Toggle navigation
User Image inkslinger818 Posted: Feb 2, 2016 11:44 PM (UTC)

FEED
19
2 Normal
So my little one said the ps3 stopped working so I popped that sucker open and long behold, this is what a 9 year old ps3 looks like on the inside 😳😨 of course since I can fix just about anything LOL I Took THE whole thing apart and voila! Runs Like A CHAmp LOL #jackofalltrades#ps3flow#isthisdirtyenough

More posts from this user

User Image inkslinger818 Posted: Feb 25, 2018 5:21 PM (UTC)
7
2 Normal
Finally!!! The day has arrived 😁😁😁 I've waited soooooo damn long for this moment and it's here!!. Up bright n early ready for this. Toy con at circus circus is gonna be the shit!!!! (I hope) πŸ˜‚ time to get ready n dip out πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ #toycon#letsroll#toynerd#toycollection#toycollector#vegastoycon
User Image inkslinger818 Posted: Feb 25, 2018 9:38 AM (UTC)

17
0 Normal
When u have a nice lil 600 dollar day at work n still win another 250 at the casino πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ id say it was a pretty damn!!! Good day πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚. #winnerwinner
User Image inkslinger818 Posted: Feb 24, 2018 9:12 PM (UTC)

21
2 Normal
Every damn!! Day of my life smh "and I want it facing my way cause it's for me and it's really meaningful cause it represents the key to my soul" 😠😠😠😠😠😠 #ihateyouhossoooodamnmuthafuckingmuch #tattoolife#inked#tattoos#howtonotgettattooed#nightmareoninkstreet#bitchesbelike#thotsbelike
User Image inkslinger818 Posted: Feb 24, 2018 6:04 AM (UTC)

24
0 Normal
Foot shot!! πŸ™ŒπŸ™Œ baby foot is from a birth certificate, but name and numbers are free hand 😎 #tatty#foottatty#blackandgraytattoos#vegastatts
User Image inkslinger818 Posted: Feb 23, 2018 10:56 PM (UTC)

44
4 Normal
Lunch time!!! πŸ˜‹ n just cause it's tax season, I got to add 2 extra toppings to my pizza πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ #taxmoneyputtogooduse#πŸ˜‚#lunchtime#pizzatime
User Image inkslinger818 Posted: Feb 23, 2018 10:49 PM (UTC)

19
0 Normal
Yeeeeahh... sure buddy. just enjoy your crusty lil handbag n matching outfit combo n shut up πŸ˜‚πŸ˜‚ #taxseasonflow#taxseasonishere#andthisainteventaxmoney#bitchesbelike
User Image inkslinger818 Posted: Feb 23, 2018 9:00 PM (UTC)

33
5 Normal
I do not approve your lil taxitude missy smh 😐 u and your new dusty lil purse 😝😝 #bitchesbelike#hoesbelike#taxseasonishere#spoiled#littlems3000
User Image inkslinger818 Posted: Feb 23, 2018 2:07 AM (UTC)

29
0 Normal
There's always fuckery here at work πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ helps make my days go by super quick ☺ #workflow
User Image inkslinger818 Posted: Feb 22, 2018 10:21 PM (UTC)

32
2 Normal
#tbt That father and son bond πŸ˜‰πŸ˜πŸ˜ I think we look pretty damn handsome πŸ™ŒπŸ™Œ#myfirstborn#sandovalkings #timeflies#mylittleguy
User Image inkslinger818 Posted: Feb 22, 2018 9:44 PM (UTC)

43
2 Normal
😁😁😁"You don't raise heroes, you raise sons. And if you treat them like sons, they'll turn out to be heroes, even if it's just in your own eyes." #tbt #mylittleguys#sandovalkings#myheart#wildhair
User Image inkslinger818 Posted: Feb 22, 2018 5:58 AM (UTC)
27
2 Normal
After that stupid ass speeding ticket u can see ever so slightly behind the scratchers 😭😒😒😒😒 I needed something to cheer me up. Scratchers and a orange Julius usually does the trick πŸ˜‚πŸ˜‚ n I'm still taking my ass to the casino when I get home hopefully somebody besides me is paying my speeding ticket πŸ˜‚ #fingerscrossed#scratchers
User Image inkslinger818 Posted: Feb 22, 2018 3:44 AM (UTC)
27
4 Normal
Have u ever met anyone the spends 100 bucks in candy n junk? Well now u have πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ o well, Charlie brown is always a must #charliebrown
User Image inkslinger818 Posted: Feb 22, 2018 1:59 AM (UTC)

15
0 Normal
Shit happens to me all the time. I buy an article of clothing to wear for a certain occasion, forget I bought it, n never wear it again πŸ˜‚ or I just don't like it after I buy it lol #ihaveabadmemory
User Image inkslinger818 Posted: Feb 22, 2018 1:17 AM (UTC)
50
1 Normal
Quick stop before actually heading back home πŸ˜‹πŸ˜‹ no trip is complete without a chi chis pizza feast #mmmmmmmm#chichispizza
User Image inkslinger818 Posted: Feb 22, 2018 12:45 AM (UTC)
22
0 Normal
Had to surprise pops at work n hang out for a bit before hitting the road n heading back home πŸ™ŒπŸ™Œ. Fyi my dad repairs big production cameras for the film industry, so if u toy photography muafuckas or ig fashion/workout models need a legit camera I got you πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ the biggest lens you can find are sitting in this building πŸ˜‚ #ineedthemposters#timetoheadbackhome#loveyoupops#letsroll
User Image inkslinger818 Posted: Feb 21, 2018 8:06 PM (UTC)
29
0 Normal
She's shopping with us today 😁 she was a little hesitant at first, but she's koo now πŸ˜‚ #shoppingtime#cookiethepompom#shoppingbeforewehittheroad
User Image inkslinger818 Posted: Feb 21, 2018 5:46 AM (UTC)

36
1 Normal
We're still out here representing for you my boy πŸ™ŒπŸ™Œ didn't mind doing this one at all @mr.davis_ink #riptrippy @trippyink818 #pouroutalittleliquor
User Image inkslinger818 Posted: Feb 21, 2018 1:37 AM (UTC)
52
1 Normal
Pops had the pozole ready to go πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹ #dinnertime
User Image inkslinger818 Posted: Feb 20, 2018 7:37 PM (UTC)
38
0 Normal
After she tries biting me for about 20 minutes, she just lays next to me till she falls asleep πŸ˜‚πŸ˜‚ #cookiethepompom#goodmorning