100,618 Posts

34min natashaihr
Slumber n a t a s h a h a y d e n
natashaihr The most epic #tbt picture of me ever at the behest of @ggroomsey the #comeup is so #real them brows tho #uglyduckling #instahorror #awkward #putabagonmyhead #onwednesdayswewearpink #instagood 34min

» LOG IN to write comment.

heather_lynn99 A little #tbt #beforeandafter
My Kindergarten picture, 5yrs old. I've given my mom so much grief over this pic over the years, lol. Looking hella neglected! Hahaha! Fast forward to present day, 41yrs old. I went out of my way to make sure my kids never had a school pic like that, LOL! #scaredforlife #uglyduckling #gaptoothedwonder #throwbackthursday
36min

» LOG IN to write comment.

Willow SaRaH eLiZaBeTh.

» LOG IN to write comment.

charleypark To go with my vitamin D deficiency, my doctor also told me that I had high cholesterol. I believe eating more red meat is the right prescription.
#thanksdad #beefitswhatsfordinner #meat #uglyduckling #meatshake!
2h

» LOG IN to write comment.

asiaticcherryblossom Forceful pucker #kiss : #uglyduckling face for dumb fools! Seriously, mysterious texts out of no where because your lonely & you already know I'm going to turn you down. I'm not interested in mingling w/ manwhore or slut. It's sad when you tell folks right off the bat your not interested in getting to know a hoe like them. They keep on continuing to egged on the text messages. Sadly, I had to send out a #blunt messages why I can't affiliate w/ a low down dirty no good annoying sack of shit. If anyone I know had a piece of your ass, it must not have been all that great, & the fact you might have STD's are a high chance. I'm not interested, your banned. It's a tough world out there, & also I don't share! I'm greedy, I'm focus on only one, & I have a hard time being w/ dysfunctional folks. Since you have a mess up background, we can't get to know each other! It's not that amuse or enjoyable to know the person your trying to date is the slut of the town. It's sad & it's a stigma! Also ain't nobody wants no disease yikes ! Pucker kisses good bye to your hopeless ass, if I'm going to be alone! Oh well, who cares nobody wants to live #life w/ #shady partner. We all want a life long #companion w/ being #honest & #truthful that will treat themselves & you w/ dignity! Then possibly #love & life long whatever you call it nowadays- #soulmate or the one you want to procreate in good #nature for breeding healthy #civilize human being in the #world! These fools nowadays are fill w/ no #respect! #idgaf #real 4h

» LOG IN to write comment.

fetteroni Haha, a prime photo of me and my big brother from wayyy back in the day! I would've been in 4th/5th grade at the time of this photo, lol.
#tbt #throwback #foureyes #uglyduckling #siblings
4h

» LOG IN to write comment.

onceuponakiss Oh my god just make tacos already
_____
Also my last post was doing so well and a lot of likes/comments but I accidentally deleted it 😕 Just reposted it, like and answer the question for a spam
____
#jennifermorrison #jmo #emmaswan #thesavior #darkswan #uglyduckling #uglyducklings #captainswan #colifer #colinodonoghue #captainhook #killian #killianjones #hook #captainswan #captainguyliner #savehook #onceuponatime #ouat #once #oncer #oncers #oncersunite #oncernation #ouatspoilers #onceuponatimespoilers #scripttease
4h

» LOG IN to write comment.

jsfrederiks Hmm, project car? Would make a nice bike hauler.. #uglyduckling 8h

» LOG IN to write comment.

uglyducklingwobbler_eu Great fun with Ugly Duckling wobblers #fishing #lures #kunstköder #uglyduckling 6h

» LOG IN to write comment.