5,685,272 Posts

Normal нσℓℓу
Normal victoria mandel
teggygirl94 I can't wait only 62 more days and I'm out!!#adios#ugh 2min

» Entrar to write comment.

gabbyxgore tbh I just wanna look cute when I pout like iS THAT TOO MUCH TO ASK FOR 1d

» Entrar to write comment.

2min _steele_22
X-Pro II JR Steele

» Entrar to write comment.

Normal Lawrieeee(ノ◕ヮ◕)ノ*:・✧*:・✧
remember_me_for_centuries_ I'm sure as you guys can tell I've been sad again. Or maybe I never got better? Idk ;-; but I getta see my school consoler tomorrow so im gonna vent. And probably cry because I need to get this shit out I don't care if they tell my parents anymore. I'm lonely someone should kik me pls ;-; [#school #stressed #stress #depressed #ugh #life #vent #ineedsleep #ohwell] 2min

» Entrar to write comment.

2min ekolarich
Amaro Emily Kolarich
ekolarich Waiting to pick up Cody after work.. 45 minutes later... #bored #donatos #work #managerdutiestakeforever #ugh #tired #hurryupplease 2min

» Entrar to write comment.

4min alddii_
Willow Aldona
Mayfair sarah_allin

» Entrar to write comment.

fernando.thiago #
# Minhas
# Lindas
# Irmãs
.
# Luiza
# Júlia
# Alice
.
# Muito
# Amor
# Envolvido
2d

» Entrar to write comment.

» Entrar to write comment.

butterfly_love7 Snapchat anyone???!! ~lizabeth_77~ Add me :) #bored #cantsleep #ugh #hatebeingbored 9min

» Entrar to write comment.

pandapal.jpg Someone teach me to flirt omg because I keep liking these people and their either taken. Hate me. Or friend zone me and I'm just like ;-; but I liek u 16min

» Entrar to write comment.