Toggle navigation
User Image gegar.my Posted: Feb 28, 2012 2:07 AM (UTC)

FEED
3
1 Sierra

More posts from this user

User Image gegar.my Posted: Jan 23, 2018 6:01 AM (UTC)

286
3 Normal
Dato' Rosyam Nor cerita , beliau baru mula mengaji ketika umur 45 tahun.. satu perkongsian yang bagi kita penuh pengajaran.. Kredit instagram @iamrosyam
User Image gegar.my Posted: Jan 23, 2018 5:40 AM (UTC)

320
5 Normal
Selamat tengahari korang, makan apa tu?
Kredit @amazingterengganu
User Image gegar.my Posted: Jan 23, 2018 4:29 AM (UTC)

675
81 Normal
Selamba makan Aloe Vera macam ratah ayam pulak.. errrr.. Kredit Instagram : @mukbanq
User Image gegar.my Posted: Jan 23, 2018 2:13 AM (UTC)

163
1 Normal
Selamat pagiiii semuaaa!
Kredit : @arifjiwaasyraf
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 2:05 PM (UTC)

1,689
10 Normal
" Tangan ni, hingga hujung nyawa sekalipun, dia tetap kesayangan kita dunia akhirat. . Haih, rindu Mak..😢 Kredit : Amy Search
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 9:45 AM (UTC)

116
3 Normal
Jom jom undi @anna.aljuffrey dan @shahgegar di segmen Gegar Pagi dalam kategori Penyampai Radio Meletop dan Segmen Radio Meletop.. #AME2018
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 9:01 AM (UTC)

137
1 Normal
Bunyi bdohong idung @ewan.gegar terr.... Hehehe... Siannnn diaaa...😅
#GegarPetang
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 8:53 AM (UTC)

226
5 Normal
@wanyhasrita dengan single terbarunya Rintihan Rindu di Sidang Media Anugerah Meletop Era 2018 .. #AME2018
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 7:47 AM (UTC)

85
1 Normal
Hadoi... Panas muka, pening kepala, sakit kepala, bedenyut denyut dari awal pagi lagi... Tapi apakan daya, kena jugak kerja... #BukanMengeluhNiTau... Hahahha... @ewan.gegar ni ha, bagun pagi tadi dah mula rasa tak sedap badan, demam la citernya... Tapi masih lagi kerja hari ni, sebabnya Suzana memang dah cuti, sape nak ganti... Heee... Korang mesti pernah kan 'Kena Kerja Masa Sakit'. Mai la share cerita dengan @ewan.gegar kat #GegarPetang, call je 0395439969 atau komen kat sini ok...
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 5:32 AM (UTC)

492
11 Normal
Jom tengahari ni pekena nasi putih + ayam kampung + sambal belacan jom! 😍😍 Kredit : @gambarmakanansedap
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 1:15 AM (UTC)

88
0 Normal
Terima kasih @drtengkuasmadi di atas perkongsian info yang sangat berguna. Masalah kemurungan sesuatu yang serius, jangan ambil mudah okay.. #GegarPagi
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 1:05 AM (UTC)

63
0 Normal
Korang boleh follow Instagram @drtengkuasmadi untuk sebarang pertanyaan mengenai masalah yang dihadapi. #GegarPagi
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 12:56 AM (UTC)

96
0 Normal
Ini pesan @drtengkuasmadi untuk anda atau sesiapapun yang sedang murung. #GegarPagi
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 12:51 AM (UTC)

60
0 Normal
Banyak punca yang mendorong seseorang itu mengalami kemurungan.. ini yang korang kena tahu @drtengkuasmadi
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 12:44 AM (UTC)

170
1 Normal
PUNCA kemurungan berlaku dan apa tindakan yang patut anda buat? #GegarPagi
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 12:31 AM (UTC)

70
0 Normal
Jadilah PENDENGAR yang baik kepada mangsa kemurungan. Beri peluang untuk dia meluah atau melepaskan rasa ' Sakit ' yang dialami.. #GegarPagi
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 12:25 AM (UTC)

54
0 Normal
Peranan PALING penting yang patut dilakukan oleh orang sekeliling apabila berhadapan dengan seseorang yang sedang sakit kemurungan. #GegarPagi
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 12:15 AM (UTC)

53
0 Normal
Gi kerja pagi-pagi kena cergas,jangan mepeh pulok..Haaa @drtengkuasmadi ajar dialek Ganu hari ni. Siapa tahu mepeh tu apa?? #GegarPagi
User Image gegar.my Posted: Jan 22, 2018 12:02 AM (UTC)

60
0 Normal
@drtengkuasmadi cerita jenis-jenis orang yang sedang mengalami kemurungan.. #GegarPagi
User Image gegar.my Posted: Jan 21, 2018 11:32 PM (UTC)

90
0 Normal
Hari ni topik istimewa di Gegar Pagi bersama @drtengkuasmadi yang akan membincangkan masalah yang harus dititikberatkan orang ramai iaitu masalah kemurungan. #GegarPagi