gag
User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 8:59 AM (UTC)

306
16 Normal
Ok soalan kedua dari @ewan.gegar dan @suzanagegar untuk petang ni... Cer jawab... 🤣😁
#GegarPetang
User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 8:02 AM (UTC)

233
8 Normal
Antara penyertaan yang kami terima dari laman instagram @fadzlyfuad menerusi #gengbarugegar.. Masih ada lagi masa untuk korang hantar penyertaan untuk #gengbarugegar ini hingga 28 Februari 2018 ini okayy! Jangan lupa hashtag #gengbarugegar dan #deejacosmetic !
User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 7:30 AM (UTC)

50
0 Normal
Penyertaan untuk #gengbarugegar ini akan dibuka hingga 28 Februari 2018 tauu! Jom muat naik video berdurasi 1 minit di laman instagram korang dengan hashtag #gengbarugegar dan #deejacosmetic. Pastikan instagram anda tidak " PRIVATE " okay!
User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 7:09 AM (UTC)

332
21 Normal
Selamat petang semuaaa... Hari Selasa ni biasa laaaa kat #GegarPetang ada teka teki... Ok soalan hari ni dari @suzanagegar dan @ewan.gegar
Cer jawab, call je 0395439969 atau whatsapp 0167369999 atau komen kat sini ok... 😎
User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 5:50 AM (UTC)

111
2 Normal
Haaa ni juga antara penyertaan yang kami terima menerusi hashtag #gengbarugegar ...Masih ada masa lagi untuk anda menghantarkan penyertaan untuk menjadi penyampai terbaru di @gegar.my ...Hantarkan video dengan hashtag #gengbarugegar #deejacosmetic sekarang ok!
User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 5:41 AM (UTC)

53
0 Normal
Pernahkah anda memasang impian untuk menjadi penyampai radio? Inilah masanya untuk anda sertai Geng Baru Gegar! Caranya cukup mudah, hanya hantarkan video aksi anda bercakap seperti penyampai Gegar di Instagram dengan hashtag #gengbarugegar dan #deejacosmetic untuk peluang menjadi penyampai Gegar. Layari http://bit.ly/2E3s2DN untuk maklumat lanjut! Pastikan tetapan akaun Instagram anda diset kepada public. Geng Baru Gegar dihebatkan oleh Deeja Cosmetic. Wajah yang berseri bermula di sini.
User Image gegar.my Posted: Feb 20, 2018 3:27 AM (UTC)

415
25 Normal
Siapakah anak selebriti pilihan korang??
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 11:10 PM (UTC)

739
14 Normal
@erniezakri : One of my favorite piece from @noraniza_idris ! Some of you mungkin dah tahu, I am obsessed with her songs! Especially dalam album AURA. I’m in love with every single thing. Keindahan lirik, melodi yang baik (and susah! Listen to her Tandang Bermadah 😭) and obviously the music arrangement. Genius! Tajuk lagu ni Hala Timur btw. Saya bukan org Klate, tapi saya cuba tau! Maaf kalau silap sebut 🙈
Ernie terpanggil untuk cover this song, to support her campaign, #SaveIramaMalaysia . Semoga seni irama melayu sentiasa mekar dalam diri semua. Apa lagu favourite Irama Malaysia you guys?
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 10:26 PM (UTC)

98
0 Normal
Nak ceria di pagi hari?? Rahsianya kena lerrrr dengar #Gegarpagi bersama @shahgegar dan @anna.aljuffrey hingga jam 10 pagi nanti tau! Pasti tak kering gusi lahh! Pagi ni korang dah sampaikan salam #gegarpagi belum?? Kalau belum, jom sampaikan sekarangg! #gegarpagi
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 1:04 PM (UTC)

327
7 Normal
Etok salai di Kg Kok Keli Tumpat Kelantan...Ada tak diantara korang peminat etok salai ni?

Sumber dari Resepi Sedap
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 10:00 AM (UTC)

951
11 Normal
Petang-petang camni dapat makan cekodok pisang dengan air teh panas.. fuh.. sedapnya 😍
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 9:12 AM (UTC)

532
3 Normal
Jaguh trek negara, Azizulhasni Awang melaungkan amaran awal untuk mempertahankan gelaran 'Raja Pecut' Kejohanan Lumba Basikal Asia (ACC) apabila melakar rekod baharu Asia dalam acara pecut di Velodrom Nasional, sebentar tadi. Azizul Hasni mencatat masa terpantas 9.774 saat dengan rekod baru asia dalam acara ini.

Sumber : BH/ Bernama
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 8:01 AM (UTC)

90
1 Normal
Petang-petang camni, jom layan #gegarpetang bersama @ewan.gegar dan @suzanagegar hingga jam 7 malam dan korang boleh whatsapp mereka di #NomborGegarDigi kami yaa!
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 7:38 AM (UTC)

134
2 Normal
Selamat petang blako adik kakok kito ter... Haaaa, petang ni kat #GegarPetang @ewan.gegar dengan @suzanagegar nak tanya la sikit... Cer bagi komen kenapa suka tengok kat TV dan kenapa suka tengok kat Online?
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 6:45 AM (UTC)

103
3 Normal
Wahhhh... @apitprojector pun cuba nasib untuk #gengbarugegar ...Untuk anda yang lain yang ingin juga mencuba menjadi penyampai @gegar.my , cuba hantarkan video berserta hashtag #gengbarugegar ..
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 6:41 AM (UTC)

303
4 Normal
Lebih 800 pelancong terperangkap di Gunung Machinchang di Langkawi, selepas sistem kereta kabel Skycab dikatakan rosak.

Menurut Berita Harian, seramai 50 pengguna dilaporkan terperangkap dalam gondola, manakala lebih 800 orang terkandas di stesen pertama.

Ketika ini, anggota Jabatan Bomba & Penyelamat Malaysia (Fire & Rescue Department of Malaysia) dan kakitangan SkyCab perlu mendaki gunung untuk sampai ke stesen pertama bagi membolehkan kerja-kerja pembaikan dilakukan.

Sumber 📸: Bernama/ @astroradionews
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 6:01 AM (UTC)

270
1 Normal
Hahahaha khas untuk Fatimah dan Ali @thefamily.uk ​.. abang @shahgegar dan kakak @anna.aljuffrey dengan Mamajie @adamdidam ni... Fatimah dan Ali @thefamily.uk jangan jeles deh... hehehe
User Image gegar.my Posted: Feb 19, 2018 5:17 AM (UTC)

322
4 Normal
Ikan keli masak berlada je tengahari ni.. ,😍😍😍😍 Kredit instagram : @sodyaya