15,609 Posts

  •   protektyanek Highschool was hella lame hahaha and i was a douche! But so is everyone i guess we were just doin our thang @vazsqueezy 3y
  •   protektyanek Hahahaha gettin baked and erryone askin u why tha fuck u look so high !!! So many lolzzz ! Good fuckin times at school but also the worst! I did love skating my school though! Best ledges in portland 3y
  •   protektyanek Yeah bruh so much rain in tha P it sucksss!! Good skate parks dough! Where ufrom? Cali somewhere? 3y
  •   protektyanek Fuck yeah gettin on that skatopia tip!!! Sounds fucking fresh as a maffukkka 3y
  •   iamjessicagill Awwwww!!!! 9mon
  •   protektyanek @iamjessicagill this is me ruining pplz night on prom lolz 9mon
  •   iamjessicagill Back in 2002? 9mon
  •   protektyanek This photo is 133 weeks old lolz 9mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Essence

» LOG IN to write comment.

Nashville Joe Radcliffe
radcliffejoe All other Alabama fans. #youlost #thisguy 4y
  •   beffney12 Boo saban. Go muschamp #gogators 4y
  •   radcliffejoe Heck yeah!!! Just thought this guy won the fan game for Bama. Lol #gogators 4y
  •   beffney12 Is there a winner if your a bama fan?... 4y
  •   beffney12 You're 4y
  •   radcliffejoe Haha I guess we'll see. Oh and this guy. Lol 4y
  •   beffney12 Haha, guess we will. Bama fans... God's living sense of humor. 4y
  •   stewbow This conversation made my day! Go Gators!!! 4y

» LOG IN to write comment.