31 Posts

electricview Accidentally made NY style pizza today. Thin middle, thick crust #scrub #pizza #food #villaRomaPizza #ny #newyork #lunchTime #mobilephotograhy #pizzaIsArt #eat 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   bocabrofist Gross, what would the pizza your eating say? 2mon
  •   electricview @pewds.grande Lol, sorry if I offended you with you Kevin Bacon made out of bacon post; I thought it was quite creative. To answer your question, the pizza wouldn't say anything because it's inanimate. 2mon
  •   bocabrofist Ok? And I didn't make that bacon post 2mon
  •   bocabrofist PewDiePie did 2mon
  •   electricview @pewds.grande humor me? 2mon

» LOG IN to write comment.

electricview Happy Pi Day! #PiDay Saturday afternoon was busy, I made 4 cheese pizzas for one order. @hamid.mohmand @suuwoosultan @hamy_salty #pizza #food #villaRomaPizza #familyBusiness #snapChat #greatMobilePhotography 3mon

» LOG IN to write comment.

houston_foodies In need of delivery near the med center? Hit up Villa Roma Pizza, located at 2132 Holly Hall Street. The spaghetti chicken alfredo is delicious! And don't even get me started on their garlic bread... #houston #foodie #houstonfoodie #houstonfoodies #houstonfood #htx #htown #villaroma #villaromapizza #spaghettichickenalfredo #garlicbread #nom 3mon

» LOG IN to write comment.

obvillanu #VillaRomaPizza was so good We shared our last slice with a ground keeper at #discoverygreen. May God be with him where ever his journey takes him. Proud to have a giving - hearted wife @yellowstars182 rib of mine ! 4mon

» LOG IN to write comment.

steenerbeaner2 #Ohya this #baby #lookstasty I'm in #foodporn #Heaven !!! #VillaRomaPizza and it just happens to be #circumstance that the girl who serves me is a #951 girl :) #numnums4dayz 7mon

» LOG IN to write comment.

409_flowdoe A Lil Pizza Spot @will_still_leanin Was Talkn Bout At The Studio Yesterday...Had To Checc Em Out... #ShrimpPizza #VillaRomaPizza
#HTown
12mon

» LOG IN to write comment.

raymondburt #villaromapizza so fucking good! #tgif 2y

» LOG IN to write comment.

Normal Sarah Endriss
  •   marlena_diaz_ Smart smart!! Especially when investing in a career like this it's crazy expensive! Good to have options! But that's so cool! I actually wanted to be a physicians assistant too because its less college and no residency and what not, but you can do practically everything a doctor can! And uhhhhm I'm not too sure:/ I don't even know where I'm gona be living now! I've still got the same old moving around a million times problem/: ugh, I turn 18 after my fall classes start! I'm already taking summer classes! I really can't move! 2y
  •   sarahenityy Yeah we both got that moving problem. My last high school was the 20th school I've been to. Which is why I'm staying in a dorm for college, it's expensive but just as much as it would cost for a car and insurance and gas an stuff to get to and from school. Have you thought about going to mills? They have a great nursing and premed program. They help poor people like us soooo much with . I get to live on campus and have 3 meals a day and attend my nursing program for less than $5000 a year in debt (first year I believe is free though with my scholarships). Pretty good if ya ask me. And medical schools love excepting people who graduate from mills. @marlenayee 2y
  •   marlena_diaz_ Nooo way! Same here! ibe literally been to that many schools too! just schools, ive moved way more than that though! haha but That's so great! And idk, I haven't even heard of Mills to be honest, where is it? But I just applied for this college because its RIGHT down the street from me now, plus I wanted to stay close to my boyfriend for as long as I can! This schools pretty great too! Like I'm practically not gona have to pay anything! They don't have dorms though:/ which sucks, but since I live near a JC and a UC there's college roommates everywhere!! So that's great for now! :) just gotta wait for my financial aid in August! 2y
  •   sarahenityy It's in Oakland, and damn girl I'm happy for you!!!! :) @marlenayee 2y
  •   marlena_diaz_ Yah! I'm just hoping that everything can be good at least until I finish my summer classes;(( my fucking mom I swear! But you know aaaall about the mama drama! Haha 2y
  •   sarahenityy Haha oh yeah I do. Well I'm sure everything will work out for the best :)) everything happens for a reason!! 2y
  •   alexandriabway Hey love, if you're looking for extra income I have the most AMAZING opportunity. Check out my website alexandriagrace.myrandf.biz you're gorgeous and would LOVE to have you as a partner 2y
  •   jaydamonet Do you want to work from home and make really good money too? I have been doing so for the past year advertising for a company kinda similar to AAA except their members are paid $80 per person they get to sign up. Its only $40 to sign up which is nothing compared to what you will make i know it seems like a scam but im serious if youre still skeptical you can go to this website http://www.gettingmoneywithmca.com/blog/ for more info or if youre ready to sign up make sure you go to the link in my bio or you can contact me for info my number is 2674364729 2y

» LOG IN to write comment.

Normal Sarah Endriss
  •   awk_aggie Looks much better than Loard's 2y
  •   sarahenityy @agatka_kaczka I might be able to get you a job if you want. By the way... I work there Friday and Wha scheduled me the same day, I told her I can't and she said to tell you guys... 2y
  •   awk_aggie Oh thanks :) I appreciate that, but since I will be gone for 6 weeks I don't think it would be ideal for them. And Wha needs to be a manager instead of putting it on you lol 2y

» LOG IN to write comment.

Normal Brooke Alukonis
brookekristina Love the customers that come into my work #merrychristmas #fuckinghuge #fat #chocolate #villaromapizza 2y

» LOG IN to write comment.

Valencia 🅼🅸🅺🅴 🅸🅻
  •   electricview Bomb except it's not Italian, it's Afghani. I know because I work there. 2mon

» LOG IN to write comment.

suuwoosultan #VillaRomaPizza Wings, fries, stuffed crust. Heart attack 3y

» LOG IN to write comment.