Toggle navigation

More posts from this user

User Image gabe_moreno Posted: Oct 16, 2017 3:08 AM (UTC)
36
4 Clarendon
Good music right here thanks @rlteague87 for opening my eyes to some awesome tunes.
User Image gabe_moreno Posted: Oct 11, 2017 5:38 PM (UTC)
15
0 Clarendon
It’s one of those days today!! Brand new valve and then this happens SOB!!
🔺Shit happens so it’s whether you decide to pick it up and run with it to solve the problem, or just sit there and cry and play the blame game.
🔺Haha remember we just speaking metaphorically. It would be a little messy if you just picked it up and ran with it!!
#shithappens #waterleakrepair #iam1stphorm #wedothework #bethe1 #h20 #nocrybabies #muddyboots
User Image gabe_moreno Posted: Oct 11, 2017 1:51 AM (UTC)
29
0 Clarendon
HOLY SHIT!!!! Big papi DOWN!!!!
I tried this SOB and barely made it for 10 minutes. This was the before haha I was done after this and think I burned about a bucket of gravy off of me!!!
This was the first time trying this damn thing and went I guess a little less then medium speed?? But wow definitely my go to now to assist on melting the gravy!!!! #iam1stphorm #dadbod #meltthegravy #1stphorm #bigpapidown #legionofboom #1stphormathletesearch #stairwaytohell #sweatfest #bethe1, #wedothework
User Image gabe_moreno Posted: Oct 10, 2017 2:03 AM (UTC)
28
0 Hudson
Haha sometimes you just gotta shake it!! Especially when it’s hot and cleaning after a long Birthday night!!! I never did post this back in July until the wifey showed it too me the other day lol!!! You can call me “ BIG PAPI”
#iam1stphorm #dadbod #phamily #1stphorm #dayafterparty #legionofboom #sneakyvideographer #wifesneakingphotos #1stphormathletesearch #broinlawbonding #bethe1, #wedothework
User Image gabe_moreno Posted: Oct 4, 2017 2:07 AM (UTC)
40
3 Normal
I forgot how damn good this taste!!! I fell off these past 2 months and slipped MAJORLY!!! But like they say it’s not how you fall that matters but how you get back up!!
🔺So knowing I am going to be sore tomorrow morning knowing it’s been a MONTHS!!! I chug a lug my Phormula1 ChocoMint Cookie paired with my Ignition!!
🔺Help with Recovery Time!!
🔺Helps with Muscle Repair, especially after I just finished kicking my own ass being out for so long!!
🔥🔥🔥I really do hate myself for just flat out being lazy and getting comfortable with “normal and ehh whatever mood”. I was doing so good with my wife and then I just started making excuses of why I couldn’t do this or that. There’s a lot going on around us in today’s world. Therefore, you need take advantage of every opportunity that you come across and bust your ass!!!! You have to live it up to the fullest and cherish every moment you experience the good and bad ones. The fact being you will learn from both the good and bad every time. We only have one life on this beautiful earth, SO HOW ARE YOU GOING TO LIVE IT???🔥🔥 .

#phamily #dadbod #liveitup #iam1stphorm #stayfocused #getupagain #1stphorm #legionofboom #fitfamily #1stphormathletesearch #bethe1 #wedothework
User Image gabe_moreno Posted: Sep 29, 2017 6:52 PM (UTC)
20
4 Juno
User Image gabe_moreno Posted: Sep 28, 2017 2:04 PM (UTC)
19
1 Clarendon
Workflow!! Pushing pigs and loading lines!!! Trying to beat the rain!! #water#h20#construction#playinginmud#inspections#cityworker
User Image gabe_moreno Posted: Sep 24, 2017 5:03 PM (UTC)
toniii_moreno
27
0 Normal
Since the Cowboys don't play until tomorrow momma said here you go!!!! Having all girls!! #daddysgirls #daddyduties #crispandclean #shining #iam1stphorm #phamily #sundayfunday #honeydolist
User Image gabe_moreno Posted: Jul 26, 2017 3:49 AM (UTC)
66
0 Normal
Leg day done and done ✅ Plus a little ab and HITT my favorite!!! NOT!!!! Can't forget my good good after my workout either!! It will help lessen my penguin walk in the morning. #postworkout #chocolatemintcookie #ignition #determined #lifestylechanges #focused #wifepushedmein #iam1stphorm
User Image gabe_moreno Posted: Jul 25, 2017 9:16 PM (UTC)
toniii_moreno
33
9 Clarendon
My first time getting this done. I decided to tag along with the wife, haha feels pretty damn good!!!!! #damn #relaxing #legdayproblems
User Image gabe_moreno Posted: Jul 22, 2017 1:28 AM (UTC)
toniii_moreno
29
2 Clarendon
User Image gabe_moreno Posted: Jul 22, 2017 12:51 AM (UTC)
31
0 Clarendon
User Image gabe_moreno Posted: Jul 21, 2017 2:54 PM (UTC)
36
3 Clarendon
When your packing for vacation and your supplements need their own bag lol!!! Gotta love it!!! AKA " the goody bag" #determined #nodaysoff #goals #1stphorm #iam1stphorm #fitlifestyle #lifestylechanges #fitfamily #neversettle #thegoods
User Image gabe_moreno Posted: Jul 20, 2017 2:27 AM (UTC)
22
0 Clarendon
Done and done ✅But had a shitty workout just wasn't feeling it or getting the weight I wanted up. There's always that bad day but I will make it up tomorrow. #focused #determined #eyesontheprize #iam1stphorm #neversettle #suckitup #getitdone
User Image gabe_moreno Posted: Jul 19, 2017 12:51 AM (UTC)
28
0 Slumber
User Image gabe_moreno Posted: Jul 18, 2017 12:57 AM (UTC)
42
0 Clarendon
BIRTHDAY workout done!!!! Shoulder Boulder day!!!!! Haha just because it's your birthday doesn't mean your off day!!! "Focus!!!!" (In the Rocks Voice) lol DONE AND ✅ #goals #focused #birthdayfun #shoulderday #determined #iam1stphorm #neversettle #tanned #dadbod #dirtythirtyclub
User Image gabe_moreno Posted: Jul 17, 2017 11:18 PM (UTC)
32
11 Clarendon
It's my birthday!!!! Lol still have to put in work no off days!!! #stayfocused #determined #shoulderday #arms #goals #legionofboom #iam1stphorm