Toggle navigation

Taman Desa Permai, Marang Terengganu

Jangan terlalu berharap yang orang akan suka kita. Mungkin sekadar di mulut tetapi bukan di hati. Sebab hati manusia ni kita tak boleh dibaca .
User Image lee.3369 Posted: Dec 2, 2017 4:41 PM (UTC)
13
0 Normal
Tb...skuad sukarelawan rela Marang bersama krt desa permai..
Alhamdulillah, my 3rd box of JTT @jamu_tun_teja. 1st jamu yang akan jadi peneman seumur hidup farah lepas ni rasa nya. Hehehe. Sbb mudah+cepat+sihat!! Bg tenaga n lose weight hokayy. Menjaga kesihatan rahim, menstabilkan kitaran haid. Yg paling peting milkbooster! Sy suka, sy suka!! Melimpah ruah susu dibuat nya. Kenyang la nufa 👧. .
Attention 📣📣📣 JTT ni bukan fokus utk yg dah kawin je taw. malah yg belum kawin pon blh mkn, yg tgh berusaha nk dapat kn zuriat pon blh cuba. Tak salah baiki dalaman kita dlu untung2 luaran pon cantik. Pada yang nak cuba tu whatsap farah meh 0139161210.

#jtt_marang
#jtt_terengganu
#jttteam_ainmahazis
Nak sentiasa nampak muda dan bertenaga? Jom Ber-Tun Teja! Jangan risau tentang rasa JTT ni, tak pahit mcm jamu-jamu lain. Rasa masam-masam manis je, pedas-pedas halia. Lepas consume 3 hari, terus rasa addicted, tak sabar nak tunggu pagi esok nak koyak satu sachet lagi.
.
Kesan seawal hari pertama pengambilan. Angin-angin di dalam badan dah mula keluar (sendawa). Seminggu dah nampak kesan positif (ringan badan, bertenaga, lawas, kulit muka berseri & moist). Jom kita mulakan penjagaan dalaman kita as wanita. Tak rugi pun malah makin bertambah-tambah seri luaran nanti bila dalaman kita pun awesome! ❤️
.
📍Ready Stock
RM176 per month
.

Whatsapp 013-9161210
Whatsapp 013-9161210
Whatsapp 013-9161210

#jtt_terengganu
#jttteam_ainmahazis

top 10 instagramers

top 10 hashtags