Toggle navigation

Masjid Istana Negeri Kbg Krian

nok make sgt nasik kerabu
alhamdulilah dapat jgop

depe sket dari Masjid Istana nih
dohlah Mokcik2 blako hop jual, rock2 blako
Ambo nok turun pum takut ☺️
Pahtu ado jah adik perempuan berhenti pakai make up tebal blake ambo, naik motor pakai spek tp tok makae up depae ambo. hahahhahahhah
loh gi lah mokcik
dio oyat dio kure dengar
meme tok dengar lah mugo ambo drive thry jah 😂
NI PALING BEST... yg paling suka
...SEMUA DALAM 1.... JIMaT
Balqis Perawan wash - sesuai utk kanak-kanak perempuan, perempuan remaja, wanita dewasa.. tak ketinggalan lelaki pun ad yg guna...
- sesuai juga dijadikan mandian badan, shampoo, pencuci muka, pembersih kemaluan
w/a: 013-9695798 utk sembang tntg #jamunenek pun boleh
#barang #wajib #ada #untuk #perjalananjauh
cuma tambah #doran2 jer 😊berus gigi, dan ubat gigi je😉😉
sy dh unblock semua... wechat n whatsapp..
selamat hari raya
#maaf sebab lama sgt block awk2 semua
#kawan lg kan :D
#harap xde lagi perangai gila2 ok
Keno bertugas disini pada ..


SUBUH, MAGHRIB, ISYAK sehingga 2/7 inshaa allah


Pakat mari saem sobat,kito pakat berayo disini blako


Semoga segalo khijo buat kito diterima Allah Jalla Wa'ala

#masjidraya
#cadanganorder .
RM158 untuk 6 barang? Mengarut betul! 😱 Murahnyaaa! .

Tahu tak beli satu set terus ni jimat RM40? Ye betul... kalau beli satu2, postage lagi. Lebih baik ambil satu set terus boleh buat ala-ala spa kat rumah tau! .

Khas untuk penjagaan muka & badan. Yang penting 100% selamat & bahan2 organik ❤ .

Jom cuba, Nabila guide awak sebelum & selepas guna. Nanti dah cantik jangan lupa berterima kasih kat Temyracle 🤗 . 📲 Whatsapp 014-3895980 untuk pertanyaan/tempahan. Postage & COD everyday ✅ #fullsettemyraclenabila
Alhamdulillah..
Terima kasih Ya Allah..
Kau turunkan hujan rahmat hari ini..
Menyejukkan siang kami yg panas ini..

top 10 instagramers

top 10 hashtags