62,244 Posts

Video Kadriye Buyuk
longlivekadriye But why y'all mad tho? When I was single y'all wasn't checking for me? #whyyoumad 11min

» LOG IN to write comment.

Normal is da wrng thng 2 think u in

» LOG IN to write comment.

x0_meranda Fake fukss !! #2faced #snakes #hater #whyyoumad can't fuk wit yall there... 5h

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Melinda aka Whispers
melohbaby Bitches be stalking my IG and Facebook so i figured i'd make a post just for you;)
Have fun lurking!
#youmad #whyyoumad #haha #byefelicia #getoveryourself
5h

» LOG IN to write comment.

Video AlexisLeAndraAlejandraBarrios
leandra_barrios You mad cuz my ass pops severely and yours dont! #whyyoumad don't hate cuz your ass can't look good in lingerie! Ahaha great ass Wednesday night! #lingerieparty @aliman2121 @ryanssssmith91 @hakimharris @youngmixxedsavage @kaylabowens @salute2larosa_ @youngmixxedterio @tai2dope !!!Tagg who ever else was there!!! 6h

» LOG IN to write comment.

tati_blaze I'm the first to compliment a woman if she looks pretty...no hate in my blood I don't understand these girls that burn holes through me and hate but never even so much as had a conversation with me #whyyoumad #growup #hatingwontmakeyouprettier 7h

» LOG IN to write comment.

Inkwell Karen and Chiko Medina

» LOG IN to write comment.

lowery_brandon Lol I love when a little bitch on a free text app trys to act like a hard ass behind his cell phone #youmadbro? #whyyoumad? 9h

» LOG IN to write comment.

startrell305 This is my #really face o well life to short to be stressing boo boo #whyyoumad 10h

» LOG IN to write comment.

vita_thestylist By da way these haters ain't talkin bout nun I'm still gettin money ! #whyyoumad 10h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.