107,482 Posts

troianbaby Hey guys! So lately I have been noticing that I'm not getting as many likes and comments on my photos as I used to. And also I have been getting lots more ghosties and unfollowers. So I was just wandering if there is anything you would like me to change, stop doing or stsrt doing to help improve my account. Just dm me or comment ♡ thank you (btw you can say harsh things. I can take criticism) 1h

» LOG IN to write comment.

Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀☯prettyliiar☯
prettyliiar Oceans
Caleb in the background lol
-
QOTD: Did you see last tuesday's episode yet?
3h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

troianbaby Shes a freakin goddess and you cant deny that. How can someone be so beautiful! Pll was perfect this week! I loved it! I didnt want it to end! Its definitely one of my favorites from season 5! Troian was perfect as usual and looked super gorgeous in that maroon dress! She looked so pretty and with the wet hair! Like no one can pull being pretty and hae wet hair even if still would have been styled but still! I loved how excited she was about buying a beer legally haha. Happy Spencer is definitely my favorite Spencer! I love seeing her happy it makes me smile! I loved how this episode showed her competitive side! We hadnt seen that in a while. Toby is still being a jerk which is annoying. Oh god its going to be the worst when he finds out spencer has kissed Jonny and Colin!!! I ship Colin and Spencer I thpught tjey were super cute when they saw that play! For me watching Troian act is a magical experience because she does it so well and she is so talented and professional. She truly is a star! I love how they emphasized how much Spencer loves Shakespeare since Troian loves Shakespeare too. Troian must have been happy when she read the script haah. I thought it was cute when the girls called her about Hanna and she was just like sleeping on the couch. She looked adorable! I thought it was good when Spencer and Melissa were being nice to each other and then annoyed when Veronica and Melissa lied to her. Spencer had the right to be angry. Non Spencer stuff: im sad that Ezria is over because they are cute. I think its gnr be really interesting when we see Hanna in jail with Ali. I wish we got to see Spencer in jail! Anyways when the messages started deleting I was oh damn and thinking the other girls should screen shot the texts but they were to slow! What a surprise! That lawyer dude is creeping me out like come on bro be considerate! Tell us who Varjak is! But he was freakin useless!! Over all really good episode!
Okay my rant is over!
6h

» LOG IN to write comment.

Valencia 5x23 To Plea Or Not To Plea
_pll_obsessed Somebody seriously needs to sedate me bc I can't deal with this rn! EZRIA is freakin life and I seriously wanna punch Marlene in the face for makin them break up! This better not be the #EndOfEzria forever bc I cannot live with that. And all of you Ezria haters can go jump off a cliff bc Ezria is life and idk what ima do w/o them! Ps omg ezras face when Aria got that text from andrew! Omg ! Um on another note, just sayin maybe Tom marin was smart for gettin out of that household bc everyone in it is goin to jail for murder! Jk IK both hanna and ashley are innocent and I hate Tom. Seriously tho poor Hanna! And poor Alison! Things are crAzy! I never thought hanna would actually go to jail! Uhh Emily, Ezra, and Aria had a nice adventure. A lil cray cray suicidal... But a nice adventure. Ooh um Spencer? Yeah uh you needa stop cheating on Toby! Yes, Johnny and Collin are both very attractive, but Spoby is everything and you mustn't tamper with that! Spencer and Melissa's sister moments were so cute and aww. Until the end tho when it all kinda fell apart... Haleb fo real tho was really gettin to me tonight! omg caleb is great and I love how much he loves hanna! It's great! Excuse me Marlene King, but can we please get Ezria on the same track? Not the jail part, but the lovin part. pls. But seriously, doin that blood drive was probably the dumbest thing the liars could have done... Especially now. Overall, the episode was pretty spooky with all of the scenes in the jail and alison gettin attacked or whatever and the woods and it was uber crAzy! Umm k that's it!

Comment your thoughts on the episode!

P.S. No one tell me that this episode was 5x22 and not 5x23. Both the TV and ABC Family say it's 5x23...

#prettylittleliars #pll #hannamarin #ashleybenson #lucyhale #ariamontgonery #emilyfields #shaymitchell #sashapieterse #alisondilaurentis #troianbellisario #spencerhastings #keeganallen #tobycavanaugh #ianharding #ezrafitz #tylerblackburn #calebrivers #pllarmy #aria #lucy #spencer #troian #hanna #ashley #emily #shay #Ezria #WhosAndrew
6h

» LOG IN to write comment.

rosewoods.five.liars Lol I love this scene..... Good night loves 6h

» LOG IN to write comment.

  •   spoby_fan Wanna host with me look at my recent 7h
  •   sparklyliars Love love love ur account mind liking my latest pic maybe even follow thanks sooo much 7h

» LOG IN to write comment.

  •   pllobviousfacts i love your account check out mine? 8h
  •   pretty.lil.liars Follow me please I am trying to reach 1.5k for my Birthday on March 8 and it would really be important to me 8h

» LOG IN to write comment.

lyingfive THIS EP IS INSANE OMFG.
HANNA IS INNOCENT AND IT
REALLY FRUSTRATES ME AF. also, the fact that ezria is taking a break makes me grrrrr. sigh
8h

» LOG IN to write comment.