3,421 Posts

jerseywest Chocolate Butterscotch Pudding Parfait with #loveandgrahamcrackers #eatingmyfeelings #whatarethose 21h
  •   stephani712 Omg I really hope this is transportable to my face tomorrow 21h

» LOG IN to write comment.

egoriginalart Ummm @rnwyatt either the bear is out of hibernation or Bigfoot has been in the snow #footprints #whatarethose #snow #pa 2d

» LOG IN to write comment.

michellekara88 Savoring my own bubble of solitude up on Mt Tamborine. Photo cred @alexandra_laure_ #mttamborine #howstheserenity #whatarethose #rissolesdarl 4d

» LOG IN to write comment.

imallierose Sunday's R for family 4d

» LOG IN to write comment.

bi99ame Sunday fun day vinyl haul ... #whatarethose @pinkcandyhearts 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cshieldsxo Couldn't have said it better myself.... #truefriends #whatarethose? #overit 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cedricmarvin Titty sprinkles tho? #cedricism #whatarethose 6d

» LOG IN to write comment.

iamabando good morning... planet earth #puppy #morningwalk #whatarethose #ohleaves 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cillove But where did i go wrong? #falseadvertisement#whatarethose#smh 1w
  •   karluh87 1w
  •   natashia_wilcoxxx Hahahha hey you tried lol 1w
  •   cillove Smh... you guys what one ? ... 1w
  •   angie_luv4 Lol it's chocolate right?? If it's microwaveable do it for a couple of seconds at a time n put a lil crisco so it isn't so thick it looks burnt or like their was water in it water n oil don't mix n it kinda looks like that lol 1w
  •   cillove Yea it was the microwavable kind. It said to put vegetables oil in it and thats what i did but next time ill try crisco. Next time they will be like the picture lol @angie_luv4 1w
  •   rossimar2121 Omg u did worse than me loca 3d

» LOG IN to write comment.

Normal Desiree

» LOG IN to write comment.

Normal Barry White A.K.A BSKILLZ