162,124 Posts

56s zu.tara
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀zutara
zu.tara My parents just lectured me for 10 minutes on why I didn't take part of some project at school about where you put up a picture of yourself and 2 grades write nice things about you. Thanks people who organized it. 56s

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀avatar◡̈
atla.lok.obsessed KORRA// omg i typed KOREA by accident when I tried to type korra. Hahah. xD Anyways Gm, I keep losing followers, bwah. :(( Well have a good day! :)) 2d

» LOG IN to write comment.

Video ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀avatar◡̈
atla.lok.obsessed RIPTIDE BY VANCE JOY// I LOVE THIS SONG OMG 2d

» LOG IN to write comment.

Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀avatar◡̈
atla.lok.obsessed It breaks my heart seeing people leave the fandom and say it's "dead" and "boring" :') I'm not going to leave anytime soon and i'm sure many of y'all will do the same! Goodnight! Xooxoxox IM HUNGRY 18h

» LOG IN to write comment.

Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀avatar◡̈
attackonavatar Okay let's okay a game lol
RULES:
VOTE OUT YOUR LEAST FAVORITE ANIME!
__
Whichever anime wins will be the next anime I watch!
__
{ #korra #mako #aang #lok #atla #bolin #republiccity #makorra #opal #jinora #tenzin #kai #kainora #katara #sokka #zuko #asami #toph #kuvira #aot #attackontitan #eremika #eren #armin #mikasa
35min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

daca_33 Today is the birthday of the #first #love of my #life #Zuko happy 11th birthday, I'm counting down the days until I can give you all the #birthday #treats I've missed out on 🌞 #dogsofinstagram #mutt #rottweiler #germanshepard #chowchow #mix #dog #beauty #happy 46min
  •   kismin67 Happy birthday Zuknica cuknica 39min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

thelittlestotaku_ Zuko sketch #zuko #mysketch 56min

» LOG IN to write comment.

thefallenuniter Your favourite serie(s)?

Another edit I made. Idk what's with me and Korra in water!
1h

» LOG IN to write comment.

beccatay349 God i love Uncle Iroh ^~^ he has so much wisdom and passion for tea. And Zuko's hair loooving it #uncleiroh #iroh #dragonofthewest #zuko #zukomoment #scar #tea #hotleaftea 1h

» LOG IN to write comment.

jinora_ A little edit I made :3 I'd like to dedicate this one to @adiinda, an example of the type if followers I cherish the most. Others (that are not Avatar pages if course) which are some of the most lovable friends I have are @jkaur_shan, @shada_time, and @mytrait.
-
-
Anyway, idk what's gonna become of me, but so far as it is, I literally hate my editing style. Since we're already at the 'naming accounts' part, I'd like to list a few of my favorite edit-inspiration accounts: @thegreatuniter @kuvira.runstheworld, @theequalist, and @equalistmonster.
-
-
I love you!
1h
  •   drunk.on.cactus.juice Please share the apps you use for editing! (If you don't mind)1h
  •   shada_time Awe ;_; <3 ilysm 1h
  •   shada_time If you need some help with editing I can always try to give tips! :) even tho mine suck xD 60min
  •   adiinda This is amazing! thank you so much!! It's beautiful!! 58min
  •   _earthbender_kagome_ This is so coool! 58min
  •   mytrait @jinora_ aaw thank you so much, you're the sweetest ️ this makes me so happy! 25min
  •   mytrait @mytrait and i do believe that your edits will get better from time to time, it takes practise and patience (my inner tenzin is showing) just like drawing! ..which makes me kind of cringe because i haven't drawn in ages, but this isn't about ME this is about YOU, so stop hating it and start working on it! Try to have fun, the 'skill' will come after 20min
  •   mytrait And love you too!19min

» LOG IN to write comment.

1h jinora
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Master Jinora

» LOG IN to write comment.

sukka.otp It's different than the last one sooo... Yeah.
-
-
-
#atla #lok #aang #zuko #katara #suki #sokka #toph #korra #mako #bolin #asami #tenzin #bumi #suyin #lin #beifong #sukka
1h

» LOG IN to write comment.

_.maiko._ #zuko and... what was her name?! 1h

» LOG IN to write comment.