53 Posts

be_i_tea_see_h Had to repost this😛#wakeupmuthafuckas!!!!!🏼🏻🏋## 2mon

» LOG IN to write comment.

jazziemami418 Lolololololol this is so me. You gotta start off your day with the right song lololol . #goodmorning #wakeupmuthafuckas #LoveJazz 5mon

» LOG IN to write comment.

taylorbird___ Made these delicious #applecinnamon #muffins this morning. Details will be on my blog later today! #foodporn #nomnom #breakfast #riseandshine #wakeupmuthafuckas 9mon

» LOG IN to write comment.

rhymbuk #currentsituation #bamboozled been bouta decade since I saw this...shit looks completely different now but this mufuka is hilarious!! #niggasisabeautifulthang #blak #keepsmyteethwhite #yessir #maumau #chickensuit #justsayn @njcprod #SouthSideDidit #wakeupmuthafuckas #GM 11mon
  •   skweek_bird @rhymbuk What were The Roots goin by? Alabama porch monkeys? Man. That movie is one of the greatest but most hated of all time. Cracker Ass Mc Serch hatin white people is the greatest. And the black is black track.... 11mon

» LOG IN to write comment.

tip_toeing_fuel_forged Good morning all!! Let's get to welding!!! #WakeUpMuthaFuckas #ItsGrindTime #MoneyDoesntMakeItself 1y

» LOG IN to write comment.

_andylok_ And yall think ebola just came.outta no where out the blue and magically appeared on somebody? The us government has been doin it for years infecting people with viruses stds and all these other man made deseases in other countries...Dont believe me do the research, Its alll world pupulation, #Genocide, Survival of the fittest..You got money then ur good... 2y
  •   1ms__fanny__cruz Exactly... they are always up to something! They say they want a better country a better America but reality they don't give a fuck about us. They just want money and that's why they test so much shit on the people that believe the lies they say. It's a bunch of B's 2y
  •   jrsmokess No world order lol 2y
  •   ji_sel It's not the world it's the communist countries. All the socialist countries are still good. We used to be a socialist country until republicans started treating everyone according to class and it's true not to offend anyone. Why do you think republicans teach us to believe socialism is bad? Because socialist treat EVERYONE equally regardless where in life they are whether rich or poor, educated or not 2y
  •   geotatts My nigga president "Barack Hussein" Obama is gonna make the U.S. Go threw some bs well it was all planned just so they can show the world that for a black person cause all that then the white will always wash their hands like always I ain't racist but like you said I did my research now even in the cartoons Chanel's are talking about illuminati ain't that some shit @_andylok_ 2y

» LOG IN to write comment.

so.necessary This just made my day! Big shit from the KC Chief @kutt_calhoun coming soon! #yallready #NaYaAint #halfYallstillSleep #WakeUpMuthaFuckas 2y

» LOG IN to write comment.