1,267 Posts

ng_wai_ting 字體一直很醜 但我寫/思故我在
不知道為什麼 方格紙張是我一直所喜愛用的;-) #welcome2mylife#要是問題迅速解決思緒也隨之解脱#be4weget2o#lovelife
6d

» LOG IN to write comment.

Normal Fee
justadashofjess This hike really kicked our ass! Our tour guide Arthur wanted to kill us. Lol.
#earlymorningworkout#hike#fitness
#trails#workout#welcome2mylife @arthur442hd @hyedee30 @froybaltazar
1w

» LOG IN to write comment.

Inkwell infamizvenus

» LOG IN to write comment.

ericmarx11 Two years later and finally got my date to Santa Monica! #pierlife #datenight #welcome2mylife 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

djsremba Gonna see a lot of cool stuff this month ladies and gentlemen! Stay tuned for some fun stuff! Mine and @lvnchbox's first stop, West Virginia University. #WVU, y'all have nooo ideaaa. @coriii_ackerman #glowrage #paintpaintpaint #paintedpartypeople #paintparty #wewantpaint #welcome2mylife #lezdoitt #rage #rageface #lezgo #turnup #paintU 3w

» LOG IN to write comment.

3w iamtat2
Normal De'Vante funchez a.k.a Tat2
iamtat2 #theNEWmanbehindthebandana #CoolKidz t-shirt..my clothing line #JohnKasalinoClothing in effect,,also once my promotional tour dates are acquired,,you can also purchase any of #JohnKasalinoClothing items @ any local booths,,follow #tat2 on #instagram @iamtat2 #twitter @iamtherealtat2 & also my fan page on #facebook @tat2 for tour dates or store locations available..#teamtatemup #theentourage #guccibandana #TeamFollowBack #faceass!!! 3w

» LOG IN to write comment.

aphrotati And she's only 18#welcome2mylife #mood 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

keenan_nubbs "These are the proving grounds!! So who's the faggot now?!"
#attila #warpedtour #provinggrounds #metalcore #welcome2mylife
4w

» LOG IN to write comment.

keenan_nubbs Warped Tour 2k15 with the squad 😎 #warpedtour #welcome2mylife 4w

» LOG IN to write comment.

ericmarx11 So yeah went to warped tour and ran into Levi!! #warped #sd #missmayi #staymetal #mosh #welcome2mylife 4w

» LOG IN to write comment.

1mon iamtat2
Normal De'Vante funchez a.k.a Tat2

» LOG IN to write comment.

prezidential_p I'lol Rott in the the Feds to make sure dat my kids str8/ I'll leave a nigga dead to make sure dat my kids safe/ I ain't tripping bout des hoes money what I gotta make/ shoutout to the jackboys this 40 a make yo body shake/ #Welcome2MyLife Video on the way also #Youtube check the song out realShit 1mon

» LOG IN to write comment.

keenan_nubbs "Look deep into nature, and then you will understand everything better"
- Albert Einstein
#nature #beauty #welcome2mylife
1mon

» LOG IN to write comment.