94,130 Posts

» LOG IN to write comment.

gallery503 #Repost @markchronic with @repostapp.
・・・
Still #WUWEDNESDAY somewhere, ね? LEMME HEAR YOU SAY STIMULI!
Teen bedroom floor tshirt series on show now at Shibuya Seibu B8.

#wutang # #markdrew #papercut #7thChamberPII

東京近郊の方、渋谷西武で開催されているマークが参加してるグループショー、面白そうですよ。#wutangclanain'tnuthingtafuckwit
1d

» LOG IN to write comment.

thegigolobowski ...damn near brings a tear to my eye every fuk'n time. :) 2d
  •   thegigolobowski Yes!! @carlaaayjoe that's so fuk'n awesome! I've been keep'n it low key...but I'm here meow. ;) but I've thought that for a long time too! Love that song...any time it comes on...I stop what I'm doing, saying, and thinking and turn it up.lol 2d
  •   carlaaayjoe Hahaha yes! Dude I've been creeping on the music you have on here too and I'm telling you we have the same mind. I have sideways lyrics on my picture from the other day! Straight killin it dude. Love it. 2d
  •   thegigolobowski @carlaaayjoe holy shit! Yeah you did! This guy's love'n it too! And back atch'a great minds all the way! 2d
  •   thegigolobowski Creep all you want ma'am. :) 2d
  •   thegigolobowski @carlaaayjoe I just noticed your everclear lyrics too!!! 2d
  •   thegigolobowski Fuck! Spot on is right! 2d
  •   carlaaayjoe Hahah I'm tellin youuu!!!Wu Wednesday is pretty fuckin legit sir! @thegigolobowski 2d
  •   thegigolobowski @carlaaayjoe well for what it's worth...I trust a person that loves the wu... and yeah, I love it! I'm already ready for next week...been love'n #wuwednesday since I found out about it. #toolegit2quit 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Dopest NJ Logo Designer.

» LOG IN to write comment.

bondiblaster Came in one day too late for #wuwednesday but here it is. Ghostface's new album fresh off the box. With giant size comic book! #vinyl #wutang #truehiphop 2d

» LOG IN to write comment.

a_tark #tbt about 7 years ago and before my gauged ears...still wish I had my lip pierced..I miss that shit #lookatthebabyyyy #younganddumb #beforethebeard #beforepowerlifting #ididntevenlift #whatthefuckwasithinking 2d

» LOG IN to write comment.

brandonellison This sums up yesterday #wuwednesday #Wutang 2d

» LOG IN to write comment.