206 Posts

rossisings Get my bro @peteymac17708 new project on iTunes #westkeptsecret link in his bio 😎 1d

» ログイン to write comment.

k00lj0hn Go get my bro @peteymac17708 new project on iTunes #westkeptsecret #bayshit 1d
  •   peteymac17708 Damn bro I was just texting you that's some weird shit right there. 1 love tho 1d
  •   peteymac17708 LINK IN MY BIO 1d

» ログイン to write comment.

ialreadykilledem at the YBS video shoot! With My 2 favorite female artist Kim Grace the songstress and dope writer☚and she's the Rapper☛ Jet Dope 6d

» ログイン to write comment.

mollybecoolin No disrespect to anybody because I'm a fan of all kinds of music rather your coming with real lyrical bars or party/trap type music which some people might consider #fuckery I genuinely like and listen to all of it how ever this dude is 1 of the few from around the way that actually put thought into his verses and songs September 16th #livewirerecords present my bra @peteymac17708 #westkeptsecret real #westoakland #lowerbottom check him out and o yeah I'm on the project lol #livewiremfh 6d
  •   peteymac17708 Man I appreciate that my nigga you a real nigga bro. A lot of niggas (especially fellow artists) be too proud to show another nigga love. We can't be like that. You one of my fab artists that I know that's y I had to get you on my debut shit. And we gone keep pushin a hard one #100 6d
  •   allbaymusic dope! 3d

» ログイン to write comment.

frommysicilianheart First session in sissy's new studio doing some boxing abmat sit-ups! #latergram #westkeptsecret #areyouinonit #personaltraining #couplessession #shemurderedus #tabatasprints #situps #boxing #fitfam #cltfitness #fitness #progress @jay_colston I see you getting after those sprints in the background! @westkeptsecretclt 4w

» ログイン to write comment.

tramac21 Currently bumping dat #Klepto by Watts Prodigy go grab dat on iTunes. #BANGER !! #HubCity Ent. #WestKeptSecret 1mon

» ログイン to write comment.

the_wolf_of_california Its Alot Of Real Niggaz Waitin on @peteymac17708 Yall Said Yall Want Real Shit!! Well get ready Fa tha #WestKeptSecret and Go Follow the Kidd @peteymac17708 @peteymac17708 @peteymac17708
#StayBlowinent #MoneyBall #LiveWireRecords #BeenTrill
1mon

» ログイン to write comment.

footz415 *COMING SOON* PETEY MAC THE WEST KEPT SECRET @peteymac17708 #westkeptsecret 1mon

» ログイン to write comment.

i_am_legend400 #Latheronebarbershop Has CLOSED!! Come check out the Newest #Barbershop in #Fullerton Barba Soul Barber shop 430 W. Commonwealth Ave. Fullerton, CA #barbasoulbarbershop #realbarbers #realbarbershop #fullertonbarbers #fullertonbarber #fullertonbarbershop #Downtownfullerton #latherone 2mon

» ログイン to write comment.

2mon footz415
Normal FOOTZTHEBEAST

» ログイン to write comment.