[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance this week, which may cause temporary disruption on our site. Get updates: Facebook or Twitter

7,937 Posts

smifflife Cats be sleepin on the Jordan 2s. SMH...if his Airness wore it. You should want it. Regardless of the Hype ir Not! #truesneakerhead #jsfordays #kicksonfire #varsityreds #neverenoughpairs 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

mr_jg357 It was a celebration yesterday so what better way to celebrate than with these "Champagne 6's."
Since I don't drink I wore the Champagne on my feet for the reception... Lol #GordonUnion2014 #TeamGordon #WeddingDayKicks #Champange6s #JordansEveryday #IRockKicks #TrueSneakerHead #IWearWhatILike #SheMarriedASneakerHead
1w

» LOG IN to write comment.

donisdope To all these so called "sneakerheads" posting your lil collections of retros and what not. Salute to you getting all this regurgitated sub par quality shit you couldn't get when it was originally released and proclaiming your collection of DS bullshit. It's really BS cause If you didn't cop the shit when it was OG and your Jumpmans weren't facing different directions on your Concord 11's and you didn't have nike air on the back of your J's then you're not validated in this game. I been doing this. (Circa winter 1995 NYC) it means nothing but it means everything #truesneakerhead #jordan11 #ogjordanhead #ivehadthemall #og #whenMJstillplayed #jordanhead #fucktheseretros #ogshit #realsneakerheads #consumerism #popculture #dontmeanshit #imold #drunksneakerrant #iwasdoingthis15yearsago #jordan #concords #aj11 #patentleather #nyc #airjordan #donisdope 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lebronscousinjay Did you cop these??? #TrueSneakerHead #KOTD #lp 2w

» LOG IN to write comment.

lebronscousinjay My exact thoughts everyday #ShoeAddict #TrueSneakerHead #KOTD 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Royal Dips, LLC - Los Angeles
  •   royal_dips_ You know it player @pennan13 I got J's for days!!! #truesneakerhead 2w
  •   pennan13 Been trying to get the flints ......sick as dip u did on that camero 2w
  •   royal_dips_ the blue and white 13 are dope .. kind of hard to find. on the Camaro I hooked up the grill trim emblems and rims @pennan13 2w
  •   pennan13 Yeah theres some 13s coming out in a couple of months.... yeah I saw looks clean bro 2w
  •   royal_dips_ yup we got a cop those mando.. he wants to do NebulaReddip on the car but first he wanted to black it out.. @pennan13 2w
  •   pennan13 Yeah hopefully I do... ohhh alright dope ill hit u up tomorrow about mine 2w
  •   royal_dips_ sounds good give me a call in the morning @pennan13 2w
  •   just_dipn Super! 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ddikadolb Had to repost this kuz y'all be killing me then y'all make up y'all on nicknames for shoes get some variety people then holla at me #truesneakerhead 2w

» LOG IN to write comment.